Debra Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 noen som har gått ned i vekt med på bruke en slimming gel og plastfolie rundt deg?
Wildy Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Har ikke prøvd det selv , men en venninne fikk gavekort av sine foreldre (!?!) på et slikt opplegg. Og som hun sa:" Vekta rørte seg ikke et gram, men fytikatta så glatt og fin huden ble!"
Devana Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Har hørt om flere som bruker det, spesielt når de trener, rundt magen, og de sier at magen blir slankere...Men jeg vet ikke jeg, det er vel heller treningen som gjør det
Gjest ikke_lege Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Hvordan i alle dager kan gelé og plastfolie gjøre deg tynnere? "Energi kan ikke oppstå eller forsvinne" - den kan bare bytte form. Siden masse henger sammen med energi (E=m*c*c) må jo for å miste masse frigjøre energi. bevegelse eller varme. Tviler sterkt å at geleen brenner vekk fettet, for det vil gjøre ustyrtelig vondt. Kanskje den gjør det så vondt at du løper til fettet er borte. Plastfolien aner jeg ikke hvor kommer inn. med andre ord, jeg har svært liten tro på dette. Det jeg imidlertid tror på er godt kosthold og regelmessig fysisk aktivitet. Godt nyttår og lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Sånne produkter fjerner bare vann lokalt ved at man svetter enormt under plasten. Plasten gjør at det blir varmere slik at geleen får enda bedre effekt. Ingen hokus pokus, kjmpeflott om man skal inn i en kjole eller noe, men noen langvarig effekt har det IKKE!
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 ikke bresk deg sånn a "ikke_lege". navnet sier alt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå