Den Gale Professor Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Hei, Jeg lurer på en ting som kanskje kan besvares av enkelte med personlig erfaring: Dersom dere har vært utro, hatt sex, kysset eller lignende med en annen en partneren, var dere kåtere enn dere pleier å være med partneren? Hilsen DGP
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Jupp....... var nok det på fredag ja.......hehe
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Både han og jeg var flere hakk kåtere.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Ja, er ikke det naturlig da? Konen er man jo så vant med at det er kjedelig.
Ethereal Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Jeg tror man kan være mer kåt fordi det er spennende og forbudt.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Kåtere enn jeg har vært de siste 10-12 åra med mannen, ja. Ikke så mye fordi det var forbudt, men fordi det var så mye spenning rundt det. Hadde vel dalt litt det også etter noen år.... Var i et forhold hvor vi ga alt - ikke vits i å være bare "litt" utro, liksom.... (misforstå meg rett!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå