Gjest Cleopatra Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Jeg greier ikke å finne ut av hvordan jeg inviterer noen til MSN (bruker live messenger). Kan legge til en kontakt, men ikke sende en invitasjon. Var ikke noe problem før jeg lasta ned den nye versjonen... Kan noen være så snill å hjelpe meg litt?
Amalie_85 Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Er det det at du ikke finner hvor du skal legge til eller vil den ikke legge til når du har gjort det man skal gjøre?
Gjest Cleopatra Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Jeg får til å legge til en kontakt, men da må også kontakten gjøre det samme -og jeg har en del trege kompiser... Det jeg leter etter er den delen hvor kontakten får en mail om å legge meg til.
Gjest Vidvandre Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Når du er på "legg til en kontakt", under der du skriver inn epost adressen står det "Skriv en personlig invitasjon". Hak den også får du opp en boks du kan skrive i, og som blir sendt til adressen du legger til.
Gjest Cleopatra Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Når du er på "legg til en kontakt", under der du skriver inn epost adressen står det "Skriv en personlig invitasjon". Hak den også får du opp en boks du kan skrive i, og som blir sendt til adressen du legger til. ← Har prøvd det, men det funker ikke...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå