cappocino Skrevet 1. januar 2007 #1 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Får starte min egen shoppe og todoliste her da. Shopping: Storesnuppa: Strømpebukse str 3 år Lillesnuppa Strømpebukse str 1 år Vintersko str 21 Rommet til snuppene: lenestoler age senger til begge etterhvert. Kjøkken Menu bestikk Biffsett og store og små skjeer Stue Uteplassen: garasjedører utemøbler til snuppene til dukkestuen Til jul: adventstake utebelysning Todolist: Sofa til tvstuen Rydde i kjelleren, sette opp skap og gjøre det koselig. Rydde i garasjen Innrede dukkestuen Sette opp nytt gjerde til utleiedelen Sette opp muren utenfor og plante blomster og busker Sette opp utelys, fetter hjelper til. Stemningslys kjøpes på plantasjen lage liten mur inntil grunnmuren, fylle opp med stener e l. Trappen ned til kjellern Endret 25. november 2007 av cappocino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 1. januar 2007 #2 Del Skrevet 1. januar 2007 Velkommen hit, cappocino!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 1. januar 2007 #3 Del Skrevet 1. januar 2007 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 1. januar 2007 Takk dere! Kjekt med sånn dagbok da kan ha samlet alt på et sted! Får vel flyte over alt jeg skrev i den andre dagboken hit snart så jeg ikke glemmer ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. januar 2007 #5 Del Skrevet 1. januar 2007 Så lurt med en sånn dagbok, da! Kanskje jeg skal starte en selv, hvis jeg ikke stresser meg selv opp med å se hvor lite jeg egentlig får gjort, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) STORESNUPPAS BARNEHAGELISTE * Utedress - ja * Ullsokker - ja * Ulltøy for å ha under utedressen - ja prinsesseull drakten * Ullundertøy - ja * Fleecedress til å ha ved soving i vogna (?) * Votter - ja * Vannavstøtende votter - ja * Gode sko - ja * Støvler * Ekstra luer - ja * Regntøy * Tøfler - ja * Ekstra bodyer * Ekstra strømpebukser * Ekstra bukser * Ekstra gensre * Ekstra sokker * Matboks * Sekk * Bleiepakke * Smokk * Vogn med pose og teppet LILLESNUPPAS BARNEHAGELISTE: * Utedress - arve etter storesnuppa * Ullsokker - ja * Ulltøy for å ha under utedressen * Ullundertøy - ja * Fleecedress til å ha ved soving i vogna * Votter - ja * Vannavstøtende votter - ja * Gode sko * Støvler * Ekstra luer * Regntøy - ja * Tøfler * Ekstra bodyer * Ekstra strømpebukser * Ekstra bukser * Ekstra gensre * Ekstra sokker * Matboks * Drikkeflaske - ja * Sekk * Bleiepakke * Smokk * Vogn med pose og teppet Endret 20. november 2007 av cappocino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. november 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Snart jul!! To do list: Julekort lage og sende - laget og sendt til fremkalling lage ferdig julestrømpen til lillesnuppa lage julekuler med glitter med snuppene snuppene male bildene til besteforeldre - ja storesnuppa malte ferdig bilde av snuppene til besteforeldre - laget og sendt til fremkalling Puter i rødt sy kjoler til julaften sy røde kåper til jul Ønskeliste til jul: Til huset: Rosendahl: oljekaraffel + helletut vinkaraffel + helletut vannglass små Stelton brødposer i sort/grå (og rød) store adventstake Kaffekanne stål Eva Solo Urtepotte 2 stk (grå/sorte) - kjøpte meg en igår. Måtte bare ha det Wedgewood Sterling service kaffe og te kopper dessertskåler middagstellerken Alessi juicepresse fruktkurv (ikke den nye isblå og sølv) Hilmers Hus Lampe Oslo stål med sort skjerm - det kjøper vi til hverandre. fant ut at vi hadde litt mindre å rutte med.. Utekrukker Menu Biffbestikk Knivsliper Speil til å ha i bilen så jeg kan se snuppene (?) Glass fra Riedel Storesnuppa koffert (prinsesse) baby born tilbehør puzzlespill leker fra sprell - alder 3 år lekestue tilbehør strømpebukser 3 år bilstol ( har fått av bestemor) Besafe Izi Combi comfort Sorell vintersko str 24 i rosa - har kjøpt, trengte det nå. Helly Hansen parkdress i str 4 år - har kjøpt trengte det nå Lillesnuppa strømpebukser 1 år aktivitetsleker fra sprell 1 år og oppover bilstol (har fått av bestemor) Besafe Izi Combi comfort Lekestue tilbehør Bergans barnehagesekk i rosa farge Matboks rosa Dvd spiller til bilen Disney filmer Til meg selv: Ilse Jacobsen støvler sort str 37 Nye vintersko og støvler Endret 25. november 2007 av cappocino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen ting jeg kommer på som jeg ønsker meg 2 stk mandeltre i potter hvite roser til hagen to stk lamper til soverommet ny seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå