Gjest Hedda Gabler Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Har noen en god trenings-DVD å anbefale? Gjerne kominasjon av kondis og styrke, og helst norsk instruksjon.
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Mange jeg kjenner har gode ting å si om Windsor Pilates.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Har hørt mye bra om det jeg også. Men vil gjerne ha noe med mer tempo i. Pilates går vel mer på styrke?
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Har hørt mye bra om det jeg også. Men vil gjerne ha noe med mer tempo i. Pilates går vel mer på styrke? ← Tja. Tror det dreier seg om styrke og smidighet etc. Og tror det bør kombineres med raske gåturer osv. Kanskje ikke helt det du spurte etter
Gjest Tyr Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Kommer du deg ikke ut Hedda ? Hva er du på jakt etter ? Bedre kondis, styrke, smidighet... eller bare mindre utslag på vekta ?
Gjest Hedda Gabler Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Jeg kommer meg nok ut, men ikke hver kveld. Som jeg skriver over vil jeg gjerne jobbe med kondis og styrke. Betviler du motivasjonen min, Tyr? Tar du meg for å være en alminnelig januarslanker? :frustert:
Gjest blixen Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 Kari Jackeson har kommet med en ny video, Video Vitamin 5 eller noe sånt. Jeg kjøpte en av samme serien(hihi!) for noen år siden. Den var bra den. Tror det er med litt styrke også.
Gjest Tyr Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 Jeg kommer meg nok ut, men ikke hver kveld. Som jeg skriver over vil jeg gjerne jobbe med kondis og styrke. Betviler du motivasjonen min, Tyr? Tar du meg for å være en alminnelig januarslanker? :frustert: ← Jeg betviler ikke ditt ønske om endring Hedda. Styrke er nok det som lettest lar seg utføre, innenfor husets vegger. Problemet blir å finne øvelser med futt og smell. Kondisjon er det også mulig å bedrive hjemme. Step, feks. Du trenger ikke trene hver kveld heller, 2 eller 3 ganger i uken, holder lenge. Om du tar i littegrann. Her finner du noen DVD er.
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 Kari Jackeson har kommet med en ny video, Video Vitamin 5 eller noe sånt. Jeg kjøpte en av samme serien(hihi!) for noen år siden. Den var bra den. Tror det er med litt styrke også. ← Jeg har Video Vitamin 5 Fatburner, og denne videoen kan jeg anbefale. Man blir like svett når man trener hjemme som om man skulle trene på et senter. Det jeg liker med denne er at den er delt opp på en veldig grei måte. Man kan ta først en oppvarmingsdel, og så ta en styrkedel - eller et treningsprogramm der man virkelig må svette. Man trenger litt plass rundt seg, og man får virkelig brukt kroppen. Jeg har også Windsor Pilates, og synes at WP blir litt kjedelig i forhold.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 1. januar 2007 #10 Skrevet 1. januar 2007 Takk for tips! Trengs det veeeldig mye plass til Vitamin-dvd'en? Er litt begrenset i stua mi. Vekter har jeg heller ikke...
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2007 #12 Skrevet 1. januar 2007 Takk for tips! Trengs det veeeldig mye plass til Vitamin-dvd'en? Er litt begrenset i stua mi. Vekter har jeg heller ikke... ← Man trenger minst 2x2 m, helst 3x3, men det er bare til noen få øvelser. Husker i farta ikke om man trenger vekter, men i så tilfelle kan man jo bare bruke 1/2 l flasker med vann.
Gjest MoM Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 hvor får jeg kjøpt treningsvideoen til kari da?finner den ikke noen plass
Gjest Kristin_ Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 (endret) Her finner du den (video vitamin 5) http://www.powermusic.no/storefront.php?pid=548 Hvis du leter etter noen av de andre er det kort og godt video + vitamin på google Endret 4. november 2007 av Kristin_
Bup7a Skrevet 5. november 2007 #15 Skrevet 5. november 2007 sjekk www.treningspartner.no De har flere typer DVD.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå