Gå til innhold

Noen som har hatt seg i 2007?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! hadde sjangsen med en gammel ex, men jeg hadde ikke særlig lyst faktisk. Så vi endte opp med å sove sammen uten så mye som et kyss, bare litt *holde rundt* kos! :)

Skrevet

Å ja.. Herlig og småfulle som vi var når vi kom hjem.. Elsker fyllesex.. Blir så rått og vilt! Hemninger, hade ja!

Skrevet

:)

Jepp.... Endelig... Med en jeg ikke vet hva er enda... Kan bli noe eller kan bare bli krøll... Hvem vet

Skrevet
Jeg er gift! :sjarmor:

Urettferdig, jeg og er gift og her i gården er det ikke no action. Så sist gang jeg hadde sex var i fjor....... ;)

Om jeg er heldig så kanskje det blir noe på meg innen sommeren :ler:

Hadde mye mer sex som singel :forvirret:

Gjest å ja da....
Skrevet

Ja her mangler det ikke på sex. Har hatt meg både 1 og 2 januar... Fantastisk start på året :sjarmor:

Skrevet

Hadde meg i går morges... mmmmmmm...... Skal snart ha meg igjen, hehe... :ler:

Skrevet

Jeg har hatt meg! Og ikke bare èn gang.. Er nyforelsket vi, vet dere.. ;)

Skrevet

Nix. Var for trøtt nyttårsmorgen, og fikk mensen på kvelden da. Men det blir da helg i år og ;)

Skrevet

jajaja.... Bare skryt dere :sur:

Jeg har holdt min dyrbare mus separert fra andre intressenter, og kommer til å fortsette med det inntil det dukker opp noe annet enn FROSKER i min vei!!! :sexy:

Skrevet

Hadde kl 4 om morgen første nyttårsdag. Var helt fantastisk.. Svevde på skyer i flere dager etterpå. Det var med samboer. Håper det blir flere av sånne i løpet av 2007.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...