Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Mase-Sunnis! :ler: Jeg og O tok ingen bilder, men søstrene våre og de andre gjestene tok lassevis, så regner med det dukker opp i løpet av en av de nærmeste dagene. Følg med på facebook, der kommer de sikkert først! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Koselig at dere syntes det hørtes bra ut, for det var det!

Og hei, Drua, alltid hyggelig med sniklesere som står fram! :klem:

Vi er helt i vår egen lille boble for tiden,og det har vært konstante selskapeligheter hele helga. I dag rømmegrøtlag, i går mekket jeg et lass med pizzaer-nesten alle gjestene var samlet her, og det var kjempekoselig.

Man blir ganske forelsket av å gifte seg. Helst skulle jeg bare ha drukket champagne og gått rundt halvnaken hele tiden....trenger jeg å utbrodere? :sjarmor:

Har kikket på en del bilder,men de ligger i photpshop, så jeg får ikke sendt dem videre akkurat nu,men det ser bra ut. :tommel:

Lurer på om jeg skal åpne en ny dagbok og stenge denne, jeg er jo fruuuu nå,og livet blir aldri det samme igjen.Hey, gi meg noen jordbær og en flaske bubbly, og du,mann: kle av deg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Fruuuuu dag! :juhu:

Har vært på jobb i dag,og er helt skutt . :ler:

Vi er begge slitne som fyttigrisen og kunne trengt en ukes ferie nå. De siste gjestene dro i morges, og det er bare deilig å være os to.Nå skal vi honeymoone! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olava

O, du nygifte!!!

Bare en liten nattlig hilsen etter mislykka TV-kveld.

Nå skal vi huttttre oss til sengs.

Kom gjerne på besøk når det måtte passe! Din fremtidige pus har det udmerket.

:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallais, Olava! :juhu:

Ja, nå begynner vi å føle oss såpass våkne at vi er i stand til å treffe folk igjen, så en tur for å treffe puuuusene, og dere såklart hadde ikke vært dumt. Når er dere ledige? Vi har som regel alle dager,men torsdag skal jeg jobbe seinvakt.:sjarmor:

Har hatt våkenatt med Pinny som er dårlig i magen og må ut relativt ofte. Ikke akkurat gøygøy,men enda mindre gøy for stakkars hund. Mor er rutete i ansiktet. :sjenert:

Men nå skal jeg ordne meg til og komme meg på jobb!Det er noen kjerringer som trenger klær, selv i dag! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Juhu, på etterskudd gratulerer med en ukes bryllupsdag til meg selv (og O)! Dette går jo så det suser! :sjarmor:

Vi har vært kjempeslitne,men lykkelige denne uka, og romantikken har helt klart blomstret. I går feiret vi oss selv med deilig lammefilet og godt tilbehør, samt tiramisu til dessert. Og et glass vin eller tre....herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olava

Til Fru nygift fra Fru Travel!

Vi vil absolutt bestemt ha besøk, men i morgen drar vi på ferie. Vi er tilbake søndag 8. juli, og DAAAAA må dere ta en tur. Skal steke vafler til O.....

Nå er det vill pakking, i kveld skal vi bort og spise elg og i morgen tidlig drar vi.

Pusertene har flyttet inn i enebolig, dokkestur er deres nye hjem. Kattemor er i full sving med oppdragelse, og flytter dem til stadighet ut i ødemarken. Hun har det forstås travelt, da det er seks stk å bære rundt omkring. Når hun har plassert dem, viser hun oss hvor de er. meget søtt, men vi synes jo helst de bør være i huset sitt, de har kattedør og veranda og alle fasiliteter. Naboene passer dem når vi er borte.

Nå vet vi med sikkerhet at det er fire gutter og to jenter. Nå er det bare å velge og vrake mellom to grå bamser med hvite ben og en gråstripete (Ulv har fått striper!)

I tillegg til disse tre mannfolkene, er det Storebror. Han har også striper, men er mørkere enn de andre.

Hååååper Svigermor vil ha en pus også, hun må jo gjerne bli med og ta en titt!!

Løvemor er hjemom av og til, og hun er ganske sikkert gravid....

Gurimalla!

Nå må jeg vaske to kontaminerte bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frulou

halla,og sjekk mitt nye nick, som jeg skal ha til jeg blir lei. :sjarmor:

Gooooooood tur på ferie,Olava og Olavafamilien! Hørtes ut som pusungene har fått et finfint tilholdssted.

Neste helg, det vil si ganske nøyaktig samtidig med at dere kommer tilbake, reiser vi,og er vekke to uker. Såh....men etter det igjen er vi klare som egg for å komme på Puseinspeksjon, og O er supermotivert for vafler og anna snask som måtte finnes der ute i skogen.

Vi har spist et lass med reker,loff og ymse tilbehør, skylt ned med chardonnay fra boks. Og nå ser jeg "Amadeus" på svensk tv. Jeg eeeelsker den filmen,får aldri nok, og kan den omtrent på rams-Mozart var min store helt da jeg var liten.Og ja, jeg var en pussig unge. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou
Hahaha, jeg skrev visst dokkestuR! Jaja, det var jo et fint navn på pusehuset.

Ja, det er det , :ler: , for dukkene sturer fordi de er forvist fra stuen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå ser jeg "Amadeus" på svensk tv. Jeg eeeelsker den filmen,får aldri nok, og kan den omtrent på rams-Mozart var min store helt da jeg var liten.Og ja, jeg var en pussig unge. :sjenert:

:overrasket: Da var vi faktisk TO veldig spesielle barn i Norges land på den tida. Jeg satt som klistra foran skjermen når Kontrapunkt gikk, gjetta tom. riktige komponister skremmende ofte, og var i det hele tatt en pussig unge.

:sur: for at jeg ikke visste at Amadeus gikk i går kveld!!

Kuuuult nytt nick!!! :tommel:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest frulou

Juhu pusla, det er godt å høre jeg ikke var alene. :juhu:

Jeg digga også Kontrapunkt,og satt og gjetta med,jeg også. Jeg var god på Mozart (naturlig nok). Like før jeg starter organisasjonen "Bring Kontrapunkt tilbake" her og nå, jeg blir nesten litt oppglødd av tanken...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa!!!! :juhu: Vi vil ha Kontrapunkt tilbake!!!

Var nok mest begeistra for Mozart jeg også, husker jeg leste bøker om livet hans og greier.

Mon tro om jeg ville hatt like sterke følelser for Kontrapunkt i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

Ja! Få Kontrapunkt tilbake!!! Montro....men jeg tror vi hadde syntes det var like kult, fordi vi er like kule!

Og hey Cata! :klem:

Jeg har tenkt å åpne ny bok. Nå erjeg jo fruuuuuu og en ny tilværelse venter....men først må jeg finne ut hva boka skal hete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...