pusla Skrevet 21. juni 2007 #1321 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Kjære yndligsbruuuuuden min (med pompøs stemme) Masse lykke til i morra, uansett hvilken kjole det ble, så kommer du til å bli en vakker bruuuuuud!!! Kos dere masse og nyyyyyt det!!! Endret 21. juni 2007 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. juni 2007 #1322 Del Skrevet 21. juni 2007 Flott kjole og flotters tiara Du kommer til å bli den nydeligste bruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. juni 2007 #1323 Del Skrevet 21. juni 2007 Når er forresten vielsen og hvor lang tid ca. tar den? *til byen som spion* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. juni 2007 #1324 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg bor i feil by, jeg vil også spionere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. juni 2007 #1325 Del Skrevet 21. juni 2007 Trondheim tinghus klokka 14.30 i dag! og jeg regner med det varer rundt ett kvarter! :juhu: Har hatt førfest-fest på Frati, er mett og trøtt som en dupp.Skriver kanskje noen ord i morgen,i mellomtiden ber jeg om Eders Overbærenhet med en stakkars bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. juni 2007 #1326 Del Skrevet 22. juni 2007 mornmornmornmornmorn!!! :juhu: :juhu: :juhu: Jepp, så er Dagen altså omsider her...og jeg har tretten-fjorten små dinosaurer humpende rundt nedi magen. Har egentlig sovet godt,men O driver og "killer meg softly med sin snork" så jeg fikk ikke sove lenger...ny stil fra han side,og noe jeg ikke håper varer.... Foreløbig er været litt skyete,men temperaturen kan jeg absolutt leve med,og i dag skal jeg gifte meg!!!!! Det er helt sykt!!! ....om 10 minutter begynner "god morgen Norge" så da får jeg ihvertfall litt selskap i min ensomme tidlige våkenhet. Tenker jeg skal fylle opp badekaret om ikke lenge også og nyyyyyte et laaaangt og deilig bad. Stand by for mer givende info, jeg har en lang morgen foran meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. juni 2007 #1327 Del Skrevet 22. juni 2007 ...og mens badevannet tappes kan jeg jo fortelle om kjooolen: Joa,i går morges sjekket vi pakkens situasjon(hadde da fått sporingsnummer fra posten) og det tilsa at pakken var i Oslo fortsatt. Ringte tollen,som mente det samme,og dermed bar det til Agape.Da vi kom derfra MED kjole lå det hentelapp i postkassen....henta kjolen, som er nydelig og fullstendig gudinne,men desverre trenger tilpasning, noe vi ikke fikk til å ta i går.Så dermed blir det Agapekjolen,men jeg gråter ingen tårer av den grunn. Når det først skulle være så "ille" at jeg måtte ha traddiskjole så er denne noe av det enkleste og fineste jeg har sett, jeg ser fantastisk fin ut i den og kan absolutt stå for valget. Men NÅ skal bruuuuuuuden bruuuuuudebade! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. juni 2007 #1328 Del Skrevet 22. juni 2007 Og mens bruden er i bruuuudebadet så kan jeg jo komme med forslaget om at du bruker denne svenskeforsinkakjolen på familiefesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. juni 2007 #1329 Del Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer med den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. juni 2007 #1330 Del Skrevet 22. juni 2007 Dessuten så var jeg jo såååå sikker på at det var i morgen - på lørdag. For i dag er det jobbedag og jeg kan jo ikke snike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. juni 2007 #1331 Del Skrevet 22. juni 2007 Og mens bruden er i bruuuudebadet så kan jeg jo komme med forslaget om at du bruker denne svenskeforsinkakjolen på familiefesten Mornmorn søte snupper! og tusen takk for lykkeønskninger! :klem: Jeg har faktisk tenkt å bruke svenskeforsinkakjolen på familiefesten...ser meg selv allerede med den og markblomster i håret...en krysning mellom gresk gudinne og hulder...:juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 22. juni 2007 #1332 Del Skrevet 22. juni 2007 Håper du får en super dag! Spennende lesning om kjolen din, fatter ikke hvordan du har klart å holde deg så rolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 22. juni 2007 #1333 Del Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer med den store dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 22. juni 2007 #1334 Del Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer! Nyt daaaaaaaaaaaaaagen, kjære bruuuuuuuuuuuuuuud! Og jeg er sikker på at du blir nydelig i svenskekjolen på familiefest og Agapekjolen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. juni 2007 #1335 Del Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. juni 2007 #1336 Del Skrevet 23. juni 2007 Takk, alle sammen!!!!!! <-----felleskyss Ja,nå er jeg fruuuuuuuuuuuuuuu! Og dagen var fantastisk, været var knall,maten superb, og alt som vi hadde sett det for oss på forhånd. Jeg er bare kjapt innom, kommer tilbake og forteller mer senere, vet ikke helt når, men nå skal jeg ihvertfall spise frokost sammen med min kjære ektemann O! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 23. juni 2007 #1337 Del Skrevet 23. juni 2007 Så fantastisk at dagen ble Drømmedagen! Kos dere som nygifte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. juni 2007 #1338 Del Skrevet 23. juni 2007 takktakktakk, Svimle og Glow! :kyss: Her er et forsøk på referat fra gårsdagen Det ble virkelig en superb dag, og nå skal jeg prøve å fortelle litt om den. Min ektemann sover,og jeg sitter her og dingler- det er et avbrudd i alle festlinghetene... Veeeel: Dagen før dagen samlet vi de som kunne komme av bryllupsgjester,og gikk ut og spiste på Frati. Veldig vellykket,og en utmerket måte å starte feiringen på. Bryllupsdagen begynte tiiiiiidlig.Klokka halv seks våknet jeg,og fikk ikke sove lenger. Så da kastet jeg på meg noen provisoriske klær, stod opp og tuslet ut på terrassen. Været var veldig lovende,og temperaturen nydelig. Jeg ordnet meg en kopp te,og etterpå tappet jeg i badekaret,hvor jeg tilbragte en god time. Formiddagen gikk med til småoppgaver som å gjøre ferdig bordkort og bordplan, spise frokost hos svigermor, sammen med søsteren til O, og ellers til å kjenne på den gryende brudefølelsen. Klokken halv tolv hadde jeg hentet buketten og kommet meg på plass hos frisøren,hvor jeg ble dullet med etter alle kunstens regler. Søsterfrøet mitt var der,og forloveren kom etter hvert. Vi hadde gooood tid,og storkoste oss mens frisyren og sminken min "vokste fram". Etter at jeg hadde fått på kjolen og hadde buketten i hånden,gikk vi alle tre samlet opp til tinghuset. jeg fikk en del blikk og tilrop,og det var ganske uvant,men absolutt noe jeg kunne leve med. Oppe ved tinghuset ventet foreldre,og snart kom O,spm så fantastisk kjekk ut i dressen sin. Seremonien var enkel,men veldig fin og rørende,og jeg felte en tåre eller ti da dommerfullmektigen leste "Lyset" av Halldis Moren Vesaas. "Vårt" dikt, og helt tilfeldig. Etter vielsen ble det fotoseanse på trappa, riskasting,og plutselig kom kollegene til O marsjerende med hjelmer, refleksvester og flagg for å gratulere oss. Utrolig artig og uventet. Så kastet O og jeg oss i bilen,sammen med forloverne og cruiste utover mot Lade og Sponhuset. Vel framme skålte vi alle fire i champagne før vi gikk ned til lokalet for å ta imor gjestene våre. Og det ble en glimrende fest, maten var nydelig, talene vakre og rørende, min bror sang en nydelig sang, O's forlover hadde laget en grufull sang på meodien "Nidelven stille"... Alt i alt en helt fantastisk dag. Sponhuset og naturen rundt viste seg fra sin beste side,gjestene koste seg,og alt var bare velstand. Og så har vi fått et berg av gaver... Føles utrolig godt at jeg og O endelig har fått hverandre og skal være sammen til Dovre faller. Jeg er lykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 23. juni 2007 #1339 Del Skrevet 23. juni 2007 bilder???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 23. juni 2007 #1340 Del Skrevet 23. juni 2007 Åååh Så rørende!!! Gratulerer nok en gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg