Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

:juhu:

Så bra del 2 av festivalen var en suksess- del 1 bevitnet jeg jo selv,og kunne bevitne at var knall-utrolig fint og blandet program. :tommel:

Og goooooode vafler! Der gikk O glipp av noe,jammenminsann!

Jeg og søsterfrøet trodde vi skulle være lure og rusle i møte med O som sikkert var "rett rundt svingen", trodde vi. Men det var feil, tror vi gikk 2-3 km før vi støtte på han :ler: , men det gjør jo ingenting, været var fint og litt trim er ikke å forrakte i disse bruuuudetider. :sjarmor:

Bortsett fra det er foreldre og bror i boks. Det ble seint i går,og det merkes,men det går. Nå er vi på vei for å kjøpe kjole til mamma og sko til søsterfrøet og plukke opp etterpåkjolen miiiiin. Og så skal vi en tur innom frisøsen med hårpynten,til godkjennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Jaaaaa, bare få dager igjeeeen! :juhu:

Men: ingen kjoooooole! :frustrert: :grine. :bonkekjoledamesmiley:

Jeg gir henne til i morgen og så må Alternative Tiltak Iverksettes. Jeg er lettere spist opp på innsiden,og henger knapt sammen på utsiden. Ser meg i speilet og ser Fleskebruden Uten Kjole stirre tilbake på meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Jeg må si at det er dårlig service av kjoledama, å sende den så sent. Uavhengig om den kommer i morgen eller ikke.

Juling på stjerten skulle hun hatt...!

Jeg skal krysse alt jeg har for at den kommer i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig den kjolen dukker opp. Jeg synes også det er elendig av dama å ikke få den avgårde en god stund før bryllupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg er selvsagt enig med dere begge to,i alt dere sier. Samtidig klarer jeg jo å gjøre en real thriller utav denne dagboka, det må dere innrømme. :sjarmor: .

Hvis ikke noe har skjedd til 12.00 i morgen, så må jeg på Shopping. og det blir tidenes shopping i tillegg...og når sant skal sies er jeg dritlei av shopping, hihi. Uka etter bryllupet skal jeg ikke kjøpe annet enn til nød litt mat... :ler:

Har vært ute og kjøpt alternative sko,i tilfelle de jeg har ikke funker/jeg må avlaste foten/whatever, og en blondete omslagskjole fra Vivikes, som jeg sikkert har nevnt hundre ganger før,som kommer til å bli utgangspunktet for Alternativ Kjole. Nå prøver jeg i det minste å kule egget,og stresser ned med å lage sitronkylling til folket som kommer på middag....mor,far,søster og brooooor....

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Jeg kan bare ikke tro at det bare er 3 dager igjen!! :overrasket: Fy flate, også ingen kjole a'gitt, skjønner godt du er litt skjælven. Men den kommer sikkert i morra, og hvis ikke så finner du sikkert ut av noe :tommel:

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nedtelling, ja! 3 dager igjen! :overrasket:

Og ingen kjole! Det burde ikke være mulig! Jeg hadde satt i gang intens telefonterror mot kjoledamen og andre skyldige!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjoledame bør absolutt bonkes (selv om jeg ennå ikke vet hva "bonke" er :ler:) . Kjole bør definitivt være i havn 3 dager før giftekalas. Man må tenke på bruuuuuuuuudens nerver. (Ble det nok u'er????)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallo snuppelupper! :juhu:

I dag har jeg hatt en av tidenes verste dager- det kom ingen kjole ,og jeg har hengt på telefonen og dataen til Sverige og til diverse tollmyndigheter. Kjolen er enten i Oslo eller på vei til Trondheim, det er noe posten og tollen ikke klarer å bli helt enige om.... :frustrert:

SÅ, det er 50/50 sjangse for at den kommer i morgen. Jeg har sjanglet rundt i byen og lett etter erstatningskjole,uten å finne noe, grått i bøttevis og følt meg som en skrekkbridezilla og til slutt gikk jrg til frisøsen min. Hun ringte sporenstreks til Agape og der fikk jeg komme inn, rett før stengetid. De klarte å finne en superlekker kjole, stroppeløs sådan med glassperlebroderier på brystet og i "sidene" på kjolen, den åpner seg pået vis i midjen,og det er to "flak" nedover som har perlebroderi...i en rett linje,ikke noe tacky rosegreier. Og det er et lite slep. Kommer ikke kjolen i morgen, eller det er noe feil med den, så kjøper vi denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Men har ikke kjoledamen tatt hensyn til frakt og fortollingstid? Synes hun har sendt den lovlig sent asså...

Men enda godt at du har funnet en annen kjole du kan tenke deg da, sånn i tilfelle rottefelle.

Og JA, kjoldama skal BONKES!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Tuuuusen takk Svimle og Sunnis! :klem: :klem: :klem: :klem:

Jeg er litt sliten og gåen nå,men ganske rolig, hehe. Kjoledama bør absolutt ha bonk (som egentlig er god gammeldags dæljing eller klasking, men bonking er et fint ord), men satser på at vi uansett styrer mot en happy end.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fy flate, stakkars deg for en dag du har hatt :klem::klem: Skjønner godt at du fikk panikk, men godt Agape kunne hjelpe deg på så kort varsel da. Nå vet du iallefall at du har kjole på den ene eller andre måten. Men hun kjoledama, hun synes jeg har tatt noen utilgivelige sjanser her :frustrert: .

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Tuuuusen takk, pusla! :kyss::klem:

....søvnig....

Dere kan forresten se kjolen!Hvis dere går hit og scroller dere nedover, så er det modell 1013, med Kathrine Sørland med slør foran ansiktet og hendene i sidene, samt med morskt blikk. :ler:

Og tiaaaraen er....*lete* nr 5019 på denne siden . :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Olava

Steikesteikesteiketa!!!!! Hvilken thriller!

Men:::::: 1013 er absolutt meget lekker!!!! Det samme er 8019!!! Uansett blir du usedvanlig fiiiiin!!!!!

Lykke til!!!!

:dagens-rose::kose::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer på kjolefronten? Agape-kjolen var absolutt fin, så uansett blir du en lekker bruuuuuuuuuuuud. Men det var jo ikke sånn det skulle være!

:popcorn: følger med på bryllupsthriller!

I morgen er dagen! Hvordan er nervene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med den store dagen i morg..... Nei for søren, nå er det i dag. :hoppe: .

....og der var jeg visst i overkant døgnvill. Returnerer til "i morgen".

*boinker seg selv hardt i øverste... :klaske: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...