Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Sunnis, PartyFeet får man fatt i på apoteket,ihvertfall så jeg det på Solsiden, seinest i går. Koster 99 kr. :)

Fikk tak i på skobutikk i går til 70,-

Men aner jo ikke hvordan været egentlig blir i kveld på sommerfesten så jeg har enda ikke bestemt meg for hva jeg skal ha på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Atte det at.....hvis jeg setter meg utenfor porten og ser ut som en bedende hund så kanskje det kan vanke en kakebit..... :sjenert: (:ler:)

Den øverste delen av kaka hørtes fenomenal ut.

Lukket valnøtt er heller ikke å forakte, men i dag har vi hatt marsipankakefeiring så.....hm, jeg er litt kvalm ved tanken på marsipan akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hurrais for party feet'ene, Sunnis! Jeg også vil gå på skobutikk og kjøpe billigere-særlig nå som jeg må kjøpe den f**** tiaraen , hihi. :ler:

Cata,hvis du kommer og sitter utenfor Sponhuset på en hundeaktig måte, så blir jeg vel først og fremst redd, tror jeg. Ikke er det sikkert jeg har kake i handa det øyeblikket jeg ser deg i det hele tatt...

Jeg er godt nøgd med kaka. Hadde egentlig tenkt å bare ha sjokoladekaka,men nå får vi også tilfredsstilt Den Eldre Gardes behov for Kake Med Krem. Og så ser kakefigurene finere ut på marsipan, tror jeg. :sjarmor:

I morgen skal vi tilbake til Agape. Og det er bra det er i morgen, for akkurat nå ser jeg ut som en vridd klut. Og så skal vi på "inni skauen"-festival! Yehaa! :hoppe:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata,hvis du kommer og sitter utenfor Sponhuset på en hundeaktig måte, så blir jeg vel først og fremst redd, tror jeg. Ikke er det sikkert jeg har kake i handa det øyeblikket jeg ser deg i det hele tatt...

Hadde du hatt kake i handa så kunne du i det minste mistet den - foran snuten min :ler: . Men får vel kake nok den helga uansett (skal i bryllup faktisk, men ikke ditt).

Har forøvrig latt meg lede inn i fristelse og vært inne på Lille Vinkel og gjort noe mer enn bare å kikke..... :rodme: . Nå må jeg bare få hentet skoene, og så må de passe og så må jeg lære meg å beherske hæler og.....

Hva er det jeg har begitt meg ut på????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ahaaaaa, spennende, Cata! Hvilke sko er det du har bestilt? :juhu:

Tenker nok du skal få nok kaker den helga uansett jeg,ja. :ler:

Nå skal jeg snart begynne å mekke en romantisk fiskekakemiddag...fiskekaker,stekt løk,råkost og poteter. Poteter til O da,siden jeg har "potetfri uke".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var og kikket hos Tessem i går, og det stedet liker jeg ikke litt engang.Var en eldre dame der som trodde jeg bare leeeekte at jeg skulle gifte meg,

Nå vet du jo hva enkelte ( :sjenert: ) kan være troendes til, så det kan jo hende de sliter litt med folk som leker at de skal gifte seg. Men at de trodde det om deg, er jo uhørt!!! :klem:

Denne siste uka tror jeg det er på tide med noen pusla-advarsler igjen, for jeg drømte om bryllupet ditt her forrige natt.

Hm, kanskje jeg skal finne noe på Lille Vinkel jeg også, sånn i ren sympati med Cata?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Nå vet du jo hva enkelte ( :sjenert: ) kan være troendes til, så det kan jo hende de sliter litt med folk som leker at de skal gifte seg. Men at de trodde det om deg, er jo uhørt!!! :klem:

Ja, det er uhørt at noen skal tro sånt om selveste bruuuuuuuden! :ler:

Denne siste uka tror jeg det er på tide med noen pusla-advarsler igjen, for jeg drømte om bryllupet ditt her forrige natt.

pusla-advarsler skal bli! Var det et fint bryllup? ;)

Hm, kanskje jeg skal finne noe på Lille Vinkel jeg også, sånn i ren sympati med Cata?? ;)

Jupp, det syns jeg var en superidè! Cata trenger litt støtte i shoppeverden! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, det syns jeg var en superidè! Cata trenger litt støtte i shoppeverden! :juhu:

Det synes tydeligvis ikke skjønnemannen, han lurte på om det hadde klikka for meg når han så jeg satt og så på sko :grine: Jeg kom nemlig hjem med et par sølvsko i dag, som om det betyr at jeg ikke trenger flere par sko :sur: Mannfolk altså :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Her har tydeligvis skjønnemannen ett og annet å lære! Jeg Kvinne har ALDRI nok sko! :tommel:

...satser på at han oppdager det etter hvert,og blir mer Forståelsesfull. :sjarmor:

Oi! En fargerik drink materialiserte seg plutselig i min hånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaaaaa, spennende, Cata! Hvilke sko er det du har bestilt? :juhu:

Her skal du se.... Syntes de var ganske nøytrale, samtidig som de var litt spesielle med den firkantede tåa. Men hælene er jo skrekkelig høye da (jeg synes selv badesandaler er høye :ler: ) . Blir spennende å se om jeg klarer bruke dem, men har en del sommerbukser i brunt og khaki og en lys bomullsdrakt. Blir en spennende dag i morgen ;) .

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

De var kjempesnasne, Cata! Og hælen likte jeg kanskje spesielt godt, den var virkelig lekker! :hjerte:

Jeg syns ikke de er spesielt høye heller, her er brudeskoene mine,og dem går det kjempebra å gå i.

...men hvis du syntes sandaler var høye før, så skal jeg kanskje bare tie stille...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er høyere enn de ser ut, men....har lyst på litt mer "damete" ben enn det jeg får i mokasiner og flate sko. Så jeg må bare legge meg i hardtrening. For jeg må jo innrømme at høy hæl gjør et og annet bra for "damefølelsen" :ler: . Bruker mest praktiske, gode og flate sko, så en og annen gang bør jeg kunne se lekker ut også ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Jeg tror du takler utfordringen med glans, Cata! Jeg "sjanglet" også en stund etter at jeg bestemte meg for å konvertere til høyere hæler, men nå går det glimrende. "Rett rygg" er et hett tips. ;)

Nå har jeg drukket den fargerike drinken og èn til,og snart er denne dagen også over. Står mye på tapetet i morgen, og på mandag kommer foreldrene og broren min. Bryllupet er snart igang-jeg regner hele neste uke som "bryllupsuken". :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

...og så må jeg

hoppe og sprette litt for festivalen til Olava og Olavamannen! Se, jeg hauser opp stemningen (allerede)!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sko ankommet. Litt for store :( . Men tør ikke bytte til nummeret under (traumatiske minner fra tidligere kjøp) så i stedet tasset jeg inn til den lokale skoforhandleren og ba om assistanse. Kom ut igjen med innlegg til å legge framme i tåa. Ser ut til å funke veldig bra og i tillegg får jeg bittelitt mykere underlag under "forfoten".

Tror sko skal holde seg pent på plass nå.

Og med litt dressur så skal jeg unngå verste vingel også. Hælene var mindre høye enn fryktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Godt det ordnet seg med skoene dine Cata! De var i allefall veldig lekre.Og gudd løkk med hæler! :tommel: Gå med rak rygg!

Jeg har tiaaaaaara!!!

Var på Agape og kjøpte den nettop. Stakkars O måtte være med inn og synse men såpass får han tåle. :ler: Ble den billigste de hadde også, til "skarve" 1180 kroner, men den skal jeg garantert ha på meg på etterpåfesten også, samt ved utallige støvsuginger og sånt i tiden framover. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:juhu: Juhu!

4 dager igjen nå! :juhu:

I dag skal jeg og søsterfrøet ut og kikke etter smykker...jeg har sett et fint et med ferskvannsperler faktisk, på Indiska, og det har tilhørende armbånd. Perlene på armbåndet er tredd på strikk og jeg er ikke sikker på om det er helt bruuuuud, men strengt tatt driter jeg litt i det. :tommel:

Etterpå bærer det hjem igjen for vasking av hus,sammen med søsterfrø og så skal vi ha taco, for det hadde hun lyst på,og således fikk jeg henne med på vaskingen. Sleipe lou! :sjarmor:

...og seint seint i kveld kommer foreldrene mine og broren min. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olava

Hjemme igjen etter festivalens del to, overnattet i campinghytte, moro.

Nå er det rydde, rydde og rydde... Er lykkelig over at alt gikk så knirkefritt.

Gratulerer så meget med tiara!!!!! Bellig var den også, fint at det blir muligheter for gjenbruk.

Ferskvannsperler høres lekkert ut! Drit i strikket, ja!

Når jeg har kommet til hektene, blir det fotosessjen av kattungene, da skal de averteres (hulk, hulk, hulk), og selvsagt skal de inn på galleriet her.

I helga har de lært seg å løpe, utrolig søtt med de lubne bakdelene som vrikker på seg når de piler over gulvet.

Jeg averterer alle sammen, men du får selvsagt førstevalget. Når du er BLITT GIFT, kan du komme finne ut hvilken som blir din lille, søte, nusselige puselus.

Lykke til med vasking! Stå på, dere er flinke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...