Sun Mei Skrevet 7. juni 2007 #1241 Del Skrevet 7. juni 2007 Argh! Jeg har lyst til å sparke den der Apelthun Sæle- dama ganske så kraftig i r**a! Vi er så enige atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. juni 2007 #1242 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Det er gudd, Sunnis! Og hei, Cata! Håper Olava tryller fram noen bilder før du går fra konseptene,hihi. I dag er det 14 dager igjen! :juhu: Utrolig som ukene og dagene flyr! Jeg syns det var 8 uker igjen for bare noen få dager siden,jeg. Endret 8. juni 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. juni 2007 #1243 Del Skrevet 8. juni 2007 Hva er det med hun der eppletun buksesele-dama? :klø: Nå var det lenge siden jeg hadde vært inne her i boka, så måtte lese en god stund for å bli oppdatert. Ser det går i puser, brudesko, brudebukett av broccoli, fine været og masse annet. Gøy! :-D Når det gjelder brudeforumet her på KG, så fikk jeg enormt mange hakeslipp den første tiden jeg surret der inne. Var så mye dill og dall som jeg aldri har HØRT om engang! Men er egentlig sluttet å bli forundret over ting der inne, får meg en god latter i stedet. Enkelte skal jo ha et mer kongelig bryllup enn de kongelige selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. juni 2007 #1244 Del Skrevet 8. juni 2007 I dag er det 14 dager igjen! :juhu: :juhu: :hoppe: :juhu: Tenk det, om bare 14 dager står du brud, utrolig som tida har gått ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. juni 2007 #1245 Del Skrevet 8. juni 2007 Ja, juhu for at det går fort framover! :juhu: Jeg har begynt å glede meg, både til det er Dagen, og til etterpå, når vi kan sløkke, spise kakerester og se på gaver og snakke om hvor fint det var.... Nå er jeg skikkelig møkkatrøtt! Var ufattelig varmt på jobb, føler jeg kokte og svettet og gjespet meg gjennom dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. juni 2007 #1246 Del Skrevet 9. juni 2007 Nå har jeg bestemt meg for å omtale meg selv i tredjeperson, altså som bruuuden. Med flere eller færre u'er, det tar bruuuden etter humøret. I dag har bruuuuden og O vært på IKEA og shoppet små telysestaker til Etterpåfesten, og små glassboller vi skal legge enkle peoner i på selve bryllupsdagen. Bruuuuden var godt nøgd. I tillegg ble det en diger lavendel. Bruuuden likes. Bortsett fra det, en tur på Byggern og på Oasen, og så har vi kjøpt fryseskap som vi har slepet og båret inn på vaske/fryserommet. Nå slipper vi atter en gang å spise opp all isen vi kjøper med èn gang! :juhu: Bruuuuden har støvsuget, og snart blir det mopping av gulv. Endelig,kan man si, for det har sett helt forjævlig ut her. Og så skal vi kose oss med nøye avkjølt rosè utpå kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 10. juni 2007 #1247 Del Skrevet 10. juni 2007 Ådustoremin! Det nærmer seg!!!! Og man virker absolutt a jour! Peoner og gamle roser og og og!!! Jeg har plantet mer, men sauene har spist en del i natt.... Pusekattbilder kommer neste uke!!! Promise!!! Ulv er TØFF, selv om han er tynnest, var han førstemann til å hoppe ut av kassa. Jeg legger av billetter! Tror jeg skal være en grei direktør i stedet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. juni 2007 #1248 Del Skrevet 11. juni 2007 :juhu: Hei, Olava! Der har jeg en fordel framfor deg- ingen sauer lusker rundt i hagene her (med mindre du begynner å skysse nedover "dine"...)! Gleder oss til å treffe Ulv-han virker som en eventyrlysten kar! ....og vi gleder oss til festival også, selvsagt. Nå er jeg på vei til prøvetime! Søsterfrøet skal være med og være støtte, det er verdig og rett, noen oppgaver må hun også ha i forbindelse med dette bryllupet! Og så ser jeg på ringene igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 11. juni 2007 #1249 Del Skrevet 11. juni 2007 Åååiii, prøvetime! Hvordan har det gått?? Ooooh, du er snart gift!! :-D :-D :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. juni 2007 #1250 Del Skrevet 11. juni 2007 Heyheyhey! :juhu: Nå har jeg vært på prøvetime,og jeg bliiiiiir såååå fiiiiin! Og det blir litt dyrere enn jeg hadde tenkt....men pyttpytt, jeg skal forhåpentligvis bare gifte meg denne ene gangen. Jeg har klippet og farget hår og bryn i dag,og eksperimentert med frisyrer, og det hele var kjempekjekt- frisøren min er superflink og utrolig festlig.Det hele er en opplevelse! Nå går jeg bare og ser på meg selv i speilet og syns jeg er pen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. juni 2007 #1251 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei, Glow! Hvordan går det med deg? Og det lille "prosjektet" deres? Er så ego/bryllupsfiksert for tida at jeg er ikke i andre dagbøker i det hele tatt.... Det er ganske gøy i "brudeboblen". I dag,under prøvetimen,gikk det endelig opp for meg at jeg faktisk skal gifte meg om litt under to uker...det er helt villt... Nå må jeg altså begynne å lete tulling etter tiara, for det mente frisøsen at jeg burde ha....angst! Jeg har da ikke budsjettert med noen 1500kroners tiara,vel! Var på Agape og kikka,for de skulle visstnok ha de biligste tiaraene i byen,men de var jammen ikke billige i heletatt...så hvis noen vet om noen tiaraer-med littegrann høyde og med bøyelige "pyntedingser" så skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 11. juni 2007 #1252 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg kjøpte mine på nett... har to jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 11. juni 2007 #1253 Del Skrevet 11. juni 2007 Sjekk ut: http://www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-tiara.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. juni 2007 #1254 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg så igrunn for meg deg som personen som har et par tiaraer liggende sånn til festbruk jeg da . Å bestille på nett nå er kanskje litt risky med tanke på leveringstid? Det er jo ikke mange dagene igjen før bruuuuudens store dag :juhu: Denne etterpåfesten bruuuden har nevnt et par ganger, når skal dere ha den? Er det med venner og sånt det da, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. juni 2007 #1255 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei Sunnis og pusla! :juhu: Og takk for tips, Sunnis! pusla, etterpåfesten er for min del av slekta, som er overdigerstor...faren min har 7 søsken og det blir jo en god del tanter,onkler og søskenbarn av sånt... Tror nok jeg skal finne bruk for tiaraen etter bryllupet også-jeg har faktisk ingen fra før-men ser for meg at den blir fin å bruke når jeg skal støvsuge eller gjøre andre kjedelige husoppgaver. Alt blir jo myyyye bedre når man kler seg ut som prinsesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 12. juni 2007 #1256 Del Skrevet 12. juni 2007 Endelig skjønner jeg hvorfor jeg synes husarbeid er kjedelig: Jeg har ingen tiara! Bare 10 dager igjen til den store dagen! Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 12. juni 2007 #1257 Del Skrevet 12. juni 2007 Juppelijupp! Jeg begynner også å glede meg til dere skal gifte dere! Hva er det magiske klokkeslett? Intervjuet gikk antakeligvis bra, men slikt vet man jo ikke helt. Ble tatt på senga av å plutselig bli testa i engelsk, tror jeg var urteit Tiara!!! Du må vel ha det, ja. Håper du finner en til under 5000 Men skal det dingle ting fra den? Misforstod jeg litt, tro? Jeg rydder og øver... Pussig at direktøren må gjøre slike dumme ting Utedassen er i gang, men jeg har ikke prøvd den enda. Den har visstnok fylkets lengste fall. Har nå susa bort en halv time på å leke med kattungene. Kjønnseksperten var her i dag, men hun syntes plutselig alle så like ut, tror neppe alle er av samme kjønn. Hvis det er riktig at kun hunkatter kan ha tre farger, spøker det for at Ulv er Ulv, der er det nemlig begynt å komme noe brunt i det søte lille fjeset. Pusemor kjefter og roper, men de bryr seg lite om det. Trist: Løva har vært borte i en uke nå, og vi begynner å frykte for at vi har mistet henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. juni 2007 #1258 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Tror nok jeg skal finne bruk for tiaraen etter bryllupet også-jeg har faktisk ingen fra før-men ser for meg at den blir fin å bruke når jeg skal støvsuge eller gjøre andre kjedelige husoppgaver. Alt blir jo myyyye bedre når man kler seg ut som prinsesse. Åååå, det vil jeg og gjøre!! Men jeg tror kanskje skjønnemannen allerede begynner å lure litt på meg etter den broccoliepisoden, så da får jeg holde meg til de gangene jeg er alene hjemme en stund isåfall. Jeg er veldig intr. i hvordan dere gjør det med denne etterpåfesten, for jeg har også giga-slekt og det kan bli aktuelt å gjøre det på samme måten som dere etterhvert. Men du kan jo skrible i bruuuude-boka om du heller vil det. Endret 12. juni 2007 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. juni 2007 #1259 Del Skrevet 12. juni 2007 Helleu! :juhu: Ja no nærmar det seg! *Ivar Aasen-stemme* Tror denne tiaraen kan bli Det Som Fikser Alt! Som kjent har jo ikke kjolen dukket opp ennå,men med tiara går det meste som bare det, regner jeg med.....og den skal IKKE koste 5000! Nei! pusla, vi gjør det som følger: Har invitert rubb og stubb av onkler,tanter og søskenbarn+noen mer perifere slektninger.Så har vi leid et lite undomshus, vi mekker salater,kjøper en skinke og en roastbiff og baker noen kaker og anna småtteri.Oppforderer de andre til å bake/lage mat å ha med seg, så det blir som en slags kurvfest. Har sagt at vi ikke ønsker oss gaver,bare at folk kan komme og feire sammen med oss. Hvis de absolutt vil gi noe har vi ymtet frampå om bidrag til bryllupsreise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. juni 2007 #1260 Del Skrevet 12. juni 2007 Sendte forøvrig invitasjoner (printet teksten på et fint ark i samme farge som invitasjonene til selve dagen) med "svar utbes og full pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg