Gjest lillelou Skrevet 3. juni 2007 #1221 Del Skrevet 3. juni 2007 Flinke jenter! Jeg føler meg litt matt...vet ikke hvorfor jeg er så innimargen umotivert for det meste just nu. Det er så mye som foregår at det går rent rundt for meg, og jeg aner ikke hvor jeg skal ta tak.Skulle gjerne snakket med noen om det,men vet ikke helt hvor jeg begynner...jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 4. juni 2007 #1222 Del Skrevet 4. juni 2007 Vil tro det blir bedre når bryllupet er overstått. Husker den siste tiden som en seig grøt selv. Prøvde å nøste opp alle løse tråder, hvor mye kremfløte trenger vi egentlig, vi må huske ringene, uff kjolen min ble ikke pen, har Trolovede husket å bestille dressen sin osv ovosvosv..... fæl periode faktisk! Samtidig pusset vi opp badet som MÅTTE være ferdig før bryllupet tilfelle vi fikk overnattingsgjester og kullet på seks kattunger som ikke kunne spise selv. Det kommer seg når alt er over, og man sitter og spiser kakerester og ser på de fine gavene man fikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. juni 2007 #1223 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja,Hildis,du har nok rett i det. Godt å ha en erfaren brud her i boka (jada,dere også, Sunnis, Fjellrypa og Olava) ! Kjenner på at selv om jeg gleder meg kjempemasse til selve bryllupet,så gleder jeg meg enda mer til det hele er over, og til å spise kakerester og kikke på gaver. :rødme: Akkurat nå er det en masse små stresselementer som kan bikke over til å bli irritasjonsmomenter,og det liker jeg ikke. Jeg liker den herlige hverdagen sammen med min supergode prinseelskling O. Og så blir jeg lei av gnålet her på sidene om hvor himla perfekt man skal være på bryllupsdagen-enhver kan jo få prestasjonsangst av mindre. Og enkelte av artiklene er jo som tatt rett ut av 50tallet.Fru meg her og fru meg der,man forblir vel mer eller mindre det samme mennesket,vil jeg tro! Ellers har jeg bestemt at det skal bli nydelig vær den bryllupshelga! Det skal bli akkurat passe varmt og lørdagen skal det være perfekte grillforhold! Forøvrig er brudeskoene sendt fra Lille Vinkel nå,og jeg må bestemme meg for bruuuudeundertøy,for det tar jo noen dager i posten. Figleaves denne gangen også,tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 4. juni 2007 #1224 Del Skrevet 4. juni 2007 Du er så vakker atte... du trenger jo ikke all den oppshininga som de middelmådige trenger for å gløde den dagen. Du gløder uten det du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 4. juni 2007 #1225 Del Skrevet 4. juni 2007 Fru meg her og fru meg der,man forblir vel mer eller mindre det samme mennesket,vil jeg tro! Neida, man våkner fakstisk opp dagen etter bryllupet og synes det er morsomt å vaske bad! har ikke merket så mye til det enda, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. juni 2007 #1226 Del Skrevet 4. juni 2007 til Sunnis, du skjønne womaaaan! Haha, Fjellrypa, du lurte meg et øyeblikk der...nesten! Skulle faktisk ønske det var sånn at jeg så ny lykke i badvasking,men den gang ei, regner jeg med. Akkurat nå går nemlig innsiden av huset for lut og kaldt vann, siden det er ute vi lever. Jaja, jeg får ihvertfall en form for farge til bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2007 #1227 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) :juhu: ...og sommerværet fortsetter...i går fikk jeg endelig bestilt brudeundertøyet+en ekstra bh,for de har saaaalg. Det kommer jo en honeymoon-uke etter bryllupet også,der vi skal være alene og bare kose oss med hverandre.Og så skal vi på Credo og spise middag.Bare det er jo et giganormt høydepunkt. I dag skal jeg på møte,og så skal jeg male litt hus,men det blir ikke før i kveldingen, akkurat nå er det rett og slett for varmt. Endret 5. juni 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. juni 2007 #1228 Del Skrevet 5. juni 2007 Fru meg her og fru meg der,man forblir vel mer eller mindre det samme mennesket,vil jeg tro! Jeg har nå alltid hørt at man våkner opp som et bedre menneske og ikke minst en perfekt kvinne for sin mann dagen etter bryllupet. Kommer du nå og forteller meg at du mener dette er bare sprøyt???? :slåss: Jeg tror forøvrig at skjønnemannen snart trekker tilbake Tidsperspektivsamtalen. Dråpen kom antakelig når jeg nynna brudemarsjen og gikk bortover kjøkkengulvet istad med en broccolibukett i henda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2007 #1229 Del Skrevet 5. juni 2007 Hihi, jeg elsker den smileyen! Jeg vil også slåss! :slåss: pusla, det er på tide å face sannheter her. Jeg tror ikke man våkner dagen etterpå iført et merkelig forkle og med behov for støvtørking og forguding av mannen....jeg er villig til å vedde en nyre på det! Skjønner skjønnemannen er skremt- jeg blir skremt selv ved tanken på deg og den brokkolibuketten. Nå har jeg sett Nigella på nrk1,og hva skulle man ikke gjort for å være en matgudinne som henne? Jeg syns hun er helt herlig,og alt hun lager ser helt fantastisk ut. Aaah..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 5. juni 2007 #1230 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg har nå alltid hørt at man våkner opp som et bedre menneske og ikke minst en perfekt kvinne for sin mann dagen etter bryllupet. Man ER jo allerede perfekt kvinne for sin mann (eller ganske enkelt perfekt). Det er derfor man gifter seg! Og så hører det jo med at den man gifter seg med er perfekt mann for sin kvinne! Jeg er glad at jeg kan øse av min livsvisdom..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. juni 2007 #1231 Del Skrevet 5. juni 2007 Takk for visdom, Fjellrypa, men jeg visste det nok innerst inne et sted . Jeg tror ikke jeg skal vedde noen nyre imot, lillelou, selvom det med det rare forkleet hørtes litt artig ut. Dessuten var det med broccolibuketten søtt og morsomt (synes jeg!!), men jeg ser jo problemet dersom han ikke så humoren i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2007 #1232 Del Skrevet 5. juni 2007 Ja,jeg fikk nesten lyst på det rare lille forkleet nå... Takk, Fjellrypa,for at du øser over oss av dins visdomsbrønn, det er utrolig generøst av deg! Jeg syns jeg ser deg,pusla! Jeg må innrømme at jeg har gått etpar lignende runder på kjøkkenet selv...og så har jeg hatt en cd med marsjer jeg har tvunget O til å høre på.... Et under at vi har kommet dit vi har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 5. juni 2007 #1233 Del Skrevet 5. juni 2007 Dråpen kom antakelig når jeg nynna brudemarsjen og gikk bortover kjøkkengulvet istad med en broccolibukett i henda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2007 #1234 Del Skrevet 5. juni 2007 Argh! Jeg har lyst til å sparke den der Apelthun Sæle- dama ganske så kraftig i r**a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 6. juni 2007 #1235 Del Skrevet 6. juni 2007 NÅ er det lenge siden jeg har vært på KG, NÅ!!! Håper ikke du trodde jeg hadde falt ut av omverdenen igjen, for å bli borte ett år. Neida, men det er vær, datatull (har bestilt Dell), jobbsøking og Feeeestival!!! Det tar på å være festivaldirektør, Lillelou. Virkelig! Godt å lese at Pinny kommer seg. Send en nuss, hvis hun ikke blir sint på nusser fra fremmede damer! Godt også at ivoryeffekter er tilnærmet på plass, har tenkt en del på deg, ja. Det er en Spesiell Tid. Humret lavt og luftfyllt da jeg leste påstanden om 50-tallsrelaterte bryllupsinnlegg. Så sant, så sant! Det er mye "Fru" Jeg er også en travel pusematmor, må vite! De små er meget fortryllende, og Stella er en fremragende mor. For å få plass til alleved pumpene, legger hun seg på ryggen med sprikende for-og bakben Skal snart få kjønnsekspertvenninne på besøk. Som sagt, er det minst 1 stk grå hann. Den ene grå, som var mager ved fødselen, er veldig annerledes enn sine søsken, nesten litt ulveaktig. Kanskje Ulv blir din katt? Ellers har jeg helt fra starten lagt min elsk på èn av barna, og slikt skal ikke forekomme, sier 9-åringen. Jeg lurer på om jeg greier å gi bort akkurat den katten...... Naboene har fått 2 kull à 4 stk, men det har jeg kanskje sagt før? Det er altså 19 kattedyr i egnen for tiden. Ganske vanvittig. Har blitt innkalt til jobbintervju på den av jobbene jeg helst vil ha. Hvordan skal jeg kapre den foran de 6 andre som er innkalt??? Lykke til med hver time som går framover. Ikke glem at det er MORO å gifte seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juni 2007 #1236 Del Skrevet 7. juni 2007 Haha, så snålt- en katt som ser ut som en ulv! Pussing nok hadde jeg en kattenavnbrainstorming inni min egen lille hjerne...men Ulv hadde jeg ikke tenkt på.Skjerpings! Ellers godt å høre om flinke kattemor Stella og flinke pusematmor Olava! Tror det er ganske avgjørende for hvordan kattungene blir som voksne at de har hatt en god porsjon omsorg, så dette lover godt! Skjønner det er travelt å være Festivaldirektør! Heldigvis er festivalen dere såpass liten (eller er den det) at du ikke kan ta helt av og bli sånn som hun relativt tullete gamle festspilldirektøren i Bergen, som vi var redde for! Hvordan funker den festivalen, egentlig? Er det billetter, eller er den lukket for en engere krets? Tveka inte, beretta nuh... Pinny blir aldri sur på nusser fra fremmede damer! Og sier takk! Hun går rundt med barbert mage med "kjøttrullmønster" og ser ut som hun kommer direkte fra Blitz. Er veldig populær i nabolaget... I går kjøpte jeg en gulfarget frosk til O's nye blomsterbed, og det ble full suksess,selv om han var noe skeptisk til den til å begynne med.Nå innrømmer han at den er kul. I går ble også Ringene hentet, og de er meget pene om jeg skal si det selv. Ser på dem omtrent hele tiden og tenker svulstige tanker. Er klar for fruuuu-tilværelsen nå, tror jeg, selv om jeg sliter litt med å få det til å gå helt opp for meg. Og Skoene er også i hus! Nå som O er godt og vel på jobb,kan jeg ta dem fram offentlig,og prøvegå dem rundt omkring i stua! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juni 2007 #1237 Del Skrevet 7. juni 2007 Og massemasse lykke til med jobbeintervju! Ifølge en lur film jeg har sett, er en stor del av det å få ting som man vil ha dem, å visualisere dem. Som en skiløper visualiserer et løp og ser for seg at man vinner, så kan du visualisere jobbintervjuet, det strålende inntrykket du gjør, og at du får jobben! Man må ha en godfølelse i magen! Følelser er egentlig lettere å få til enn tanker, så hvis følelsen er på plass,vil tankene følge.... Men nå babler jeg masse her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 7. juni 2007 #1238 Del Skrevet 7. juni 2007 Takktakktakk for interjvuråd! Det er noe i det du sier, som alltid. Festival: Den er i høyeste grad åpen for publik, billettene koster 200 per stk, og det er mulig å reservere. Uavhentede billetter selges 20 min før konsertstart, som er kl 16, lørdag 16. juni. Vi annonserer ikke i den stoooore avisa i byen. Vi har jo bare plass til ca 50.... Jeg vil bli direktørbitch!!! Har vært på et kult gartneri i min nærmeste by...kjøpt roser, roser og annet. Nå er det så varmt her, at jeg klarer bare ikke å plante. Kanskje jeg burde hatt en gul frosk? Sliter litt med å se den for meg. Lurt å gå i skoene så mye du kan! Jeg skulle gått mer i mine. På toppen av det hele hadde jeg betennelse i foten på den store dagen. Hoven var den også, og hælene målte 10 cm. Måtte til røntgen mandagen etter, for jeg trodde den var brukket. Sykehusfolka fikk seg en god og lang latter da jeg fortalte at jeg var veldig nygift. Men bryllupsnatta var ganske uromantisk. Ulv har veldig lange bein med fangestriper på, og langhåret dunpels. Han er litt rovdyr i fjeset. Har et ømt hjerte for ham (eller muligens Ulvhild). Nå skal jeg gå og hilse på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juni 2007 #1239 Del Skrevet 7. juni 2007 :juhu: Jeg er spent på å se Ulv...han høres litt tøff og søt ut! Da tror jeg kanskje vi reserverer et par billetter? Egentlig burde vi sikkert vært hjemme og vasket hus siden foreldrene mine kommer mandagen etter,men man skal da leve litt også, ikke bare gifte seg! Dere har et bittelite hus,ja....vi blir overflyllte om det kommer flere enn 10... Ellers kan jeg sikkert komme med ett og annet godt tips til "hvordan bli en hurpete festivalsjef", jeg har sett ett og annet i årenes løp. Første regel er å se på seg selv som et ufeilbarlig vesen, tror jeg. Vi har også shoppet og plantet roser! Og peon! Og lavendel (i samme bed som rosene). Gikk for en eldgammel rose som heter Rosa Mundi, og som blir (surprise!) rosa,med hvite striper. Jeg har sansen for eldgamle blomster! Men nå skal jeg ta noen minutters avkobling; meg, et glanset magasin og noe kaldt å drikke på terrassen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. juni 2007 #1240 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg er også en travel pusematmor, må vite! De små er meget fortryllende, og Stella er en fremragende mor. For å få plass til alleved pumpene, legger hun seg på ryggen med sprikende for-og bakben Altså.....det ville vært ganske fortryllende med noen bilder av de søte små.... . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg