Sun Mei Skrevet 3. juni 2007 #1201 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg likte også definitivt nr. 1 best. Og har jeg ikke fått med meg at Pusla skal gifte seg??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. juni 2007 #1202 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Hun skal ikke det da, Sun Mei, hun bare tar av etter en liten (men for meg stor) tidsperspektivsamtale . Endret 3. juni 2007 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. juni 2007 #1203 Del Skrevet 3. juni 2007 Cata,de er alldeles standardstørrelse der inne-jeg har ihvertfall aldri bommet.Hvis noe er mindre eller større enn standard,pleier de å merke dem. Hildis,du får ikke lov til å fah...skoene mine! Sunnis,jeg tror nok ikke det er suuuuuuuuperlenge til pusla hopper rundt og vet aaaaalt om hva ivory og diamond white er....vi må bare stålsette oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. juni 2007 #1204 Del Skrevet 3. juni 2007 Å skrekk og gru -stakkars dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. juni 2007 #1205 Del Skrevet 3. juni 2007 jaaaahaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. juni 2007 #1206 Del Skrevet 3. juni 2007 Cata,de er alldeles standardstørrelse der inne-jeg har ihvertfall aldri bommet.Hvis noe er mindre eller større enn standard,pleier de å merke dem. Nå leder du meg inn i fristelse altså, bare såattedu vet det. Vil prøve meg på høye(re) hæler enn mokasiner og joggesko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. juni 2007 #1207 Del Skrevet 3. juni 2007 Godt ikke skjønnemannen leser her inne, da hadde han trukket tilbake hele Tidsperspektivsamtalen sporenstreks!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 3. juni 2007 #1208 Del Skrevet 3. juni 2007 Hun skal ikke det da, Sun Mei, hun bare tar av etter en liten (men for meg stor) tidsperspektivsamtale . Sunnis,jeg tror nok ikke det er suuuuuuuuperlenge til pusla hopper rundt og vet aaaaalt om hva ivory og diamond white er....vi må bare stålsette oss! Nei, jeg tror heller ikke det blir lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. juni 2007 #1209 Del Skrevet 3. juni 2007 Nå leder du meg inn i fristelse altså, bare såattedu vet det. Vil prøve meg på høye(re) hæler enn mokasiner og joggesko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 3. juni 2007 #1210 Del Skrevet 3. juni 2007 Har også bestilt fra Lillevinkelsko, ingen problemer av noe slag. Måtte reutnere første angen fodi jeg hadde for tykke legger, hihi. Kjøpte noen andre i stedet og det var ikke noe problem. Fort gikk det også, og en lillevinkeldame ringte faktisk hjem til meg for å høre om jeg var fornøyd med det paret jeg kjøpte . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. juni 2007 #1211 Del Skrevet 3. juni 2007 Har også bestilt fra Lillevinkelsko, ingen problemer av noe slag. Måtte reutnere første angen fodi jeg hadde for tykke legger, hihi. Kjøpte noen andre i stedet og det var ikke noe problem. Fort gikk det også, og en lillevinkeldame ringte faktisk hjem til meg for å høre om jeg var fornøyd med det paret jeg kjøpte . Se, et nytt Lille Vinkel-vitne står fram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. juni 2007 #1212 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Nei, jeg tror heller ikke det blir lenge til *SNØFT* Hvis dere skal gjøre narr av meg sånn, så kan jeg godt bare la være å prate om bryllup i det hele tatt altså! Jeg tror jeg må snike inn et her, så ingen faktisk trodde meg der Jeg ble litt frista til å kikke mer på Lille vinkel sko jeg også nå, men jeg har litt vanskelig størrelse - noen ganger er jeg 37 og noen ganger 38 og flest ganger faller jeg igrunn imellom. Så da tør jeg egentlig ikke bestille på nett. Endret 3. juni 2007 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. juni 2007 #1213 Del Skrevet 3. juni 2007 Vi gjør vel ikke narr,vel,pusla.Vi bare.....koseerter! Og du må ikke slutte å snakke om bryllup,for da blir vi snurt! Jeg er også en sånn mellomstørrelsesfot egentlig, og vingler mellom 37 og 38. De fleste skoene jeg har bestilt fra Lille Vinkel er 38,og har passet perfekt. Og bytting og sånt går som fot i hose, de er veldig seriøse og ordentlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. juni 2007 #1214 Del Skrevet 3. juni 2007 Slæpp åff, jeg klarer ikke slutte å bable bryllup uansett hvor hardt jeg prøver. Med eksen var jeg så ille at vi tilslutt måtte inngå en avtale om at jeg ikke skulle nevne det på et år, mot at han etter det året skulle ha tenkt seriøst gjennom det. Jeg har aldri noen gang pratet så mye om bryllup som etter den avtalen . Men jeg har roa meg da, jeg vet det bare ikke virker helt sånn nå! Hmf, tror jeg må en tur innom Lille vinkel sko og se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. juni 2007 #1215 Del Skrevet 3. juni 2007 Hmf, tror jeg må en tur innom Lille vinkel sko og se... Like lettlurt som meg, du asså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. juni 2007 #1216 Del Skrevet 3. juni 2007 Like lettlurt som meg, du asså.... Ja, jeg er ganske enkel å dra ut i shoppingfristelse, særlig når jeg egentlig ikke skal ha noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. juni 2007 #1217 Del Skrevet 3. juni 2007 <---- pusla, lillelou og Cata i shoppedansen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 3. juni 2007 #1218 Del Skrevet 3. juni 2007 Æsj, nå ble jeg også fristet av Lille Vinkel, men jeg skal jo til Praha og der er det billige sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. juni 2007 #1219 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg klarte å la vær å bestille noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. juni 2007 #1220 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg klarte å la vær å bestille noe Jeg også . Enn så lenge . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg