Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Jeg likte også definitivt nr. 1 best.

Og har jeg ikke fått med meg at Pusla skal gifte seg??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun skal ikke det da, Sun Mei, hun bare tar av etter en liten (men for meg stor) tidsperspektivsamtale :sjenert: .

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Cata,de er alldeles standardstørrelse der inne-jeg har ihvertfall aldri bommet.Hvis noe er mindre eller større enn standard,pleier de å merke dem. :tommel:

Hildis,du får ikke lov til å fah...skoene mine! :fy_fy:

Sunnis,jeg tror nok ikke det er suuuuuuuuperlenge til pusla hopper rundt og vet aaaaalt om hva ivory og diamond white er....vi må bare stålsette oss! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata,de er alldeles standardstørrelse der inne-jeg har ihvertfall aldri bommet.Hvis noe er mindre eller større enn standard,pleier de å merke dem. :tommel:

:sjarmor:

:grine: Nå leder du meg inn i fristelse altså, bare såattedu vet det. Vil prøve meg på høye(re) hæler enn mokasiner og joggesko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt ikke skjønnemannen leser her inne, da hadde han trukket tilbake hele Tidsperspektivsamtalen sporenstreks!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal ikke det da, Sun Mei, hun bare tar av etter en liten (men for meg stor) tidsperspektivsamtale :sjenert: .

Sunnis,jeg tror nok ikke det er suuuuuuuuperlenge til pusla hopper rundt og vet aaaaalt om hva ivory og diamond white er....vi må bare stålsette oss! :sjarmor:

:ler:

Nei, jeg tror heller ikke det blir lenge til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
:grine: Nå leder du meg inn i fristelse altså, bare såattedu vet det. Vil prøve meg på høye(re) hæler enn mokasiner og joggesko.

:engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bestilt fra Lillevinkelsko, ingen problemer av noe slag. Måtte reutnere første angen fodi jeg hadde for tykke legger, hihi. Kjøpte noen andre i stedet og det var ikke noe problem. Fort gikk det også, og en lillevinkeldame ringte faktisk hjem til meg for å høre om jeg var fornøyd med det paret jeg kjøpte :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Har også bestilt fra Lillevinkelsko, ingen problemer av noe slag. Måtte reutnere første angen fodi jeg hadde for tykke legger, hihi. Kjøpte noen andre i stedet og det var ikke noe problem. Fort gikk det også, og en lillevinkeldame ringte faktisk hjem til meg for å høre om jeg var fornøyd med det paret jeg kjøpte :) .

Se, et nytt Lille Vinkel-vitne står fram! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nei, jeg tror heller ikke det blir lenge til

*SNØFT* Hvis dere skal gjøre narr av meg sånn, så kan jeg godt bare la være å prate om bryllup i det hele tatt altså! :roll:

Jeg tror jeg må snike inn et :ironi: her, så ingen faktisk trodde meg der

Jeg ble litt frista til å kikke mer på Lille vinkel sko jeg også nå, men jeg har litt vanskelig størrelse - noen ganger er jeg 37 og noen ganger 38 og flest ganger faller jeg igrunn imellom. Så da tør jeg egentlig ikke bestille på nett.

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Vi gjør vel ikke narr,vel,pusla.Vi bare.....koseerter! :kose: Og du må ikke slutte å snakke om bryllup,for da blir vi snurt!

Jeg er også en sånn mellomstørrelsesfot egentlig, og vingler mellom 37 og 38. De fleste skoene jeg har bestilt fra Lille Vinkel er 38,og har passet perfekt. Og bytting og sånt går som fot i hose, de er veldig seriøse og ordentlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slæpp åff, jeg klarer ikke slutte å bable bryllup uansett hvor hardt jeg prøver. Med eksen var jeg så ille at vi tilslutt måtte inngå en avtale om at jeg ikke skulle nevne det på et år, mot at han etter det året skulle ha tenkt seriøst gjennom det. Jeg har aldri noen gang pratet så mye om bryllup som etter den avtalen :sjenert: . Men jeg har roa meg da, jeg vet det bare ikke virker helt sånn nå!

Hmf, tror jeg må en tur innom Lille vinkel sko og se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like lettlurt som meg, du asså.... :lol:

Ja, jeg er ganske enkel å dra ut i shoppingfristelse, særlig når jeg egentlig ikke skal ha noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, nå ble jeg også fristet av Lille Vinkel, men jeg skal jo til Praha og der er det billige sko :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...