Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med overstått bursdag og med ring-kjøp. Vi har også fra Saint Maurice, og er utrolig fornøyd med de. Husker at jeg/vi også syntes det var veldig spesielt å bestille og få de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Fjellrypa! :juhu: :klem:

Godt å høre om positive erfaringer med Saint Maurice. Vi likte ihvertfall ringene kjempegodt. Og så syns jeg det gule gullet deres hadde så fin farge. Har dere hvitt,gult eller noe annet gull? Eller platina?

Nå har jeg nettop kommet hjem med verdens tristeste lampeskjerm. Pinny ble nemlig operert i dag- og alt ser ut til gå bra, rent bortsett fra at pasienten er verdens mest selvmedlidende der på puta si.Sikkert ikke så rart,med den digre kragen, barbert mage og vonde ting. Håper de neste to ukene går fort, for hennes skyld. :tommel: Jeg er bare usigelig letta over at det gikk så bra,og at det ikke ser ut til å være kreft,klumpen så nemlig ut som en ren fettklump,men den er sendt inn til analyse,for sikkerhets skyld. Hva gjør man ikke for sånne små hårete gull! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Danke, Cata. Akkurat nå ligger hun på puten og Furter. Big time...:sjenert:

Men det tar seg vel opp.Hun er langt fra fri for futt,vi må heller holde henne tilbake. En fjerdedel av kroppen er jo dekket av bandasje,og da skal man ta det med ro. Jaja, det går seg vel til til slutt. Det beste er jo at hun forhåpentligvis blir frisk som en fisk igjen etter at stingene er tatt og lampeskjermen borte.

Hun ble forresten skikkelig poppis hos dyrlegen. Hun er en skikkelig sjarmbolle av en hårball. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil ha hund :hjerte:, men det er jo ikke gøy for noen å oppleve at hunden blir syk da. Stakkars Pinny, må være pyton å ha så mye energi også ikke kunne få utløp for den. :kose: på Pinny

Og :klem: til matmor også, såklart - selveste Bruuuuuden!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Se for dere følgende:

*Pinny er en middels stor hund og veier 20 kg

*hun er svart,litt hvit og biiittelitt grå.

* 1/4 av magen er barbert

* rundt hodet har hun altså den berømte lampeskjermen,som er ca.dobbelt så lang som hodet hennes

* hun er pigg og energisk nå og ville helst herja tulling som vanlig,men har et digert sår som trenger RO,noe hun ikke vil akseptere

* vi har stort sett hatt den berømmelige lampeskjermen av i hele dag,men nå måtte den på,i et forsøk på å kuuuule bikkja.

* det er en nyyyyydelig sommerkveld,men Pinny nekter plent å ligge inne alene og begynner med herjeaktige ting med en gang hun kommer ut, selv iført lampeskjerm.

ooohlalaaaaa.....

Ellers har vi grillet entrecote i dag, og servert med brød,hvitløkssmør, grillede tomater,paprika og purre. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel ingen bombe at jeg sitter her og plukker opp alle tråder som har med bryllup å gjøre :sjenert: .

Jeg digga de gull-treskoa :sjarmor: Litt usikker på de andre, det står mellom 1 og 3. Likte 3 veldig godt, men skjønte ikke helt åssen farge det var. Jeg har veldig sansen for gullsko også, så jeg tror kanskje jeg ville valgt nr 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ nr. 1, helt klart. (Du skal ikke ha helt hvit kjole hvis jeg husker rett?)

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Danke for alle tilbakemeldinger!

Kjolen er jo ivory (hvem andre enn bruder og engelsktalende bruker den betegnelsen,egentlig?) og båndene i livet er i gull. Jeg har vist kjolesyersken bilde av skoene,og hun syntes de var dritkule,og dere syns de er kule,så jeg tror jeg bare klemmer til og bestiller dem! :juhu:

Pinny er på Tvungen Avslapping. Tøffe kår, men av og til er det tough love som gjelder....:sjenert:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Såh, da har jeg betilt gullskoene. Oooog gulltreskoene....:sjenert:

De treskoene er faktisk veldig gode å gå i. Jeg hadde et par roooosa i samme merke for etpar år siden,og de brukte jeg ihjel...hadde dem på omtrent hele tiden...

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at jeg må lære meg alle disse fargene i løpet av et par år, for jeg aner ikke hva ivory er (og det var kanskje et sunnhetstegn, takk og lov).

Men siden du skal ha gullbånd i livet er jo gullsko perfekt :hoppe: Tør du å bestille sko på nett, altså? Er ikke det litt sjanse å ta med tanke på størrelse og passform?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Tror det går bra,jeg,pusla. Har bestilt fra Lille Vinkel mange ganger før,og det har alltid gått bra. I verstefall rekker jeg å returnere dem og finne nye sko (tror jeg). Har en go'følelse for skoene, og ifølge min nye "livslov" er det mye av suksessen. Og ellers kan jo party feet hjelpe en god del....:sjenert:

Ja,du må nok lære deg fargene. :sjarmor: Det er noe som heter champagne og diamond white også, men det har jeg ikke tenkt å vurdere å finne ut hva er engang.Min bruuuudetid er jo også snart over....:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge du vet at størrelsen er rett, så går det sikkert kjempefint, det!! Og godfølelsen skal ikke undervurderes!

Jeg lurer rett og slett på om jeg kanskje skulle gå for en litt annen farge enn hvit-toner jeg, så en stilig grønn Rembo-kjole i dag (som jeg ramla over sånn HEEEELT tilfeldig såklart :plystre:). Jeg har jo lys hud, fregner og rødt hår, så helt hvitt er liksom ikke helt min farge.

Også må du jo være konsulent for meg den dagen det blir aktuelt da, du får jo masse erfaring nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrr. Nå har jeg snoket videre på Lillevinkel og jeg har også funnet sko.... Men jeg har for mange som det er og tør ikke kjøpe på nett og.... (Er størrelsene ca. standardstørrelser der inne..... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...