Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Hallo Svimlemor! :kyss:

Vi kooooooooozer oss,ja, det er sikkert og visst. :sjarmor:

Osso bocco er en italiensk gryte med kalv, og her kan du se en oppskrift, det er alldeles nydelig : Osso bocco Kokken her har vært litt sløv og ikke skrevet ned hvor mye kraft han bruker,men vi pleier å ta 1/2 liter kraft,ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Hallo Svimlemor! :kyss:

Vi kooooooooozer oss,ja, det er sikkert og visst.  :sjarmor:

Osso bocco er en italiensk gryte med kalv, og her kan du se en oppskrift, det er alldeles nydelig : Osso bocco Kokken her har vært litt sløv og ikke skrevet ned hvor mye kraft han bruker,men vi pleier å ta 1/2 liter kraft,ca.

:sikle: (og jeg som er mett!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg er der nååååååå! Og så er jeg full av pizza etter middag med jobben, og klar for senga, siden jeg har tidligvakt i morgen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, osso bucco er kjempegodt! Mmmmmm!

Grattis med nytt bad, godt å lese at dere vet å innvie med stil! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:ler: Ja, Fjellrypa, vi vet å feire nytt bad, det er sikkert og visst!

*******puslaadvarsel! Les på eget ansvar! *****

I dag skal vi forøvrig ned til Sponhuset og snakke mat, og når det er gjort,er det vare å sende ut invitasjonene! :hoppe: Vielsen har vi forresten flyttet en halvtime fam i tid,til 14.30, for å gjøre logistikken litt enklere med tanke på gjennomføring av midda og sånt, for da kan vi si at velkomstdrinken serveres fra 16.00 og at vi går til bords i 17-00-tida.Satser vi på. Blir spennende å høre hva Sponhuset sier i dag,da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

*********pusla, stay away hvis du vet ditt eget beste!****

Så,da har vi vært på Sponhuset og snakket mat med vertinnen der, som forøvrig var utrolig koselig. Jeg har trua på at det blir en fantastisk dag! :hoppe:

...og det har forøvrig O også. :sjarmor:

Nå blir opplegget som følger:

* Velkomstdrink kl 16.00, det blir antageligvis jordbær og en italiensk halvmusserende hvitvin (IKKE Martini Asti eller noe sånt,altså)

* Tapas til middag (de får ny og fristende tapasmeny etter påske)

* så tar vi antageligvis oster og frukt som en slags dessert, for vi skal jo ha kaker ganske rett etterpå

* til nattmat blir det antageligvis en tomatisert grønnsakssuppe med godt brød

Vi er kjempegira og begeistra- nå gjelder det bare å få ut invitasjonene! :hoppe:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest lillelou

Jeg må bare nusse litt på dere alle sammen :kyss: :kyss: :kyss: :kyss:

Lyst til å synge, Bustis? Let it all out! :hoppe: Gleder meg til du skal ha utstilling- håper du sender meg et pip om tid og sted. :klem: Når det gjelder Sponhuset og servering, så vet jeg faktisk at de har lett etter personale, så det er sikkert bare å sende en mail eller noe, finner adresser på www.sponhuset.no . :sjarmor:

Jeg er litt bakpå i forhold til boka for tida,men jeg jobber mye og føler meg litt sliten for tida. Antageligvis burde jeg trimma mer, det vet jeg gir overskudd, men denne uka er litt jojo. Forhåpentligvis kommer jeg meg ut en god tur i morgen, for da jobber jeg bare 16.00- 20.00, så muligheten burde absolutt være til stede.

Nå har jeg spist en skive grovbrød med hvitost og hakket chili. Chilien fordi jeg hadde akutt behov for noe hott. Og så har jeg sett House MD. Den mannen kan man liiiiike. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Den neste kunden som sier "kan du pakke inn.....og så ta av prislappen" skal jeg bonke! Eller jeg skal si "nei,innpakking er vanskelig for meg,og jeg insisterer på at prislappen skal sitte på" :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...