Gjest Svimle Skrevet 24. mars 2007 #661 Del Skrevet 24. mars 2007 Åååh så koselig dere har det! Men du, hva er osso bucco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. mars 2007 #662 Del Skrevet 24. mars 2007 Hallo Svimlemor! Vi kooooooooozer oss,ja, det er sikkert og visst. Osso bocco er en italiensk gryte med kalv, og her kan du se en oppskrift, det er alldeles nydelig : Osso bocco Kokken her har vært litt sløv og ikke skrevet ned hvor mye kraft han bruker,men vi pleier å ta 1/2 liter kraft,ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 24. mars 2007 #663 Del Skrevet 24. mars 2007 Hallo Svimlemor! Vi kooooooooozer oss,ja, det er sikkert og visst. Osso bocco er en italiensk gryte med kalv, og her kan du se en oppskrift, det er alldeles nydelig : Osso bocco Kokken her har vært litt sløv og ikke skrevet ned hvor mye kraft han bruker,men vi pleier å ta 1/2 liter kraft,ca. ← (og jeg som er mett!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 26. mars 2007 #664 Del Skrevet 26. mars 2007 Huhuuu! Lenge siden du har vært på msn! Har du flyttet inn på det nye badet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. mars 2007 #665 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg er der nååååååå! Og så er jeg full av pizza etter middag med jobben, og klar for senga, siden jeg har tidligvakt i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 26. mars 2007 #666 Del Skrevet 26. mars 2007 Åh, osso bucco er kjempegodt! Mmmmmm! Grattis med nytt bad, godt å lese at dere vet å innvie med stil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. mars 2007 #667 Del Skrevet 27. mars 2007 Ja, Fjellrypa, vi vet å feire nytt bad, det er sikkert og visst! *******puslaadvarsel! Les på eget ansvar! ***** I dag skal vi forøvrig ned til Sponhuset og snakke mat, og når det er gjort,er det vare å sende ut invitasjonene! Vielsen har vi forresten flyttet en halvtime fam i tid,til 14.30, for å gjøre logistikken litt enklere med tanke på gjennomføring av midda og sånt, for da kan vi si at velkomstdrinken serveres fra 16.00 og at vi går til bords i 17-00-tida.Satser vi på. Blir spennende å høre hva Sponhuset sier i dag,da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. mars 2007 #668 Del Skrevet 27. mars 2007 Spennende Får vi høre menyen etterpå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. mars 2007 #669 Del Skrevet 27. mars 2007 Ja, selvfølgelig, Sunnis, dere er jo "gjengen min", og får vite (nesten) aaaalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. mars 2007 #670 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) *********pusla, stay away hvis du vet ditt eget beste!**** Så,da har vi vært på Sponhuset og snakket mat med vertinnen der, som forøvrig var utrolig koselig. Jeg har trua på at det blir en fantastisk dag! ...og det har forøvrig O også. Nå blir opplegget som følger: * Velkomstdrink kl 16.00, det blir antageligvis jordbær og en italiensk halvmusserende hvitvin (IKKE Martini Asti eller noe sånt,altså) * Tapas til middag (de får ny og fristende tapasmeny etter påske) * så tar vi antageligvis oster og frukt som en slags dessert, for vi skal jo ha kaker ganske rett etterpå * til nattmat blir det antageligvis en tomatisert grønnsakssuppe med godt brød Vi er kjempegira og begeistra- nå gjelder det bare å få ut invitasjonene! Endret 27. mars 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 27. mars 2007 #671 Del Skrevet 27. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. mars 2007 #672 Del Skrevet 27. mars 2007 *springer til postkassen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. mars 2007 #673 Del Skrevet 27. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. mars 2007 #674 Del Skrevet 27. mars 2007 Så søte dere er! Nååååh, tror dere det blir godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. mars 2007 #675 Del Skrevet 27. mars 2007 Det skal jeg svare på etter at vi har spist middagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 27. mars 2007 #676 Del Skrevet 27. mars 2007 Nååååh, tror dere det blir godt? ← Jeg er overbevist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 27. mars 2007 #677 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har bare lyst å synge jeg, når jeg "ser" deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. mars 2007 #678 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg må bare nusse litt på dere alle sammen :kyss: :kyss: Lyst til å synge, Bustis? Let it all out! Gleder meg til du skal ha utstilling- håper du sender meg et pip om tid og sted. Når det gjelder Sponhuset og servering, så vet jeg faktisk at de har lett etter personale, så det er sikkert bare å sende en mail eller noe, finner adresser på www.sponhuset.no . Jeg er litt bakpå i forhold til boka for tida,men jeg jobber mye og føler meg litt sliten for tida. Antageligvis burde jeg trimma mer, det vet jeg gir overskudd, men denne uka er litt jojo. Forhåpentligvis kommer jeg meg ut en god tur i morgen, for da jobber jeg bare 16.00- 20.00, så muligheten burde absolutt være til stede. Nå har jeg spist en skive grovbrød med hvitost og hakket chili. Chilien fordi jeg hadde akutt behov for noe hott. Og så har jeg sett House MD. Den mannen kan man liiiiike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. mars 2007 #679 Del Skrevet 29. mars 2007 Den neste kunden som sier "kan du pakke inn.....og så ta av prislappen" skal jeg bonke! Eller jeg skal si "nei,innpakking er vanskelig for meg,og jeg insisterer på at prislappen skal sitte på" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 29. mars 2007 #680 Del Skrevet 29. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg