Charmina Skrevet 12. mars 2007 #561 Del Skrevet 12. mars 2007 Hello søta Jeg synes absolutt du skal få deg den boka selv ja.Og også en egen liten vill unge etterhvert Jeg vil også på cafe på Bakklandet det er jammen lenge siden. Neste gang jeg setter mine ben i trøndelagen skal vi jammen gå på cafe du og jeg vennen.Proppe oss med alskens godis og bare prate og kose oss sammen Hørtes ikke det ut som en stråååålende ide kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. mars 2007 #562 Del Skrevet 13. mars 2007 :hoppe: Charmis,det var ikke bare en strålende idè, det var en glimrestrålende idè, det var det det var! Selvfølgelig blir jeg med! :hoppe: Bakklandet er jo bare et så koselig sted, så det gleder jeg meg stooort til! I dag skal jeg gjøre kjedelige ting...som å vaske klær og brette klær...og så skal jeg ringe HEF og forhøre meg om saker og ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. mars 2007 #563 Del Skrevet 13. mars 2007 Nå har jeg gått tur med Pinny, baderomsgulvet er ferdig fliset,og jeg venter på at dama fra HEF skal ringe meg tilbake og snakke om eventuell vielse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 13. mars 2007 #564 Del Skrevet 13. mars 2007 Ååååh! Spennende med telefoooooooon!!! :hoppe: (godt jeg bare trenger å hoppe på skrivende form, ellers hadde jeg dødd ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. mars 2007 #565 Del Skrevet 13. mars 2007 Svimle! Nå har jeg snakket med HEF,og de var veldig velvillig innstilt. Hun skulle sende ut en forespørsel til alle vigslerne,og så skulle hun se hvem som hadde tid,men hun regnet med at det gikk greit. Såååå var det bare å finne seremonisted. Fjæra ved Sponhuset er jo kjempefin hvis det er opphold...men hva hvis det regner? Og Ringve utgår, de vil ikke ha oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 13. mars 2007 #566 Del Skrevet 13. mars 2007 Det er ikke mulighet for å slenge opp et partytelt eller to på morgenen om været ikke holder? Er det andre plasser dere kunne tenke dere, kanskje en plass som betyr noe ekstra for dere? Hvor det går an å kanskje slenge opp et telt om det er utendørs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. mars 2007 #567 Del Skrevet 13. mars 2007 Jo,det går sikkert an....telt er et alternativ. Ellers har vi ikke så mange plasser som er "våre" ennå, det er egetlig bare det Sponhuset,som vi har vært glade i lenge. Men vi kommer sikkert på noe smaaart! Nå skal jeg dra meg mot butikken og shoppe noe middagsmat. Tror det må bli en salat av noe slag,for O jobber seint,og da blir det for seint på kvelden til den helt store middagen. Og så er det Frustrerte Fruer i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 13. mars 2007 #568 Del Skrevet 13. mars 2007 Lykke til på butikken Jeg skal dra meg i dusjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2007 #569 Del Skrevet 13. mars 2007 hei vakre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. mars 2007 #570 Del Skrevet 13. mars 2007 Hallaisen sjøl, you pretty,pretty womaaaan. :blafre: Står bra til,håper jeg? *avlegger løfte til selv om å stikke innom Eversboka* Nuh har jeg shoppet mat,og i dag blir det en texemexete kyllingsalat med hvitløksbaggiser til middag. Jeg kjøpte en ferdiggrylla kylling og en pakke "ruccolamix" og tomater,avocado,mais, paprika (som jeg griller i ovnen for da blir den så søøøt og god) og kesam og salsa. Det blir guddi,tror jeg. Og så har jeg fått mail fra kjoledama der hun bekrefter stoffønske og sier hun skal sende prøver på gullbånd, og så skal jeg betale stoffet på forhånd,for det er såpass dyrt i innkjøp. Greit det,tror jeg, å dele betalingen opp i to.er alldeles skrekkelig spent på dette kjoleprosjektet,det skal innrømmes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. mars 2007 #571 Del Skrevet 13. mars 2007 Hæ? Ikke noe bok? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. mars 2007 #572 Del Skrevet 13. mars 2007 ???? Hvem har ikke noe bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 13. mars 2007 #573 Del Skrevet 13. mars 2007 Ååååå, kan jeg få være meeeeed? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. mars 2007 #574 Del Skrevet 13. mars 2007 Sunnis: Evelina,mente jeg...er boka hennes bortevekk? :klø: Bustis, hva er det du vil være med på? Salat,kjole eller fest? Jeg har støvsugd og vasket gulv og gått tuuur med noe som lå og ventet på meg og så misfornøyd ut.Nå er det myyye mer happy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. mars 2007 #575 Del Skrevet 13. mars 2007 lillelou skrev: Sunnis: Evelina,mente jeg...er boka hennes bortevekk? :klø: ← Jepp, hun har slettet den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 13. mars 2007 #576 Del Skrevet 13. mars 2007 30 sider jo!! :pippi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 13. mars 2007 #577 Del Skrevet 13. mars 2007 ...Du har ikke lyst til å ta moppen med hit vel? Det er ferdig støvsuget, trenger bare å vaske gulvet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. mars 2007 #578 Del Skrevet 13. mars 2007 Bustis, etter hvert skjønte jeg hva du mente...treig i dag,jeg. Sunnis, får håpe hun kommer igang med en ny en- eller skal hun ha dagbokpause? 30siderpartaiiiiiiiiiiiiiiiii! *setter fram kake* Svimlemor,jeg har vaska nok for i dag,jeg. Nå skal jeg mekke salat! Har spilt noen inngangsmarsjaktige stykker for O,og han likte dem, så her går det framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 13. mars 2007 #579 Del Skrevet 13. mars 2007 Jaha ja. Hva mente jeg da, liksom? Egentlig vil jeg være med på alt da. Spesielt kjole og salat. Og kalas. Men jeg vil også være med på bakklandet med deg og charmina, spesielt hvis jeg har to beeein. Men jeg får vel sikkert ikke lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 13. mars 2007 #580 Del Skrevet 13. mars 2007 Hvor mange masjer skal du masje inn til dua? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg