Gå til innhold

Gravid i 7 uke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 7 uker på vei, og lurer på om jeg kan ta piercing i navlen nå?

Det forrige hullet har grodd ijen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må man ikke uansett fjerne piercingen når magen blir stor? I så fall er det vel liten vits å gjøre det nå?

Skrevet

Nei, du har vel rett i det.

Har hatt piercing i 1,5 år, tok den ut for 5 dager siden og nå er den grodd igjen.

Navlen min er så stygg nå, når jeg ikke har piercingen i.

Er veldig uvant dette.

Skrevet

Hadde piercing en stund i navelen og tok den ut litt før jeg ble gravid. Arret "sprakk" og ble et svært strekkmerke. (ja ikke sprakk som i tytende innvolder nei ;) ) Tror jeg ville droppet piercinga til etterpå.

Skrevet

Min grodde igjen for ett år siden fordi jeg mistet studen min og brukte tre uker på å få kjøpt en ny. Jeg tvang den nye inn igjen etter å ha åpnet hullet med en stoppenål, og det gikk, men det var så smertefullt at jeg gjør det aldri igjen. Aldri! *grøsse*

Hvis det bare har gått fem dager bør du få den inn igjen uten slike problemer...

Skrevet

Med den infeksjonsfaren som følger med percing så ville jeg ikke gjort det som gravid og som de andre sier du må jo ta den ut...

Gjest graceland
Skrevet

Bare du ikke piercer fast ungen, er det vel greit.

Skrevet
Hei!

Jeg er 7 uker på vei, og lurer på om jeg kan ta piercing i navlen nå?

Det forrige hullet har grodd ijen.

Nwei, ikke gjør det. jeg måtet ta ut min når jeg var gravid osgså, og som hun sier "sprakk" arret og ble et stygt merke. Uansett, navelen min vrengte seg jo helt i slutten av svangerskapet og huden blir fort stram der, så ikke gjør det ;) Du må bare ta den ut om en mnd eller 2 uansett :) Gratulerer forresten!!!

Skrevet

Jeg ville vært mer bekymret for infeksjonsfaren enn at arret ser stygt ut. Det er alltid en viss infeksjonsfare når man tar piercing, og skulle det skje nå som du er gravid er det kanskje ikke bare deg det går ut over lengre.

Skrevet

Etter det jeg har hørt, så skal du fjerne piercingen når du er 3 mnd på vei. Du skal ikke ta piercing i det hele tatt når du er gravid, pga infeksjoner.

Har jeg hørt da.. :sjenert:

Skrevet

Enn om man har hatt piercing i flere år? gror det igjen likevel, det gjør ikke hullet i ørene.

Skrevet
Enn om man har hatt piercing i flere år? gror det igjen likevel, det gjør ikke hullet i ørene.

Min piercing grodde igjen på no time, men det er sikkert individuelt...

Gjest Gjest_Ramboline_*
Skrevet

Navlepiercing gror igjen paa noen dager samme hvor lenge man har hatt den. Det har jeg hoert flere si og ogsaa erfart selv ...

• 1 år senere...
Gjest piercingpiraten
Skrevet

Du kan uansett ikke ta hull i navlen igjen etter bare noen dager, det tar mye lengere tid før hullet gror og det er greit å sette et nytt hull på samme sted.

Silje

--

www.piercing-piraten.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...