Karamba Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Kjøpte mobil til dattera mi til jul, og det viser seg at det ikke fulgte med minnekort til mobilen hennes. Hvor er det rimeligst å kjøpe, og er det samme hvilket merke en kjøper? Hun har en Sony Ericsson Z530...
Gjest Virvel Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Hva slags minnekort er det hun skal ha, da?
emondak Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 hmm.. Flere gode forslag jeg kan komme med.. Av de norske siden har vi; MPX Komplett Det kan også være lurt å kikke innom Kelkoo, men da må du være veldig spesifikk på hva du skal ha slags minnekort. Til min telefon må jeg skrive dette "ssd mini". Du kan gå inn på telefonleverandøren sin side og søke opp den aktuelle telefonen for å finne informasjonen du trenger. Eller gå f.eks inn på mpx sine sider og "lat" som du vil kjøpe telefonen for så å lese deg fram til korttype. For så å kjøpe det i den nettbutikken du vil handle i, du kan selvfølgelig også stikke innom den lokale elsjappa å få tak i et slikt kort. De har ofte tilbud på slikt på nyåret, trikset er å lete på flere steder. Men jeg for min del foretrekker å kjøpe ting på nett. Et annet tips er å kjøpe minnekort og slikt fra den danske nettbutikken mytrendphone, de har meget gode priser. Klikk deg inn på "memorykort" på venstresiden og velg korttype. Uansett når du kjøpet ting på nett er det viktig å betale med enten et kredittkort eller PayPal, om det da viser seg å bli noe krøll med transaksjonen eller vareleveringen får du pengene dine tilbake. Om du benytter deg av et vanlig Visa/debetkort som er knyttet til lønnskontoen din, er det mye vanskeligere å få tilbake ført dette. Siden du da ikke har kjøpt varen på kreditt, men betalt den "kontant". I tillegg til at eventuelle svindlere kan stikke av med hele lønna di, denne vil du få dekket av banken/visa, men det er uansett kjedelig. Lykke til og velkommen inn i nettshopper verden, med nyttårshilsen fra kekker som er hekta på slikt :-P
Karamba Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2007 Virvel: Jeg vet ikke helt hvilken type minnekort hun skal ha. Er helt grønn på dette om rådet... Vil kjøpe det slik at hun har plass til en del musikk på mobilen. Kekker: Tusen takk for hjelpen! Har virkelig ikke peiling på dette området. Jeg handler en del på nettet selv, men har ikke kjøpt så mye av denne typen varer. Kjøpte denne mobilen på nettet da, men det er vel det hele... Skal sjekke opp de forskjellige nettsidene du nevner.
Mistyen Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Til en Sony Ericsson z530i, trenger hun et slikt minnekort, et M2.
Karamba Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2007 Til en Sony Ericsson z530i, trenger hun et slikt minnekort, et M2. ← Takk skal du ha, Misty!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå