Gå til innhold

Menstrasjon råd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Når jeg har menstrasjonen blir jeg kan jeg bli enten veldig veldig dårlig (sengeliggende til tider), ufattelig hissig (stakkars de i nærheten=P), eller veldig lei meg (til tross for alt er fint, føles alt grusomt, og jeg vil bare grine)... Er det noen som og har det slik? Jeg venter menstrasjonen nå, og jeg merker så godt at humøret mitt foranderer seg. Sånn som nå er jeg bare lei meg.. Og det er ikke noe kjekt! Jeg blir frustert over å være slik en gang i mnd, og legen er ikke så interessert i høre på meg!

Noen som har det på samme måte? Noen tips til meg? Takker:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Ja, dette kjenner jeg meg igjen i. Jeg tok akupunkturbehandling, og merket raskt forskjell. Nå glemmer at jeg skal ha mensen, tidligere dreiet livet mitt seg om syklusen min, og jeg planla omtrent livet mitt etter hvor i syklusen jeg var. Har prøvd kosttilskudd også, som Femal og alt sånt uten at jeg føler det har hjulpet nevneverdig over tid. Akupunktur har gitt meg et nytt liv.

Det heter PMS... :klem:

Skrevet

Det er mange gode råd å få på helsekosten. Ikke nødvendigvis et spesielt preparat, men flere kosttilskudd som hjelper på akkurat dette problemet. Og i motsettning til legen har de tid til å lytte til deg.

Skrevet

Hormonbasert prevensjon kan hjelpe dersom du blir fysisk dårlig eller blør mye. For meg hjalp p-piller veldig på pms delen og, men det er jo individuelt.

Skrevet

går på p-piller, yasmin! tenkte kanskje jeg skulle bytte merke, men det syntes ikke legen var aktuelt. fikk heller noen kraftige smertestillende til smertene når de kom. men jeg føler ikke for å dope meg ned heller "hele tiden".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...