Maxi Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Jeg får ikke lastet opp ny avartar. Hvorfor? Den er ikke for stor i verken pixler eller kb.
Gjest Tyr Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Men den er jo der, riktig nok på hodet men.. *trykk F5*
Maxi Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2006 DEt er den gamle.. jeg får ikke skiftet ut den.... .... Og den er ikke på hodet.
Gjest Tyr Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Fjern den gamle. Pass på at den nye er i riktig format og størrelse. Legg inn ny på vanlig måte. Trykk F5 og den nye burde være på plass. Om ikke, så kan det være noe teknisk forumproblem. Selv om jeg trodde de prolemene var ryddet unna. *jo den gamle er på hodet * Endret 30. desember 2006 av Tyr
Maxi Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2006 Fjern den gamle. Pass på at den nye er i riktig format og størrelse. Legg inn ny på vanlig måte. Trykk F5 og den nye burde være på plass. Om ikke, så kan det være noe teknisk forumproblem. Selv om jeg trodde de prolemene var ryddet unna. *jo den gamle er på hodet * ← Hvordan du klarer å se at den er på hodet fatter ikke jeg, men... katten ligger på siden, ser opp og gjesper..
Maxi Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2006 ehm.. hva er det du ser egentlig? Jeg ser nemlig en katt.... har prøvd å fjerne og legge til ganger, , men er kun katten som kommer opp,,, enda det ikke er den på bildet. for om du ser en skapning med lilla hår opp ned så er det den jeg skal ha, men hvorfor ser ikke jeg den, kun den gamle...?
Gjest Tyr Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Jeg ser en skapning med lilla hår. Trykk F5... *og den er på hodet*
Maxi Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2006 var vi enige. Og at man ikke tenker f5 engang da... jaja, nå fungerer det. Takk.
Maxi Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2006 var vi enige. Og at man ikke tenker f5 engang da... jaja, nå fungerer det. Takk.
Gjest Tyr Skrevet 30. desember 2006 #10 Skrevet 30. desember 2006 Nå har jeg skrevet: trykk F5, i alle innlegg her... Jo bare hyggeligt du Maxi. *vi er enig at den er på hodet*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå