Maxi Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Ja, hvor får man kjøpt veske til laptopen? Fins det bare en "standard" type, eller kan man få tak i noen utenom de vanlige? Vil gjerne ha link til nettbutikker.
Gjest Maxagaze Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Ja, hvor får man kjøpt veske til laptopen? Fins det bare en "standard" type, eller kan man få tak i noen utenom de vanlige? Vil gjerne ha link til nettbutikker. ← Men kjære barn, har du ikke hørt om prisguiden til hardware.no ?
Maxi Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 (endret) Thank you. Jeg visste faktisk ikke om den nei... Endret 29. desember 2006 av Maxi
Gjest Maxagaze Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Thank you. ← Versigo! Jeg visste faktisk ikke om den nei... ← Prisguiden er veeeeldig nyttig, forstår ikke hvordan jeg klarte å handle datadeler føritiden uten den..
Maxi Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2006 Versigo! Prisguiden er veeeeldig nyttig, forstår ikke hvordan jeg klarte å handle datadeler føritiden uten den.. ← Hehe, men nå er ikke jeg den som pleier å handle så mye datadeler akkurat da..
Mischa Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 De har noen på Morris og Eplehuset, og Steffens.. om du bor i Oslo-området Ellers så jeg noen dødsfine på nettet et sted.. www.kolobags.com tror de shippet internasjonalt.. men vet ikke hva portoen er..
siv-76 Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Har selv en vanlig sort veske til laptopen, men på elkjøp og lefdahl har de også noen tøffe vesker som ikke er sort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå