Malin23 Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Noen som har en god oppskrift på vegetarlasagne?
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Her har du en Du kan så klart tilsette masse annet osm du liker.
Tabris Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Jeg byttet bare ut kjøttdeigen med soyafarse. Den som kjøpes på sunkost i to frosne blokker inni gul-grønn pakke (husker ikke merket i hodet). Ellers lagde jeg ostesaus og "kjøtt"saus som vanlig. Ble kjempegod!!!
Gjest Pax Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Du trenger ikke oppskrift på det. Bruk fantasien. F.eks Mince vegefarse, løk, 1 glass tomatsaus, pastaplater, ost/soyaost eller bytt ut vegefarsen med div grønnsaker, f.eks kokt blomkål og brokkoli.
Grendel Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Squash er veldig godt i vegetarlasagne =)
salsera Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Er nok litt sent ute, men mine favoritter er med grillede grønnsaker (paprika, squash og/eller aubergine) eller spinat. Ellers tomatsaus og en hvit ostesaus, eller cottage cheese i stedet for ostesausen om det skal gå kjappere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå