Gjest Valiant Thor Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 La oss si at dere hadde sex med en eller annen. Og mens dere holdt på la meg si rundt 2 minutter inn i akten. At den du hadde sex med plustelig sa Dette gidder jeg ikke mer. Også stoppet kledd på seg og gått og du hørte aldri noe fra han eller henne igjen...Hvordan ville dere ha reagert om dette hadde skjedd?
Generalfrua Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Helt hypotetisk... jeg tror jeg ville blitt sint og lei meg.. begynt å lure på mine egne prestasjoner i senga...
Gjest Lanyah Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Helt hypotetisk... jeg tror jeg ville blitt sint og lei meg.. begynt å lure på mine egne prestasjoner i senga... ← Samme her...
aline Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 jeg ville blitt sjokkert og satt ut og lurt på hva faan som skjedde også hadde jeg ant ringt ham og sendt meldinger og mast så mye at han til slutt ga etter og sa NOE ihvertfall...
Gjest Bobcat Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Korleis eg hadde reagert veit eg ikkje, men eg har har hatt lyst til å gjere det sjølv nokre gonger. Altså berre sagt "din traurige potetsekk av eit kvinnfolk" og gått. Om det har skjedd meg, så har eg ikkje tatt notis av det. Når eg tenkjer meg om så har eg nok avbrote eit kjipt samleie, men kan ikkje hugse å ha vore så brutal. Livet er eigentleg altfor kort til å bruke på dårleg sex.
Gjest Valiant Thor Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 jeg tror jeg skal gjøre det. Bare for og se hva reaksjonen blir
Tilde Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Hva i all verden er du ute etter King James? Såre? Hevne? En "subtil" måte å si at sexen/forholdet er kjedelig/dårlig? Å planlegge noe sånt synes jeg er rimelig bak mål. Uansett,for å svare på spørsmålet, så tror jeg de fleste ville ha reagert negativt og blitt såret over en slik oppførsel...og tenkt for en forbaska idiot.. På den annen side så kunne det sikkert oppstå situasjoner der enhver kunne tenkt seg å gjøre slikt (f.eks. full fumlende fyr uten peiling..hehe),og en skal selvsagt kunne trekke seg på ethvert tidspunkt,men uansett, å planlegge et slikt brutalt "stunt" er dårlig gjort..
Gjest Valiant Thor Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 Hva i all verden er du ute etter King James? Hevne? ← Det er jeg ute etter.
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 Jeg tror jeg hadde sparka han ut for han nådde å hive på seg klærne.
Amalie_85 Skrevet 29. desember 2006 #10 Skrevet 29. desember 2006 Jeg tror jeg hadde blitt sittende der i 5 dager måpende, og gått resten av livet som et tomt skall fordi jeg ikke hadde forstått noe som helst! <-----sånn hadde jeg blitt
Gjest Pax Skrevet 29. desember 2006 #12 Skrevet 29. desember 2006 Da hadde jeg bedt han om å dra til helvete.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2006 #13 Skrevet 29. desember 2006 Ikke fornøyd med julegaven King James??
Gjest Valiant Thor Skrevet 29. desember 2006 #14 Skrevet 29. desember 2006 (endret) Ikke fornøyd med julegaven King James?? ← jo veldig.. ¨åssen det....det er uansett ikke dama jeg vil hevne meg på. Og siden jeg har dame så kan jeg ikke hevne meg om jeg ikke dumper henne og det gidder jeg ikke.....Jeg får få noen andre og gjøre det Endret 29. desember 2006 av King James
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2006 #15 Skrevet 30. desember 2006 jo veldig.. ¨åssen det....det er uansett ikke dama jeg vil hevne meg på. Og siden jeg har dame så kan jeg ikke hevne meg om jeg ikke dumper henne og det gidder jeg ikke.....Jeg får få noen andre og gjøre det ← Du må være en heller enkel sjel hvis du har behov for å hevne deg og særlig når du gjør det på denne måten! Er ikke fortiden et tilbakelagt kapitel når du har fått deg ny kjæreste uansett??
Snasen Skrevet 30. desember 2006 #16 Skrevet 30. desember 2006 Man har da fint retten til å kunne si fra om man gidder å ha sex eller ikke.
Gjest Eir Skrevet 30. desember 2006 #17 Skrevet 30. desember 2006 Jeg ville vel bare flirt, og sett humoren i det, og tenkt noe sånt som "Javel?" Hadde ihvertfall ikke kontaktet vedkommende etterpå, siden noe sånt ville være ett tegn på at vi passer dårlig sammen.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 30. desember 2006 #18 Skrevet 30. desember 2006 Hahah ser ut som mange her tar det personlig, det du skriver king james! Har du gjort dette her før, mot samtlige kvinner på kg? :D
Gjest Valiant Thor Skrevet 30. desember 2006 #19 Skrevet 30. desember 2006 Hahah ser ut som mange her tar det personlig, det du skriver king james! Har du gjort dette her før, mot samtlige kvinner på kg? :D ← Ja jeg har det....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå