Gå til innhold

slikke typen i rompa

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg elsker å slikke typen min i rompa (JA, selvfølgelig gjør vi det kun når han er nyvasket.), og han blir råkåt når jeg gjør det. han blir rett og slett :) helt vill også når jeg putter en finger i ham, gjerne mens jeg suger ham. jeg for min del tenner utrolig på dette, særlig å slikke ropmehullet hans. hører gjerne på andres meninger om dette temaet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis du er gutt skjønner jeg det godt.

Fordi? Jenter kan ikke tenne på rumpe, det er det bare homser som kan? Snever verden du lever i gitt..

Skrevet
Hvis du er gutt skjønner jeg det godt.

Husker godt at en venninne av meg beklaget seg til meg i stupfylla fordi kjæresten hennes (min kamerat) nektet å slikke henne i rompa. Hun gjorde det gjerne på ham og syntes at han værsågod fikk gjengjelde.

Skrevet

for min del synes jeg rompe er interessant i sex til tider, men skipper slikking der, både på meg og av meg.

Skrevet

Frister ikke akkurat meg, det er tross alt flere bakterier enn celler i kroppen pr gram avføring og helt rent kan det aldri bli :kvalm:

Skrevet
Frister ikke akkurat meg, det er tross alt flere bakterier enn celler i kroppen pr gram avføring og helt rent kan det aldri bli  :kvalm:

Glemte å si at dere må da for all del gjøre det som tenner dere :sjarmor:

Skrevet

er det ingen gutter/menn her som tenner på at dama gjør det?

Skrevet

yes, det kan jeg ærlig innrømme. Elsker når jenter er så vågale i senga at de kan gjøre slikt på partneren sin. Jeg blir sinnsykt tent på jenter som slikker meg i rompa, gjerne med en finger inni. Aller best er det når de presse tunga inn i meg, helt fantastisk! :) tror nok mange menn har STOOORE sperrer for å prøve eller innrømme at de liker noe slikt, fordi de har en forestilling (en veldig gammeldags en) om at alt som har med menn og romper å gjøre er for homser.

Så feil kan man ta. herlig, sier bare jeg!! :)

Skrevet

JO! Mange menn tenner på dette og det har overhodet ikke noe med homofili å gjøre! Og for de som tror at de som liker det er "homser" så har de mye å lære...

Rompehullet, omådet rundt og inni er en veldig erogon sone for både menn og kvinner! Og det er et spennende område å utforske...

Jeg liker å slikke partneren min der og jeg liker godt å bli slikket der selv :)

Renslighet er en nødvendighet selvfølgelig, og selvom noen sier at det fremdeles er bakterier (uansett hvor godt man vasker) Så har jeg aldri blitt syk av dette...

"Det mørke hull" tåler absolutt å bli lekt med og det gir en fantastisk god følelse og kraftigere orgasme når man tør å prøve!

Og for en mann så kan han oppnå en tilnærmet "kvinnelig orgasme" der bak! Så guttta, slipp dere løs og prøv å nyt det! :klappe:

Mulig dere lærer mye mer om dere selv og deres sekusalitet.

Du ER IKKE homse selvom du liker lek i rompa (utrolig at så mange tror og forbinder det med homofili...)

Skrevet

Nei, det byr meg imot rett og slett, og samboeren ville fått angst hadde jeg prøvd. Så der er vi helt samkjørte. ;)

Til deg som snakket om bakterier i rompa: Vet du at munnen er stedet på mennesket med mest bakterier og størst smittefare? ;)

Skrevet

Både jeg og dama gjør det på hverandre, og når hun gjorde dette første gangen gikk jeg rundt en uke etterpå og var konstant kåt. Selfølgelig er det mulig å få alt rent. Vi har alltid et romantisk bad før vi har sex, og det er faktisk flere bakterier runt munnen enn en nyvasket stjert.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Både jeg og dama gjør det på hverandre, og når hun gjorde dette første gangen gikk jeg rundt en uke etterpå og var konstant kåt. Selfølgelig er det mulig å få alt rent. Vi har alltid et romantisk bad før vi har sex, og det er faktisk flere bakterier runt munnen enn en nyvasket stjert.

Selvfølgelig er det ikke mulig. Fra leppe til anus er det jo tunnel hele veien, du kan ikke stenge av et område ved anus og få det helt rent. Når det er sagt vil nok de fleste voksne, friske mennesker tåle å få i seg litt avføringsbakterier fra en annen frisk person.

Skrevet
Selfølgelig er det mulig å få alt rent. Vi har alltid et romantisk bad før vi har sex, og det er faktisk flere bakterier runt munnen enn en nyvasket stjert.

Nei det er det ikke, skjønner at du ikke vet mye om hygiene og sterile områder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...