Gå til innhold

Compeed munnsår plaster


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis man bytter plasteret ofte, kan man få det til å se "pent" ut, så lenge såret sitter hendig til. Jeg er litt ambivalent til det, for hvis man har på salve under, så sitter det ikke, og da varer jo utbruddet lenger, men med plaster så gjør det ikke så sabla vondt hver gang man kommer borti glass ol, og man slipper å være hysterisk for at det skal komme matrester av noe slag inn og irritere.

Jeg smører på salve hvis jeg føler så mye som et prikk, og har så og si aldri utbrudd lenger. Men noen ganger om jeg er skikkelig bunnskrap er det nesten som om det hopper frem før jeg får sukk for meg, og da rekker jeg ikke å smøre før det er for sent.

Det beste man kan gjøre for å unngå er jo å ikke slite seg ut, spise sunt, sove godt og mosjon.

:rosasmil:

  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke alle munnsår er herpes-sår!

Jeg har slitt en del med munnsår, men jeg har ikke herpes-bakterien.

Herpes er ikke en bakterie, men et virus.

  • 11 måneder senere...
Skrevet

Jeg synes plasteret er helt fantastisk i forhold til aa lege saar. Har ikke mye munnsaar, da bruker jeg blaa blistex som dreper det foer utbruddet begynner-genial!

Forsokte plasteret mot er underjordiske kviser og kviser som har blitt til saar fordi jeg ikke klarer holde fingrene unna(det gjoer jo vondt). Vanligvis varer slike opptil flere uker og ender i et moerkt arr.

Denne gangen kjopte jeg plasteret naar jeg hadde baade aapent saar, skorper og kviser. Sov med det og neste dag da jeg tok de av for aa slippe vise det frem, var alt nesten borte og huden glatt(ikke forhoyet). Anbefales!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...