Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå føler jeg meg skikkelig teit her, men jeg kommer bare ikke forbi et visst punkt. Etter at man har plukket opp første crystal shard og har møtt den der dragen for første gang, så kommer det noen slemminger innenfor der. Jeg klarer meg gjennom alle unntatt to. Problemet er at jeg ikke får gjort dem sårbare på noen måte. Tidligere i spillet stod det noe om "touch the shield" eller noe, men jeg skjønner ikke en dritt. Jeg gjør jo ingenting skade i det hele tatt. Hjelp?

Det begynner å gå opp for meg at jeg kanskje var litt for gammel til en DS likevel. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å søk på nettet etter "walk through" , da får du ofte en guide som forklarer deg alt du skal gjøre på hvert brett.. Litt kjedelig å jukse på den måten, men når man ikke kommer videre så må man nesten :)

Lykke til! :)

DS er kjempemoro!

Skrevet

Jeg har gjort det, men dt jeg er ute etter er et spesielt triks for å ta akkurat de der. Jeg tror det er en kombo man må bruke, men som jeg har gått glipp av. De walkthroughene jeg har funnet sier ikek noe annet enn "bank opp de folka der, gå så til høyre".

Hadde det vært opp til meg, så hadde jeg brukt alle tilgjengelige cheats, det er bare det at det tydeligvis ikke finnes cheats...

Skrevet

Dette shieldet. Det er ikke en oppgave du må klare for å få det?

Er jo sånn ellers i spyro. Jeg mener å huske et gjennomsiktig "skjold" som spyro kaster ut forran seg og da tar han ikke imot skudd o.l.

Eh dette er også rent hypotetisk jenter.... Jeg spiller ikke noen av spyro spillene.... :sjarmor: Jeg har INGEN i skapet mitt...

Skrevet

Øhm. Det er jo en sånn touch screen på denne her konsollen min. Og en sånn pennedings. Og så står det "touch the shield". Burde jeg kanskje tatt det hintet for to dager siden? *klasker seg selv i panna*

Nå skal det sies at jeg ikke har prøvd det ennå, men fytti så idiot jeg kan være på sånne ting av og til.

Skrevet

Jeg har ikke spilt noe særlig med det nye spillet og jeg har PS2 så jeg vet ikke hva du skal gjøre. Jeg bare tippet.

Spyro har jo mange unna luringsmanøvre så jeg tror heller det er en kommando du må utføre, og ikke bare bruke penna på skjermen. Men uansett si ifra når du klarer det, for "datteren min " kommer sikkert til å slite der "hun" også. :ler:

Skrevet

Jeg skal gi beskjed når jeg har prøvd. På DS er det faktisk en del ting man må bruke touch screen på, så jeg vil tro at det er det som menes. De tufsene er jo helt umulige å slå uten.

Tror spillet er en god del annerledes på PS2 i forhold til DS.

Skrevet

Ok. Jeg har aldri prøvd DS. Høres kult ut. Men står det ikke noe i bruksanvisningen om de forskjellige måtene å bruke våpen på tro?

Skrevet

Finnes sikkert noen forklaringer på triks på nettet også.. Hvis det er noe du lurer på så er det garantert andre som også har lurt på det :)

men håper du finner ut av det!

Skrevet

Det var jo faktisk så simpelt som det. Rør ved skjoldet med stylusen, that's it.

Skrevet

Spurte min ni-årige datter her, og hun kikket bare dumt på meg. "Mamma, det er jo bare å klaske til skjoldet...."

Ikke det at jeg helt vet hva det betyr, jeg har ikke spilt selv enno, men etter ansiktsutrykket på min datter er jeg vist erkefossil som i det hele tatt spør. :ler:

Skrevet

Er ikke så godt å være "gammel" (i en ni-årings øyne) og holde på med dette her. :ler:

Skrevet

Hehe... nei, det er ikke like greit bestandig. Men her i huset ruuuuler mor på dansematte, freser fra ungene på ekspertnivå på alle spill!

*fryder meg*

Skrevet
Men uansett si ifra når du klarer det, for "datteren min " kommer sikkert til å slite der "hun" også.  :ler:

:ler:

Det er så godt å se at det ikke er bare jeg som er over 30 (hvis jeg tolker nicket ditt rett) og glad i spill! Jeg føler meg barnslig med huset fullt av konsoller og spill og venninnene mine synes jeg er rar...

Jeg har ikke prøvd Spyro men det ser morsomt ut! Strever fortsatt med New super Mario jeg da :sjenert:

Skrevet

En blir da aldri for gammel til å leke? ;) Jeg synes spill er kjempeartig og bruker heller kvelden på Runescape enn å sitte foran TV`n og glo på menigsløse serier.

Skrevet
En blir da aldri for gammel til å leke? ;)  Jeg synes spill er kjempeartig og bruker heller kvelden på Runescape enn å sitte foran TV`n og glo på menigsløse serier.

Godt poeng, det skal jeg bruke neste gang noen som har dilla på Hotel Cæsar spør meg om hva som er så bra med spill :)

Skrevet

Det er jo litt hjernetrim i disse spillene, i motsetning til Hotel Cæsar f.eks.

Jeg er "bare" 26 nå, men jeg håper jeg aldri mister interessen for spill. Spill er gøy. Nå venter jeg på New Super Mario, tipper den kommer på tirsdag. Sammen med det der brain training-greia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...