Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 11. februar 2003 #1 Skrevet 11. februar 2003 Den siste tiden har jeg hatt veldig vondt i bena etter jeg har trent, spesielt etter vi har løpt. Hva kan dette være? Det gjør så vondt.. :cry:
chimp Skrevet 11. februar 2003 #2 Skrevet 11. februar 2003 Kanskje du har brukt treningsskoene dine for lenge, at de ikke gir nok støtdemping lengre.....
Mathias Skrevet 11. februar 2003 #3 Skrevet 11. februar 2003 Hvor i bena? Legg? Foran/bak?, Kne? Lår ? Foran bak, på siden?.... Fotbladet? Hva? Kan være betennelser og ja, masse... Beskriv litt nærmere så skal vi se om det går an å gi et svar. Men mest sansynlig må du til en lege/fysioterapaut om det gjør VONDT.....
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 11. februar 2003 #4 Skrevet 11. februar 2003 Har hatt skoene i 6 mnd. Er det for mye?
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 11. februar 2003 #5 Skrevet 11. februar 2003 Hvor i bena? Legg? Foran/bak?, Kne? Lår ? Foran bak, på siden?.... Fotbladet? Hva? Kan være betennelser og ja, masse... Beskriv litt nærmere så skal vi se om det går an å gi et svar. Men mest sansynlig må du til en lege/fysioterapaut om det gjør VONDT..... I foten. Blir liksom sånn at det gjør vondt å tråkke ned etter at jeg har løpt.. Chimp nevnte noe om treningsskoene som kanskje kan stemme?
Mathias Skrevet 11. februar 2003 #6 Skrevet 11. februar 2003 HVor da? Hælen, senen under fotbladet? Høres uansett ut som betennelse.. Gå til lege og få betennelsesnedsettende om du tåler det... Og ingen overbell, da blir det fort MYE værre... Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå