Gjest *Fiona* Skrevet 9. januar 2007 #61 Del Skrevet 9. januar 2007 Nei, du kunne jo prøve Jeg har følelsen av at det er onsdag eller torsdag i dag - gjett om denne uka kommer til å føles lang'a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. januar 2007 #62 Del Skrevet 9. januar 2007 Dessuten synes jeg jeg har vært på jobb en hel evighet allerede .. og klokken er bare såvidt kvart over ti.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 9. januar 2007 #63 Del Skrevet 9. januar 2007 Hoppebeina dine er borte...? Har'u mista futten?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 9. januar 2007 #64 Del Skrevet 9. januar 2007 Ho hoppe hos meg ass... Kan vere fordi KG er superdupermegatreigt i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. januar 2007 #65 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg hopper jeg altså .. (takk atta for å få bekreftet at jeg ikke bare tror jeg er aktiv ) Oppdater meg du .. så skal du se jeg kommer tilbake Har ikke mista futten ennå - men hvis det fortsetter sånn her tror jeg jammen det ikke varer så lenge. Det har vært noen heftige krangler her på kontoret (i dag var det ikke meg ) - og med litt innstramninger fra ledelse og styre er det ikke alle som er helt villige til å innordne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 9. januar 2007 #66 Del Skrevet 9. januar 2007 Oppdatér deg...? Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #67 Del Skrevet 9. januar 2007 Er bare innom og blafrer med hentehockeysveisen og nynner på noe dårlig musikk fra 80-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. januar 2007 #68 Del Skrevet 9. januar 2007 Oppdatér deg...? Hvordan gjør jeg det? ← F5 eller de "grønne små rundtompilene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. januar 2007 #69 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Er bare innom og blafrer med hentehockeysveisen og nynner på noe dårlig musikk fra 80-tallet. ← .. og mimre litt Endret 9. januar 2007 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 9. januar 2007 #70 Del Skrevet 9. januar 2007 Er bare innom og blafrer med hentehockeysveisen og nynner på noe dårlig musikk fra 80-tallet. Nå har jeg sett det og, en pikk med hentehockey Snakk om at intimhårmoten har gått helt av skaftet Du hopper når jeg er hjemme, Billa, det er tydeligvis bare på min jobb at du går inn i paralyse Jeg har funnet refreshknappen for noen år siden, i grunnen, men takker for hjelpen jeg trodde du mente jeg måtte gjøre noe spes ift din bruker for å se dine bein, jeg, da du sa jeg måtte oppdatere DEG. Tenkte "næh, Billa er ikke helt oppdatert her". Men ok... beina dine er spreke som vanlig. Tror jeg skal se på dem litt ekstra, det er mulig det kompenserer litt for at jeg har bakt sjokoladekake og kanskje tok jeg LITT av deigen og smakte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2007 #71 Del Skrevet 10. januar 2007 Klart jeg må hvile litt innimellom Og jeg kunne sikkert trengt litt oppdatering på flere områder jeg .. så bare sett i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 10. januar 2007 #72 Del Skrevet 10. januar 2007 Denne uka har vært kjip, det er stille på jobb og det er et mareritt å stå opp om morgenen, jeg slumrer altfor lenge. Er trøtt. I kveld skal jeg prøve å komme meg tidlig i seng. Det er kjipt hvis starten på helgen blir et langtrukkent gjesp på sofaen. Eller, hvorfor ikke? Jeg kan gå hjem fra jobb på fredag og legge meg rett ned og lade opp til atta kommer. Vi er foreløpig elleve sikre, og det pleier å ramle inn litt her og der. Avhenger av hvor mange som er bortreist/jobber etc. Av hele huskelista mi fikk jeg gjort dette; betalt regninger. Det skal man ikke kimse av, seff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2007 #73 Del Skrevet 10. januar 2007 Vil du ha flere .. så bare si fra - jeg har nok til å holde deg i ånde en stund Det å gå hjem fra jobb - legge seg på sofaen og bare lade opp/kule ned er ingen dårlig løsning. Og om det følges opp med litt godt å spise og et glass med noe godt i er det da en strålende kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 10. januar 2007 #74 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Jøss, er du tilbake her du også Endret 10. januar 2007 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 10. januar 2007 #75 Del Skrevet 10. januar 2007 Eg ska ut på tur, eg ska ut på tur, eg ska ut på tur, eg ska ut på tur, eg ska ut på tur, eg ska ut på tur, Og ellers har eg det stort sett bra trur eg :blunke: Glede meg til å sjå Fi, har planlagt å finne nåken kjekke ting frå verdensmetropolen og skjemme ho litt bort med, på studentbudsjett så klart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. januar 2007 #76 Del Skrevet 11. januar 2007 Glede meg til å sjå Fi, har planlagt å finne nåken kjekke ting frå verdensmetropolen og skjemme ho litt bort med, på studentbudsjett så klart... ← Kan jeg foreslå kokosboller kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 11. januar 2007 #77 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei, vampyren Ja, du sier noe, Billa - hvor tar du det fra? Atta, venninne S og jeg snakker litt om å lage curry i morgen kveld, så er det klart til du kommer, omtrent. Så ser vi bare i løpet av kvelden om vi forflytter oss til Mitt Andre Hjem nedi gata eller om vi blir i sofaen? Sesongstart på Gullrekka og sånn i dag da og curry og kald øl... det kan være vi svimer av i en haug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 11. januar 2007 #78 Del Skrevet 11. januar 2007 Det høyrest strålande ut alt sammen! God plan, eg er med. Så klart. Har ei kjensle av at denne helga blir farleg for levra mi... Ka trur du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 11. januar 2007 #79 Del Skrevet 11. januar 2007 Vi får prøve å drikke mye vann mellom slaga Vil du ha bare øl, eller drikker du hvit eller rød også? Skal på handlerunde i dag, ser du. Så må jeg spise pliktkake med familien, siden Arvingen krever grundig markering av enhver begivenhet... og så skal jeg bare mentalt psyke meg opp så jeg er rustet for hva som måtte dukke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 11. januar 2007 #80 Del Skrevet 11. januar 2007 Eg drikk alt! Men øl e kanskje favoritten, i fall fall til mat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå