Gå til innhold

*Fiona*s dagbok

Gjest *Fiona*

Anbefalte innlegg

mårnings skjnuppa, gjøre noe er oppskrytt altså! :sjarmor:

jeg gjør ingenting jeg... eller noe.. :ler:

jeg har plutselig bare ei ledig helg i januar.. kanskje.. det får jeg litt noia av... :overrasket:

mulig jeg kansellerer noe av planene... av rein frykt, å være bortbooka tre av fire helger er skummelt for min del, kommer jeg til å puste også da da?

vel, får fikse og trikse litt, så kanskje jeg får flytta ene tingen fra helg til ukedag, selv om det vel ikke er flust med ledig tid der heller... *fniser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Fiona*

Heisan, din morgenfugl! :ler: Eller har du jobba i dag?

Har begynt å håpe at halvparten trekker seg nå, det blir veeeeldig fullt i min lille hule hvis alle som er bedt kommer.

Jeg vil ha sjokolade. Enda jeg har spist sunt i hele dag, vil jeg ha sjokolade, helst nå. Lurer på om jeg skal gå inn til Kollega og høre om jeg kan rappe en kopp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg har ikkje tenkt å trekke meg, eg har ikkje tenkt å trekke meg, eg har ikkje tenkt å trekke meg, eg har ikkje tenkt å trekke meg, eg har ikkje tenkt å trekke meg, :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: (hihihihihihi) Neida, vi kan jo gå ut då vettu, så får vi ta festen ute, og ikkje i hulen.

Har ikkje vore på jobb nei, sånt driv eg ikkje med altså! Har berre starta dagen på ei kaloribomobe av ei sjokoladekake, så no er eg hyyyyyyper! Og litt kean på å kaste meg inn i krangle- trådar på KG :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

:ler: Hintet om å trekke seg var ikke akkurat til deg da!

Skulle gjerne hatt den sjokoladekaka nå. Jeg har fortsatt våte drømmer om den Kahlua-kaken jeg kjøpte på Deli De Luca sist jeg var hos deg :sjenert:

Nå tok jeg meg en banan i stedet, og det hjalp litt. Litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Hmmm, får sjå ka vi får med oss nedover då vettu. Banan e bra (not...) Uffa, eg må komme meg ut. Var ikkje ute i heile går, og no e eg redd for å bli lat. Koss ska det gå når eg no skal ha to jobbfrie helger på rad, og ei veke uten jobbing/ forelesningar samanlagt? Dette er litt krise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Neida, det går så fint så! :ler: *hjelpsom*

Nå har jeg funnet lassevis med musikk fra 80-tallet, jeg må starte i kveld hvis jeg skal rekke å finne alt før festen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Foreløpig skaffet 60 låter fra 80-tallet, det holder en stund. Når jeg først kom i 80-tallsmodus strømmet det på fra hukommelsen, de mest usannsynlige one hit wonders og artister. Var ganske gøy. Nå må jeg bare sortere litt, samle det på noen CD'er og gjøre det klart. En venninne supplerer med sine CD'er.

Morsomt! 80-tallet må ha vært et optimistisk tiår, før man ble veeeeldig seriøs og politisk korrekt på 90-tallet.

Og så er det frædda'n! Og jeg vil ha sjokkis! Finne noe smågodt eller noe mørk sjokolade? Bake den deilig kaka... nei, nå må jeg tenke budsjett her. Spar utskeielsene til neste uke.

GOD HELG!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

God helg :hoppe::hoppe::hoppe: Ingen grunn for meg til å hoppe, for eg ska jo jobbe, men... Eg kan jo glede meg på andre sine vegne :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Finfint :ler:

Jeg er så sulten nå.... har lest til øyet ble stort og vått om fingermat og masse yummy ingredienser, så nå holder jeg på å bli sprø av sult. Pleier å ende med at jeg spiser sjokolade til middag :ler:

Er så klar for å ta helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Vel, heilt ærleg, har hatt to helger fri no, og fekk litt sånn... abstinensa... så eg ringte jobben og spurte fint om eg kunne få jobbe...

Vel, gjekk på favoritt cafeen, så kom bestekompisen innom, og så gjekk vi og åt, og så måtte vi ha øl, og så va plutselig 4 tima gått... Digg dag. No må eg gå, for eg ska ut ;) Hej då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

Heeeei :vinke:

Ble litt impulsivt. Ikke helt sikker på løpet her fremover, så foreløpig holder jeg tungen rett i munnen :ler:

Jeg slår i hjel arbeidsdagen som best jeg kan, det er litt stille her i dag.

Også begynner jeg å få det travelt til festen til helgen, for jeg føler at det er en del jeg bør gjøre. Rommet til prinsesse atta må være klinkende klart, jeg bør ha oversikt over økonomien så jeg vet hvor store utskeielsene kan bli, det er et par små ryddejobber jeg ideelt sett bør få unna, i verste fall kan de utsettes ved å skuffes inn på kottet :sjenert: Ettermiddagene går så fort, og to av dem er kapret allerede, og innimellom skal jeg trene, bake kake, ha kvalitativt samvær med Arvingen, oppfylle familieforpliktelser samt huske i hvert fall to andre bursdager. Tre, faktisk.

Nå ble jeg stressa. Jeg tror jeg må prøve litt avspenning *går til shoppingsidene*

Billa, du er avlogget *roper* Hva må jeg bestikke deg med for å få et livstegn?! Går det bra? Stresser du på jobben din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesten

Ja, altså, det rommet bør vere fantastico! Sov godt der sist altså, så er det som då er alt berre velstand. Glede meg massevis! Har funne ut at eg skal stikke innom det gamle yrket mitt litt, for då tener eg jo i bøtter og spann uten å bli spytta på til stadighet. Vil ha rundt 50 kr meir i timen, slepp helger og kveldar.

Billa ser eg nesten aldri lenger, men ho er sånn skjult bruker ofte altså... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er et par små ryddejobber jeg ideelt sett bør få unna, i verste fall kan de utsettes ved å skuffes inn på kottet  :sjenert:

Det der er en velprøvd metode jeg kan anbefale ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Halla, puslis! :klem:

Jeg tror du sov på det andre rommet da, attegløyma - har jeg ikke byttet rundt siden sist, tro? Mister helt oversikten. Venninne T var innom her for noen glass vin i helgen, og utbrøt som vanlig "står sofaen der nå" :ler:

Jeg har fått ryddet i arkivet! Det var ikke den oppgaven som sto på lista :sjenert: men plutselig var arkivet for 2006 i boksen og mappen for 2007 klargjort til alle årsoppgaver og det som måtte dukke opp i det nye året.

Og så har jeg shoppet. Veldig. Bare nødvendigheter, som ansiktsmaske og glitreshampoo og sånt, assa. Og så en såpe fra motehuset som mutter digger, for hun har bursdag om en stund og leveringstiden varierer jo så siden jeg var så godt i gang... så nå ryker det av kortet mitt. Og så måtte jeg innom matbutikken siden lønna var kommet, og så ble matskapet nesten fullt også. Mangler en del småting, men jeg må ta det mot ukeslutt. Mangler og mangler, det er vel mer av typen "det hadde vært kjekt å ha i hus" eller også "brukes aldri men ser veldig husmoderlig ut i skapet" (dette er viktig, da alle gjester jeg har naturlig nok først og fremst oppsøker matskapet for en stram inspeksjon :roll:).

Siden jeg nå har støvsugd shoppesiden min for hudpleieprodukter må jeg finne på noe nytt. Jeg tror jeg skal prøve mineralsminke. Flere år siden jeg ble frelst på det, gjennom hudpleieren min, før folk hadde oppdaget det noe særlig her i Norge, men på den tiden hadde jeg ikke sjans i havet til å erverve meg det på lovlig vis - mine månedlige avveininger var av typen "hm, skal jeg fryse ELLER sulte?". Grunnen til besøket hos hudpleier var altså et gavekort, som ikke kunnes byttes i mat :roll:

Men NÅ :sjarmor: forén eder! For denne Quinde vil shoppeeee! :hoppe:

Dødsviktige oppgaver denne uka:

- bake sjokoladekake, antagelig X 2

- bake rundstykker

- bursdagsgaver X 2 (kan vente til uka?)

- betale regninger (urgh)

- rydde på stolen i gangen (den som er så kjekk å slenge ting på som ikke har noen plass...)

- ...

Det var et sted til (minst) jeg trengte en opprydding, men hjernen min har selektert det bort. Den kom plutselig på at jeg også shoppet selvbruner fra Shiseido :rodme:

"Hva er det til middag i dag, mamma?"

"I dag har vi en eksotisk spesialitet, vennen min - vi har lunet Tonifying Lotion og fløtesurret Urte- og Leiremaske - direkte fra Paris, via Hong Kong..."

:overrasket:

KRØNIKEN!!!

:hoppe:

Endret av *Fiona*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::klem: er her - innimellom - men lite på dagtid - og PCen hjemme krangler - og da er KG de sidene som er tregest :sur:.

Får liten tid på jobb - har hatt litt omorganisering - og rydda litt .. og så er det vannvittig mye mas. Og i år SKAL jeg ikke komme på etterskudd (nyttårsforsett).

Øver meg på å være sur og gretten kjærring :ler: - og det er rart hvor lett det er når man får treningen :sjenert: - men når jeg bare får tatt igjen henget etter julen (det straffer seg å ha ferie) - så tar jeg vel spisepauser inne her igjen tenker jeg...

Men om jeg ikke skriver - pleier jeg å få lest det meste dere skriver - glemmer dere ikke vet'u. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...