Gå til innhold

*Fiona*s dagbok

Gjest *Fiona*

Anbefalte innlegg

lego er gøy da!

jeg har bygget krokodiller og elefanter og hus og alt mulig, det har gått litt i dublo og litt i lego, og hadde jeg fått lov til å leke som jeg ville, hadde jeg gjerne bygget masse med lego! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.. og da vet vi hva aline skal få til neste bursdag :ler:

:ler: ... trenger sikkert noe å ha tilfelle jeg får snuppa på besøk.. *plystrer uskyldig ut i lufta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder kokosboller er jeg forresten helt enig med deg. De er absolutt best uten kokos. Så favoritten min er sjokoladebollene med lys sjokolade :sikle:

.. og når det gjelder han "fyren din" .. lurer på hvor fort jeg hadde røket ut jeg .. som ikke "liker" musikk :ler:

Setter aldri på musikk hjemme (utenom når jeg pynter til jul) - skifter alltid kanal på radio etc. for å slippe musikken vi ha nyheter el aktualitetsprogram i stedet (er en skikkelig nyhetsfreak)

Jeg vil ha snakk på radioen :sjenert:

Ang. lunsj - er man sulten nok er tørre knekkebrød rene gourmetmaten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

:ler: Duplo og Lego, jeg elsker det. Jeg må ettertidens mistenksomhet melde at jeg lekte med begge deler til jeg var rundt 11... litt Barbie innimellom, men å bygge ting og fikse og ordne var jeg helfrelst på. Ikke så mye felles med jevnaldrende venninner som begynte å interessere seg for klær og sminke og sånt :sjenert:

Liker ikke musikk?! :overrasket: Hvordan er det MULIG? Jeg skjønner praten, eller, det gjør jeg jo ikke, jeg blir dritsur hvis det går mer enn ett minutt eller to mellom hver låt med mindre det er noe skikkelig interessant på, men å plent ikke LIKE musikk?

Guri :overrasket: Jeg vet ikke hva livet mitt hadde vært uten. Det kan sysselsette meg i timesvis. Gråtemusikk, dansemusikk, vaskemusikk, filosofimusikk, lekemusikk, sinnamusikk, syngemusikk - you name it. Og nei, jeg bruker ikke hårbørste, jeg har sånn hodemikrofon :sjarmor:

Jeg hadde nettopp et gourmetmåltid :ler: riktignok var ikke knekkebrødene tørre, de var helt myke, men det var godt likevel. Sulten ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kokosboller er supergode i florlett utførelse med kokos både inni og uttapå synes jeg, men er altetende på kokosbollefronten og spiser glatt de med lys og mørk sjokolade uten kokos også...

også har de fått hjemmelaget sjokolade og marsipan der også.,.. hadde ihvertfall i jula..

jeg liker musikk, men er av typen som ALDRI husker navn verken på sanger, grupper, vokalister eller noe... men kan nyte alt fra klassisk til rock og hip hop, altetende og synes musikk er viktig. Men det er jo noe med at en type som KREVER at dama er ekstra musikkinteressert, er ikke typen for meg uansett (og jeg har bodd med en musiker som levde for musikken og gjerne skulle levd AV den også om han fikk til).

har mine interesseområder jeg også, men krever da virkelig ikke at en partner skal ha samme interesse og ihvertfall ikke i like stor grad....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Alt til si tid seie no eg, uansett om det er knekkebrød, menn eller musikk... Eller kokosbolla. Har ikkje ete frukost endå, eller dusja, eller nåke anna. Det er jammen digg å ha ferie! Alt eg har gjort i dag er å bestille nytt skattekort rekna ut frå kva eg tener for tida, og det var jo ikkje stort, så dette er jo nesten litt morro. 22%, når hadde eg det sist lissom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Nei, det nytter ikke det heller, må være plass til mange flere ting. Tror ikke jeg heller kunne levd med en som ikke gjorde annet enn å stemme gitaren og nynne trudelutter :ler: eller, enda verre, eksperimentere på trommer :overrasket: Jeg kunne likt det mye, men ikke hele tiden, hvis han var interessert i musikk slik noen er interessert i fotball, for eksempel.

Billa, forresten :klem: godt nytt år ja, jeg fikk sms'en din, og vet ikke om jeg fikk svart, jeg var litt, hm, ute av modus på nyttårsaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Heeeei atta, har du ikke kommet deg i dusjen enda?! Du skulle jo dusje og stelle deg mens jeg var til lunsj, så vi kunne skravle videre etterpå :ler:

Kan jo ikke skravle nå :fy_fy::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Nå skulle jeg si noe her, og så glemte jeg det igjen. Guri, nå ble jeg irritert :frustrert:

Det var sikkert kjempeviktig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Men atte sant, vi kan skravle sjøl om eg lukta vondt :-D For lukta går ikkje via msn vel? Eg blei sittande og bestille tyggis frå ei venninne som e i USA no, og så forandre skattekortet, og sette på ein tørketrommel sak. Så eg har jobba hardt altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Vi sover i samme seng fra tid til annen, jeg kan skrive under på at du ikke lukter vondt :sjarmor:

Nå spiser jeg et eple som er så digert at jeg har problemer med å gape høyt nok til å ta en bit :overrasket:

Amerikansk, utvilsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Uffa, må du avsløre alle hemmelighetane vårres? hihi

Alt e stort i Amerika, eller så seie dei. Kan tru eg blei skuffa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

:ler:

Jeg holdt på å skrive et innlegg med forslagene våre til smileyer... men jeg lot være. Vi ville sikkert fått bank av KG-politiet, eller de dype og følsomme. Du vet, vi som er så ufølsomme som personer :sjarmor:

Snille-Fi :rosaengel:

Trøtte-Fi :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Men sant, vi e jo ufølsomme. Og dei smileyane mange virkelig! Det finst ikkje ei Snille- Atta, berre ei litt slem ei :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Ja, vi er harde som stål :ler: griner aldri over happy endings, vi fnyser av babyhender og slår ned gamle damer hvis de går for sakte. Og så er vi jo mannehatere, ikke glem det. Det er viktig.

Vår eneste feil, spør du meg, er at vi ikke har så mange områder på humorfronten som er tabu :ler:

Bortsett fra det er vi vel så feilfrie som det er mulig å bli.

(må jeg vifte nå? må jeg?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, vi er harde som stål  :ler: griner aldri over happy endings, vi fnyser av babyhender og slår ned gamle damer hvis de går for sakte. Og så er vi jo mannehatere, ikke glem det. Det er viktig.

Vår eneste feil, spør du meg, er at vi ikke har så mange områder på humorfronten som er tabu  :ler:

Bortsett fra det er vi vel så feilfrie som det er mulig å bli.

(må jeg vifte nå? må jeg?)

:hoho: Dere er så søte atte. :sjarmor:

Velkommen tilbake Fi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Nei, altså ska vi sjå, mine feil:

Har hår på haka som eg må DRA ut

Har fått pølse rundt livlinja

Bart

Ellers e eg feilfri :sjarmor: Men ikkje søt, det vil eg ha meg fråbedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Hei, anonyma :klem: koselig å se deg igjen!

Pølse rundt magen...?

Jeg skal avstå fra å kommentere det, siden jeg er blitt voksen og verdig KG-bruker. Jeg kommenterer verken pølse, magen eller at den er rundt.

Jeg har fått et par fine linjer rundt øynene, men dem liker jeg egentlig.

Ellers kan jeg søren ikke komme på noen flere feil, jeg :ler: Hvis jeg skulle ramset opp de kosmetiske ville vi holdt på til kuene kommer hjem, jeg har tross alt en viktig jobb å gjøre her...

Endret av *Fiona*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Nå er det bare å lade opp... Sendte invitasjoner til feiring, og vi er 8 sikre allerede - da begynte jeg å få litt dilla, for i denne gjengen er folk sene med å svare hvis de svarer i det hele tatt :overrasket: som regel dukker de bare opp. Det betyr at jeg risikerer å ende med stappfullt hus.

For et luksusproblem.

Dudelidei.

Ny TV-kveld, som endrer hele ukeskjemaet :ler: GG er begynt igjen, og så en ny serie, Ugly Betty.

Damene er ikke ferdig med morgenkaffeskravlingen enda, men jeg skal gjøre noe fornuftig straks de er klare. Det skal jeg.

:hoppe: :hoppe: :hoppe: snart fredag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...