Gå til innhold

*Fiona*s dagbok

Gjest *Fiona*

Anbefalte innlegg

Gjest *Fiona*

Vi hoppet vel innmari mye i hverandres bøker, så det gikk helt i ball - hadde fem bøker til slutt som det skulle hoppes i :ler: Men du tenker på Suzy sin som Grønska opprettet? Fellesboka, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei ... fredagstråden - hvor vi alle var inne og hoppet.

Litjmæ startet den etter at hun sviktet oss og fredagshoppingen vår.

Har du vært så lenge borte at du ikke har sett den :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Herved desorientert. Har hatt den roligste helgen i manns minne, og det er mulig det ble for stor overgang fra forrige helg, men jeg er dritsur og har blåmandag. Det KAN være fordi jeg ikke har sovet noe godt.

Det er nå ekstremsport å bade. Vel, sant å si erindrer jeg en episode i den forrige boka mi, hvor jeg fortalte om en livsfarlig episode som utspant seg med meg og lavendelskum. At jeg aldri lærer.

I går la jeg meg i badekaret, og det eneste jeg hadde å ha oppi var faktisk lavendelskum. Jeg husket ikke risikoen før jeg steg opp av karet etterpå - hva ER det med meg og lavendel? Her skal man helt på slutten av badeseansen kun trimme litt her og der - så trimmer man litt mye her, og må jevne der, og så ble det litt mye der og må korrigere igjen her, og før du får sagt trim så er du helt kinesisk nakenhund :overrasket: Det var ikke planen - det er vinter, det er kaldt, og når det ikke blir gjort ordentlig ender man opp med å KLØ :frustrert: Dessuten vil jeg snart ha meg noe, og jeg kan ikke vise meg sånn, ikke i mørket engang!

Utover det var det en hyggelig kveld. Jeg fikk brukt alle de deilige produktene mine, og ser selvsagt ut som en gudinne i dag. En småfrossen, trøtt , småforbanna gudinne, men dog :ler: Jeg lå i skumbadet med et glass kald hvitvin og et Asterix, og var vel så nær himmelen som man kan komme. Må få skaffet meg en komplett samling.

Frykter for arbeidsinnsatsen i dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Litjmæ, din desertør - ikke nok med at du ikke er her lenger, du stikker fra Tigerstaden når jeg skal innover også :ler:

Sant å si blir det liten tid, så det er kanskje greit om vi tar kokosboller en annen gang. Jeg skal besøk en barndomsvenninne som jeg har fått kontakt med igjen, og kommer ikke til byen før sent om kvelden. Så det blir liksom bare lørdagen, og hva er vel en lørdag når man skal oppdatere seg for flere år! Fare for at timene flyr og vi ikke får gjort stort annet enn å skravle.

Skal bli godt å skravle med noen fra samme planet nå :sjenert: på gamle trakter, hjemmebane, så og si. Kanskje det kan virke som en reality check. Føler jeg trenger en nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

Jeg prøvde igjen i går, med ringblomst denne gangen :ler:

Måtte få varmen i meg, det var en aldeles shitty dag i går. Så jeg tok et varmt bad (ikke varmt nok, men det skal jeg prøve i morgen) og ansiktsmaske, fant flanellspysjen og et glass vin og så på Grey's og Seks som oss. Synes de får til noe i den norske serien, faktisk. Fin episode av Grey's i går, med unntak av dusten dr. Shepard :roll:

Jeg vil ha sjokolade. Pronto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Champagnepikken, er det noko i ryktene om at du har fått munnkurv? Eller var du berre brukt som eksempel for dei som har litt autoritetsforakt på KG?

Litjmæ e ikkje svikar, har att ein pep- talk med ho i dag :ler: så no er ting opp til deg frøken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Småfrustrert, er så stille på jobb om dagen. Det blir bedre om et par uker, tenke r jeg, men i mellomtiden får jeg gnagsår på tomlene av å tvinne dem :sjenert:

Savner pikken.

:sjarmor: No point intended :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Det finnes en side av meg jeg ikke får brukt, det gikk nettopp opp for meg. I sammenheng med at jeg prøver å finne ut av én ting, dukker det ofte opp et ledd som fører til noe annet. Av og til er det innlysende, andre ganger er det mer overraskende. Det jeg tenker på nå er ikke overraskende for dem som kjente meg før, men ville antagelig overraske en del av dem jeg er blitt kjent med i løpet av det siste tiåret. Om ikke overraske, så iallfall kanskje forundre.

Det er ikke som om det er én side, det er mer som om en del av meg bare er i hvilemodus. Noe med å tilpasse seg. Det gikk opp for meg at jeg har en forflatet versjon av meg selv, som er den mange kjenner. Enda den ikke oppfattes som forflatet, nødvendigvis, men jeg vet hva jeg er i tillegg.

Hm. Hvordan fylle ut seg selv også utenpå? Uten å ta hensyn til hva andre har vennet seg til å tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

:ler:

Sånn, eksistensielt øyeblikk offisielt over. Who f... cares?!

Snart lunsj, og det nærmer seg helg :hoppe:

*helghelghelghelghelghelghelg*

(ja, jeg vet jeg er en dag for tidlig ute)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

Det er nå offisielt; jeg kjeder meg. Jeg kjeder meg i den grad at jeg har brutt mitt prinsipp om å holde meg i dagbøkene. Jeg stikker innom andre fora. Grøss :overrasket:

Det var en tråd om hvilke fora man ikke går i, og i så fall hvorfor ikke. Der holdt jeg på å svare. Jeg er stort sett bare i dagbøkene til folk jeg kjenner eller kjenner til, fordi mange tråder ellers på forumet, samt en del dagbøker, skremmer livsskiten av meg, og jeg tar meg i å håpe at kvinner her ikke er representative for virkeligheten :ler: Men det kan godt være at jeg har vært på feil steder til feil tid, det må jeg ta høyde for. Og dem jeg er blitt kjent med, er høyst oppegående damer med helt vanlige liv og meninger.

Det hender bare jeg stusser litt. Jeg stusser særs mye hvis jeg sveiper innom Barn og familie, da blir jeg oppriktig vettskremt. Jeg blir flau på kvinners vegne inne på Samliv og relasjoner, Velvære og Kropp og helse, Bryllup og Graviditet og fødsel, og relaterte fora. Enkelte innlegg på Hus og hage har også fått meg til å sperre opp øynene :ler:

Jeg orker ikke religion og politikk, ei heller aktuelle saker. Kjæledyr er jeg aldri inne på (husker dere den lesbekua jeg spurte om den gangen? :ler: ).

Kultur er ofte litt gøy, mye mimring og ikke minst tips.

Ellers er det vel ikke noen flere jeg er inne i. Husker vi hadde noen kjempemorsomme tråder på Seksualitet og i Singelforumet :ler:

Er det innbilning, eller er det mindre liv her enn tidligere? Det har mistet noe av futten, på en måte, den gode futten, jeg mener ikke dritten. Det var en periode det var godt å komme innom, mer koselig å lese, morsommere og lettere stemning. Vet ikke helt hva jeg skal sette fingeren på.

Ok, Billa, det enkle er ofte det beste - vi hopper! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: litt til :ler:

Men jeg er enig med deg - det har endret seg. Mange av de "gamle" er borte - mange leker bare i dagbøkene. Og med Trøffel borte mangler vi jo også de store ironitrådene.

Jeg blir også tidvis matt av hva mange skriver om - og innimellom svarer jeg - og sletter før jeg poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Det hender det går en liten faen i meg, men så gidder jeg ikke :ler: kanskje det også har rammet flere av dem som klarte å lage store tråder?

Har ikke tid til å jazze det i gang, liksom, og folk er vanskeligere å få med, virker det som. Ser i noen av trådene rundt omkring, folk henger med litt, og så dukker det opp en moderator eller en i den O Store KG-klanen, og så dabber det bare av.

Kjipt.

Endret av *Fiona*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Fiona*

:sinna:

Leter forgjeves etter andre forum. Mye kan sies om KG, men det er visuelt enkelt og greit å manøvrere i.

Får sove på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Fredag :ler:

Når det gjelder andre forum er det ikke så lett å bytte .. har jo frekventert diverse andre - men vi blir liksom vant til KG - og så kjenner vi folk der osv. så da havner man tilbake - selv om det blir mer i dagbøker osv. for mange av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...