Gjest Kermit Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Kan man mikse CL2 og CL3 RAM i samme pc uten noen konsekvenser?
Gjest Maxagaze Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 (endret) Kan man mikse CL2 og CL3 RAM i samme pc uten noen konsekvenser? ← Hvis den støtter begge typene burde det vel gå.. Hvis hovedkortet støtter bare CL2 og du hiver i CL3 går det dårlig (been there..) Summa summarum; RTFM ! (Dvs. finn manualen, les den !) Endret 28. desember 2006 av Maxagaze
Gjest Tyr Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Det er ingen problem å mikse cl2 og cl3 ram. Men du får ikke en "raskere" maskin om du har cl3 og putter inn cl2 ram.
Gjest Kermit Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Nei, jeg er klar over at jeg ikke får raskere maskin av å hive inn cl2 ram. Tenkte mer på om man kunne gjøre det uten at hele ruklet gikk i stå. Men hvis jeg nå risikerer at hovedkortet bare vil ha cl3 ram, så er det vel best å kjøpe enda en cl3 brikke.... Ja, jeg vet jeg er en slubbert som ikke har manualen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå