Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I høst var jeg på en del spinningtimer og jeg så at mange om var der hadde spesielle spinningsko, som man bare klikket på sykkelen. Har sett litt rundt i div. sportsforetninger, men synes slike sko er fryktelig dyre...

Men har egentlig veldig lyst på et par :sjenert: Må prøve å komme i form igjen etter fødselen (som forhåpentligvis snart nermer seg...)

noen som har litt peiling på slike sko, hvilket merke som er bra.. og om det går an å bestille fra utlandet? sikkert billigere der.. håper jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke veldig peiling, men det er forskjell på sykkelsko, om du skal ha helt harde eller myke kombisko.

Og du trenger jo ikke kjøpe de dyreste som sagt, kjøp heller noen til en mer okei pris, så får du heller kjøpe nye om en stund hvis det er et skrikende behov for det..

Skrevet

Klarer ikke å sitte fast på pedaler jeg :sjenert:

Føler jeg ikke har kontroll. Hva om jeg tok helt av og ramlet/hoppet av sykkelen og føttene hang igjen :hakeslepp:

Skrevet
Ramle av en spinningsykkel?

Åjada, det går an! Om man blir tilstrekkelig svimmel!

Jeg har aldri gått så langt, men jeg har vært _temmelig_ rævkjørt et par ganger. Har jo ikke vett til å ta det med ro :overrasket:

Skrevet

Ja jeg svimler lett. Så man kan faktisk fyke av sykkelen om man tar litt av :sjenert:

Skrevet

Anbefaler på det varmeste å gå til anskaffelse av spinningsko! Er en god investering! Hvis du først skal kjøpe deg et par tror jeg det er greit å gå litt opp i pris, rundt 700-1000kr.

Jeg kjøpte mine Diadora sko på Spinn butikken på Storo for rundt 900kr inkl klips. (for ca 1år siden..) Kjempefornøyd!

http://www.spinn.no/newsread/news.asp?N=5006

Skrevet

Se på kvaliteten på skoa!!!! Og hvor du skal bruke de!!

En spinningsko bør være med helt stiv såle, ellers kan du like godt ha vanlige sko. Og hvis du skal bruke de til kun innebruk hadde jeg valgt en type som ikke for kraftig/varm!!

Sko som er beregnet til utebruk/terreng er som regel fryktelig varme og sykle med inne!

En annen ting; jeg tror det finnes to typer klits (den klossen under skoen) ute på markedet. Sørg for at du får rett type så de passer på syklene på ditt treningssenter!

Lykke til med treninga!! Sykling med spinningsko er en helt ny verden, jeg lover!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...