Ut i det fri Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har msn, og snakker med venner. Nå er jeg med på et forum, og ønsker å være msn-venn med folk der, men min mail-adr. henviser til hjemmesiden - som blottlegger meg totalt. Jeg har en annen mail-adr. Kan jeg legge denne til i Msn i tillegg til den som allerede er der?
Gjest Gjesta Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 jeg skjønte ikke spørsmålet ditt...........
Ut i det fri Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2006 Kan man på MSN være registrert med flere mailadresser? Feks. en adr til venner og familie, og en adr til jobb, forum oa. "ukjente"?
Fingal Olsson Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Man kan ha så mange MSN-kontoer man bare ønsker, men hver av disse kan bare være tilknuttet en mailadresse. For å være logget på med flere MSN-kontoer samtidig må du bruke Messenger Plus! Live
Gjest Gjesta Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 HVA ER FORSKJELLEN PÅ LIVE OG PLUS LIVE? (sorry capslock)
Colargol Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 Ja du kan det Men da må du: * opprette en ny mail,hotmail eller passportkonto *eller bare klikk "åpne ny konto" når du er inne på innloggina til msn (står nederst på den "sida" som kommer opp" Du kan beholde og bruke begge, eller velge å bare bruke en etterpå! Håper du får det til! det er ikke så vanskelig, de er flinke med veiledning!
Gjest Gjesta Skrevet 27. desember 2006 #7 Skrevet 27. desember 2006 og husk å laste ned sweetim så har du masse moro å leke med
Gjest gjesta Skrevet 27. desember 2006 #8 Skrevet 27. desember 2006 Du kan ha så mange msnadresser som du vil. En til forumvenner og en til familie. Er bare å "lage" dem til msn adresser og logge deg på. Jeg hadde to engang, og det var ikke dumt.
Ut i det fri Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 27. desember 2006 (endret) Takk, takk. Nå har jeg fått det til Edit: men nå får jeg ikke logget meg på med den gamle adr. og det er plutselig ingen kontakter..... Hmmm. Tror jeg skal legge meg nå, før det går mere skeis. Endret 27. desember 2006 av Ut i det fri
Ut i det fri Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 27. desember 2006 For å være logget på med flere MSN-kontoer samtidig må du bruke Messenger Plus! Live ← Takker. Lastet den ned, men får ikke til å være pålogget med begge adressene samtidig.
Fingal Olsson Skrevet 27. desember 2006 #11 Skrevet 27. desember 2006 For å kunne være logget på med flere kontoer samtidig må denne funksjonen aktiveres i innstillingene for Messenger Plus! Live. Etter at det er gjort er det bare å starte opp en ny instans av Messenger fra snarveien på skrivebordet/oppgavelinja mens du allerede er pålogget MSN.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå