sorrow Skrevet 26. desember 2006 #1 Del Skrevet 26. desember 2006 Redd meg for i kveld har jeg det vondt Åpne øynene min for det som er godt for alt jeg føler er smerte Hold meg i dine armer si at alt vil bli bra for i natt lider jeg Smerten i hjertet er så intens Jeg blør innvendig Redd meg fra alt den vonde Jeg trenger deg her i natt Jeg trenger trøst Omtanke Men jeg er alene Ingen er der Ingen kan se sorgen i mine øyne Ingen ser mine tårer Ingen ser at jeg er fortapt i kveld Redd meg min kjære Ta meg under dine vinger og ta meg med til stedet hvor det ikke finnes kulde Jeg er så ensom Redd meg fra denne verden Befri meg fra meg selv Jeg er så tom Vektløs La meg få kjenne deg i natt La meg få føle deg en siste gang Hold meg hardt og si at du elsker meg Jeg trenger de ordene mer enn jeg noen gang har trengt noe annet Jeg er så ensom min elskede Sorgen river i meg Hvor hjertet en gang var er det bare et stort tomt hull Jeg trenger deg så sårt La meg kjenne deg i natt Legg deg ved min side og hold meg La meg vite at du alltid vil være der ved min side Gud, gi ham tilbake til meg Er du der med meg eller det bare hjertet som spiller meg nok et puss Det er som om jeg kan føle deg Jeg hvisker navnet ditt Kan du høre meg Kan du høre hvor mye jeg savner deg Jeg er ingenting uten deg Jeg er ikke levende ikke død Jeg bare eksisterer så vidt Jeg lengter etter fred Men uten deg vil mitt hjerte aldri slå seg til ro Jeg besøkte deg i dag Så du meg Kunne du kjenne meg knuge fast til gravsteinen din Kjente du mine tunge tårer som slo mot jorden du er begravd i Hørte du smerten som rev i meg Bønnen om at du skulle komme tilbake til meg Er du der Jeg trenger deg i natt Gud la meg ikke være alene enda en natt Jeg ber deg Bønnfaller deg La meg ikke være alene i natt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 26. desember 2006 #2 Del Skrevet 26. desember 2006 Du skriver så flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curry Skrevet 29. desember 2006 #3 Del Skrevet 29. desember 2006 Utrolig vakkert skrevet, og så usigelig trist! Vil bare gi deg en trøsteklem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 29. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malin23 Skrevet 29. desember 2006 #5 Del Skrevet 29. desember 2006 Utrolig flott skrevet. Nydelig og trist på en gang. Ble helt rørt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 5. januar 2007 #6 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er så mange følelser og tanker som dukker opp når jeg leser dette diktet. Utrolig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionen 68 Skrevet 6. januar 2007 #7 Del Skrevet 6. januar 2007 Kjempe trist og flott dikt. Ble våt i øyene da jeg leste det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie Skrevet 6. januar 2007 #8 Del Skrevet 6. januar 2007 Gråt da jeg leste diktene dine..veldig rørende og nydelig skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TsS Skrevet 2. februar 2007 #9 Del Skrevet 2. februar 2007 Du er helt fantastisk, Sorrow! Diktene dine... Jeg har lest dem alle.. Jeg gråter hver gang. Kan ikke forestille meg den sorgen du føler. Hva har skjedd? Håper at med tiden, vil smerten bli mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mika^ Skrevet 3. februar 2007 #10 Del Skrevet 3. februar 2007 Du er bare fantastisk flink å skrive..kjente frysningene på ryggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogstjerne Skrevet 10. februar 2007 #11 Del Skrevet 10. februar 2007 Utrolig vakkert, nydelig og trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. februar 2007 #12 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg gråter også nå... det var så vakker... så fullt av kjærlighet! KJærligheten lever videre selv om noen faller bort... og minnene lever i aller høyeste grad! Men sorgen er vond og vanskelig... og du beskrev den så ekte! sender deg masse omtanke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkersøta Skrevet 15. februar 2007 #13 Del Skrevet 15. februar 2007 Veldig fint....traff meg rett i hjertet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webgirl Skrevet 18. februar 2007 #14 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Høres ut som du har skrevet en del dikt her. Første gang jeg leser dikt av deg. Utrolig flott. Fikk tårer i øyene - så utrolig trist.... Fint at du kan bearbeide sorgen gjennom diktene dine. Fortsett med det, for dette er veldig bra skrevet. Så mye innlevelse og følelser komprimer i noen få strofer. Endret 18. februar 2007 av webgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå