Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 Har bestilt legetime, men ville bare høre om noen hadde lignende erfaringer. Har to lymfeknuter bak i nakken, like under hårfestet. De er glatte, bevegelige og ikke smertefulle. Har hatt dem i over 6 månder, men i det siste har den nederste vokst litt. Den største er som en stor ert, den andre noe mindre. Regner med at det egentlig ikke er noe, derfor gruer jeg meg til å gå til legen. Vil ikke være hypokonder, men synes jeg har hatt dem lenge nok nå..? Noen med lignende erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Jeg ville vært bekymret for lymfom, men du skal jo til legen så da får du avklart det.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Mine lymfeknuter blir store når jeg har kviser i nakken.
Nella Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Driver du stadig å kjenner på de så vil de ikke trekke seg tilbake. Antagelig er det ikke noe farlig, men kuler du ikke vet hva er er det greit å få sjekket av legen. Om ikke annet så blir du roligere og slipper å gå rundt å engste deg. Ikke noen god følelse det.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Jeg klemmer ikke på dem, hadde faktisk helt glemt dem til jeg tok en ekstravakt på hematologen Og jeg er helt sikker på at det er lymfeknuter, så må nok bare vente til over nyttår og legetime. Tusen takk for svar alle sammen
Gjest Gjest_Hei_* Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Jeg klemmer ikke på dem, hadde faktisk helt glemt dem til jeg tok en ekstravakt på hematologen Og jeg er helt sikker på at det er lymfeknuter, så må nok bare vente til over nyttår og legetime. Tusen takk for svar alle sammen Hei. Satt bekymringsfull å søkte opp etter lignende ting. Jeg har gått med eeeeeeeeekstreme smerter med sinnsyk stråling til beina å vært mye syk med influensa i det siste. Har oppstått 2 enorme kuler i nakken, det ser omtrent ut som det er 2 digre bein inni den som om di skulle vært der hele tiden med blitt forskøvet opp. Har sinnsykt noia for at det kan være noe feil med beina i ryggen og nakke :s di sitter montert der, å kom plutselig en dag som om noen opererte et ekstra bein i nakken min :|. noen smarte folk her som kan stille meg en diagnose?=) hjelp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå