linky Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne tøffe smileyes til msn? vil helst betale via moben.
Meten Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Heisann! Her er en liste over sider jeg bruker til å hente ned smileys fra : Hiti Cosigan smilies (Her kan du klikke over ruten for å velge forskjellige stiler i hver sjanger. Selve hoved ruten) Har egentligt mange fler sider, men de er på den andre hardisken jeg bruker en sjelden gang. Skal prøve å huske på innlegget her når jeg tar den fram.
Arwen Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 Kan du ikke bare lagre de du finner i forskjellige forum på nett og laste de opp selv? Helt gratis
Amanlis Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 Heisann! Her er en liste over sider jeg bruker til å hente ned smileys fra : Hiti Cosigan smilies (Her kan du klikke over ruten for å velge forskjellige stiler i hver sjanger. Selve hoved ruten) Har egentligt mange fler sider, men de er på den andre hardisken jeg bruker en sjelden gang. Skal prøve å huske på innlegget her når jeg tar den fram. ← Her var det mye bra!!!
Meten Skrevet 26. desember 2006 #5 Skrevet 26. desember 2006 Kjekt dere likte linkene... Jeg pleier å finne rundt omkring på forskjellige forum. Laster de ned og laster de opp på vanlig måte på msn. Det er billigst. Har også mange på msn som laster ned, og jeg kopierer fra dem igjen... Ganske greit... Hvorfor betale når man kan gjøre det på den måten...
linky Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2006 Tusen takk for hjelp. nå har jeg lagret mange tøffe smileyes fra linkene til Meten, det var mange tøffe der :-D
mowgli Skrevet 27. desember 2006 #7 Skrevet 27. desember 2006 Noen blir så innmari små når jeg kopierer de over til msn, noen tips til hvordan de kan lagres større? Og jeg lurer på en ting til.... må jeg åpne ett samtalevindu for å kunne lagre nye smileys i msn?
skrue Skrevet 27. desember 2006 #8 Skrevet 27. desember 2006 Og jeg lurer på en ting til.... må jeg åpne ett samtalevindu for å kunne lagre nye smileys i msn? Nei. Aktivér menylinjen og velg Tools->My Emoticons
linky Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 27. desember 2006 Noen blir så innmari små når jeg kopierer de over til msn, noen tips til hvordan de kan lagres større? Det lurer jeg også på, noen av dem ble jo knøttsmå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå