Gå til innhold

Kjøpe hus


Snuppelure

Anbefalte innlegg

Nå har vi lagt inn bud på drømmeboligen!

Budet står til kl 12. Nå har jeg så mye sommerfugler i magen at jeg ikke får gjort en dritt på 90 min.

Og om vi da får huset får jeg vel ikke gjort så mye da heller :-)

hihihihhi

Er så spent!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såååå gøy! vet akkurat hvordan du har det! Kjøpte hus for 3 uker siden, det var gjort i en fei, på vei til jobben faktisk....! Leiligheten fikk vi også solgt med et knips - til den prisen vi ville! Går an å ha flaks :)

Nå står det på hodet her, for neste fredag flytter vi i vårt eget fine hus med stor hage!

Masse lykke til! Kjempespennende! Fortell hvordn det går!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så spennende!!!1

Krysser fingrene for deg for at dere fikk boligen!!

Fortell oss hvordan det gikk, da!!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag!!!!

Først fikk vi huset, og så fikk vi det ikke alikevel.

Det ble en liten bud-krig. Til slutt stod vi igjen som eneste og høyeste budgiver. Vi fikk tilslaget kl 1400 da budfristen vår gikk ut.

Jeg var helt i hundre, helt til megler ringte 1430 og sa at det hadde kommet inn et høyere bud!

Trodde liksom at budrunden stanset da vi fikk tilslaget jeg......

Jeg ble SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sint, men det er jo lite vi kan gjøre med det.

Forstår jo at de som selger vil ha mest mulig.

Vi syntes dette var så useriøst at da høynet vi ikke budet mer.

Jaja finnes sikkert flere fine hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Det gjør det helt sikkert.

Bare av nysgjerrighet, jeg har hørt lite bra om enkelte meglere, i så måte. Hvilken eigendomsmegler var dette? Om du vil opplyse om det da.

Går selv med drømmer om å kjøpe hus, men det blir nok ikke i år.... Men jeg lurer nå litt på disse tingene likevel....

Dere finner nok drømmehuset, og det får dere nok :) Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag!!!!

Først fikk vi huset, og så fikk vi det ikke alikevel.

Det ble en liten bud-krig. Til slutt stod vi igjen som eneste og høyeste budgiver. Vi fikk tilslaget kl 1400 da budfristen vår gikk ut.

Jeg var helt i hundre, helt til megler ringte 1430 og sa at det hadde kommet inn et høyere bud!

Trodde liksom at budrunden stanset da vi fikk tilslaget jeg......

Jeg ble SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sint, men det er jo lite vi kan gjøre med det.

Forstår jo at de som selger vil ha mest mulig.

Vi syntes dette var så useriøst at da høynet vi ikke budet mer.

Jaja finnes sikkert flere fine hus.

Dette hørtes veldig "suspect" ut...fikk dere muntlig beskjed om at dere hadde vunnet budrunden kl. 14.00.....i tilfelle så tror jeg ikke det er lovlig å gå tilbake på dette......forutsatt at selger har akseptert budet som vinnerbudet... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av nysgjerrighet, jeg har hørt lite bra om enkelte meglere, i så måte. Hvilken eigendomsmegler var dette? Om du vil opplyse om det da.

Jeg synes det er feil å legge ut navn her. Men det er et advokat kontor som gjorde salget, og huset ligger på en "finere" adresse i Oslo.

Da har du iallefall noen lede-tråder å styre etter.

Ser nok at adv/megler handlet litt på kanten av loven her.... men jeg orker ikke starte noe pes av den grunn. Er han så useriøs, kan det fort bli andre ting han lurer oss på også. Så da er det nok best å holde seg laaaaaaaaaaaaaaangt unna ham :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Ok, helt greit det (nei, jeg aner ikke hvem du snakker om, jeg har null kunnskap til Oslo jeg)

Mente bare at svært mange generelt har klaget over Notar her inne nemlig. Men ok, ikke nevne mere navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...