Mossa Skrevet 25. desember 2006 #21 Skrevet 25. desember 2006 Storfornøyd. Men vi har alt for stor familie igrunn...blir mye pes med innkjøpene. - Parfyme : Eternity - Parfyme : Chanel - Parfyme : Touch of Pink - Parfyme : Euphoria - Scanner/Skriver/Kopimaskin - 2 bøker, Lær deg å kjenn katten. Lær .. ...hunden. - Flanellsengetøy - Baileys - Div. krem/dusj/badesalt utstyr - Bestikk til 12 pers. Dritfint arvegods! - 2 spesial kasseroller - 3 nydelige spisebordsduker - Noen småduker - Penger - Pumpe/sprayflaske til olje - En gigantisk mårpølse - Skinnveske med div. sminkeutstyr - Radio - Hjemmelaget godter - Ullstrømper - En juleengel - En gyselig telysestake med lilla perler og annet dingledangle på - 2 esker fishermans friend (er avhengig nemlig) og en kose-genser med Snoopy på. - Baderomskroker og smykkeskrin i samme utførelse, og med samme fliser som er på badet vårt 5 julegaver til hunden og pusene (er på en måte til meg det der også da) + noe mer jeg ikke kommer på. (og har glemt å hente gaver fra den ene broren min, og et tantebarn av meg)
Champagnepiken Skrevet 25. desember 2006 #22 Skrevet 25. desember 2006 Strålende fornøyd, alle gavene viser at familie og venner virkelig kjenner meg. Noen har virkelig tatt meg på kornet... * Bordkalender med engelske vokabularøvelser for hver dag * Bok om "liksom-banning" på norsk * Bok om retorikk og språkbruk av Georg Johannesen * Bok om nordmenn sett fra en utlendings ståsted * Flere nydelige smykker * Kul sixpence-hatt * Noe kjøkkengreier * Gavekort og penger, til sammen 3000 kroner! * Noe vin, hurra ...og sikkert noe jeg ikke husker i farta også. Meget bra jul!
Gjest Tweek Skrevet 25. desember 2006 #23 Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg har fått: *2900 kr *1000 kr til meg å sambo (mora hans syntes det var så koselig at vi skulle til london at hun sponset 2 netter) *Gavekort på sørlandssenteret på ca. 1000 kroner (det var til begge oss) *Koss portaPro øretelefoner *En strikkevestgreie fra bikbok *2 pynteglassgjenstander *4 in 1 game set i glasslignendesting. *sengesett *Bilderamme *2 parfymer *t-skjorte og sokker. Dette var jo rekordjul med tanke på at jeg er 18 og da ikke lenger får mange gaver Endret 25. desember 2006 av JuleTweek
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 25. desember 2006 #24 Skrevet 25. desember 2006 tenketenke... det ble så mye og alt ligger nede i stua plasmaball-lampe (de med blå strøm inni) mp3spiller Gavekort på dreadheadhq regnponcho tarantino collection gavekort på alle butikker i kvadraturen masse skjerf og votter og dilldall og mye annet
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 25. desember 2006 #25 Skrevet 25. desember 2006 (endret) Ja jeg fikk ting jeg ønsker meg. Verktøyskasse med verktøy. Kjøkkenbord m/ 2 stoler. Sykkel. Sysaker. Dvd'er. Dryppfri karaffel. Penger. Sminkesett fra Dior. Flasker (antikke greier). En antikk bolle. Vase. Duker (3 stk faktisk). Vin. + stæsj. Ja, det var det jeg kom på. Endret 25. desember 2006 av Gresk Gudinne med bakoversveis
Gjest Virvel Skrevet 25. desember 2006 #26 Skrevet 25. desember 2006 Stereoanlegg Et par filmer Justin Timberlake-cd Klær Noe lys og pyntegreier Penger
Shantee Skrevet 25. desember 2006 #27 Skrevet 25. desember 2006 Gullfarget klokke m/"diamanter" Gullveske Gullbelte Sølvøredobber m/røde stener Håndlaget klokke(for å ha på veggen) Superundertøy(nei ikke noe sexy, haha) Skritt-teller Høretelefoner til discman/mp3 "Pilgrimsreisen" av Paulo Coelho x 2 (1 må byttes..) Nissekone fra Hadeland Glassverk "Helt gresk" av Fedon Lindberg + div. godteri og liknende Godt fornøyd med tanke på at jeg ikke greide å komme på noen gaveønsker
onyx Skrevet 25. desember 2006 #28 Skrevet 25. desember 2006 Tatt i betraktning at jeg har mange søsken fikk jeg ikke så veldig masse til jul, men jeg er egentlig veldig fornøyd for da slipper jeg å drasse med meg så mye hjem igjen! Fikk ihvertfall et par bøker reisetoalettmappe hårbørste med villsvinbust! reflekser smykke telysestaker fra rosendahl sjokolade tykt ullpledd fra Berger 2 kalendere Men den fineste gaven fikk jeg fra samboeren min, en nydelig Tag Heuer klokke med diamanter...
Malou Skrevet 25. desember 2006 #29 Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg pleier hverken å kjøpe eller motta særlig mange julegaver, men fikk allikevel: *To diamanter til allianseringen min (kombinert jule- og bursdagsgave) *En bok om filmer som er spilt inn i New York City *Da Vinci koden på DVD *Fuktighetskrem I tillegg fikk jeg og sambo noen fellesgaver: *4 borgogne vinglass for Eva Trio *1200 kr (som nok skal brukes til utelamper) Endret 25. desember 2006 av Malou
:-) anna Skrevet 25. desember 2006 #30 Skrevet 25. desember 2006 Jeg oppdaga at jeg er blitt "voksen". Jeg får ting til huset fremfor ting til bare meg. For så vidt greit det altså. - Bøker (en livsfilosofisk, en om stein i hagen) - Sengetøy til to - Søte småting som barna hadde laget. - To pynteputer - To dessertskåler - kinobilletter - DVD Da Vinci koden - DVD med opptak av svigerfar som døde i fjor vår. - Også får jeg støvletter, bestilt fra England, men de ble stoppa i tollen.
Gjest Lizzi Skrevet 25. desember 2006 #31 Skrevet 25. desember 2006 Jeg hadde ingen spesielle ønsker for julen, men fikk likevell mye fint: -Smykke i hvitt gull med matchende øredobber med diamant i. -Krimbok -Dusjsåpe og skrubb -Isskje -Ullundertøy med blonde; trøye og longs -Hjemmestrikket lue matchende ett sjal jeg har fått før -Fløtemugge formet som en kalv -Jerngryte -Bok om hyttemat -Ett familiespill -Fiskegryte -Fenalårstativ med knivsett -Toffin -Lyslykt med lys -2 flasker rødvin
Yme Skrevet 25. desember 2006 #32 Skrevet 25. desember 2006 Jeg fikk: 2 gensere 2 bukser 1 bokser Lego brannbil og stearinlys. Halvparten av det var fra mamma
Sukkersøta Skrevet 25. desember 2006 #33 Skrevet 25. desember 2006 Jeg er først og fremst førnøyd over at gavene jeg kjøpte falt i smak. Har brukt lang tid i år, elsker å kjøpe gaver. Fikk: Undertøy Hjemmestrikka sokker En del penger Beige teppe + puter Mobiltelefonen som jeg valgte ut Så husker jeg ikke mer Ellers en deilig julekveld med familien.
Gjest Gjesta Skrevet 25. desember 2006 #34 Skrevet 25. desember 2006 Jeg er ultrasuperkjempefornøyd!! <jeg har fått absolutt ALT jeg ønsket meg!! Jeg fikk ny laptop, jeg fikk ny klokke, og jeg fikk krølltang, som var det som stod øverst på min liste
Sympatia Skrevet 25. desember 2006 #35 Skrevet 25. desember 2006 Fikk masse av det jeg ønsket meg, det aller beste var krølltang fra bestevenninna og fadderungen min, så fikk jeg dørskilt fra kjæresten med navnet mitt og hans til rekkehuset som han har kjøpt som jeg skal flytte inn å dele utgifter med til sommeren, (så søtt av han for han ville jeg skulle føle det var litt mitt allikavel jeg ennå ikke flytter inn)
Gjest Fliss Skrevet 25. desember 2006 #36 Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg elsker julen - men synes julegaver har en tendens til å ta overhånd. Derfor har jeg gitt mannen beskjed om å ikke kjøpe dyre smykker eller andre dyre gaver til meg .... Gavens verdi har overhodet ingen betydning - det som betyr noe for meg er at mannen jeg elsker kjøper en liten ting til meg. Iår kjøpte han 2 CD`er til meg - Vamp og Sivert Høyem - nydelige CD`er begge to. Ellers fikk jeg av andre: En film fra sønnen min Et alldeles nydelig smykke av svigermor og svigerfar Kunst av mannens bror Penger av mormor og tante Har hatt en deilig og sosial jul så langt - nå skal mannen og jeg slappe av og kose oss med langfri resten av julen. Endret 25. desember 2006 av Fliss
Grendel Skrevet 25. desember 2006 #37 Skrevet 25. desember 2006 Vi fikk 1000,- av svigerforeldrene, og 1000,- av min far og samboeren, det skal gå til kjøleskap som vi måtte kjøpe rett før jul fordi det gamle feiga ut. Av ene broren min fikk jeg gavekort på Glasmagasinet Av andre broren min fikk jeg vannkoker. Av svogern og svigerinna fikk vi to sengesett pluss laken. Pusene fikk hver sin lekemus av vår lille nevø. Av mamma fikk vi to puter, fleecepledd, varmeflaske og en utelykt. Av et vennepar fikk vi to fine telysestaker. Av ei god venninne fikk jeg kubbelys og te. Av ei annen god venninne fikk jeg en kjempeartig halmgris. Av bestemor fikk jeg verdens styggeste genser i to størrelser for liten. Av kjæresten fikk jeg gavekort på Norli. =) Av bestefar fikk vi penger.
mrs williams Skrevet 25. desember 2006 #38 Skrevet 25. desember 2006 Fikk masse fint; - diamant ring i hvitt gull ( sambo) - 1 sesong av Gilmore Girls på dvd (sambo) - usb plugg (sambo) - juleduk sydd av besta - 9 bøker jippi - brødbakemaskin - treningsvideo - fleec pledd - Stormberg jakke - pysjamas - stekepanne - julepynt - Siste filmen med elling - Former til å lage shotte glass av is kjempe fornøyd med hele jula jeg. som mangen andre har sagt jeg er fornøyd med at alle gavene jeg gav falt i smak!!!!
Colargol Skrevet 26. desember 2006 #39 Skrevet 26. desember 2006 jeg fikk speilreflekskamera hadde seriøst aldri forventet dette, begynte å grine av sjokk ← Da hadde jeg og starta å grine av lykke! Grattis!!! Jeg har liten familie og vi vennene utveksler ikke gaver men møtes på felles middag istedet! Så derfor ble gavehaugen liten for min del.. *DVD spiller (dyr...) *Boka 1001-album *Trådløs Optisk mus til laptop'en *Penger
mysan Skrevet 26. desember 2006 #40 Skrevet 26. desember 2006 Ja Fikk alt jeg ønket meg, og litt til Er super happy ← Ja, fikk masse fint: En super kveld !← Jeg er veldig godt fornøyd. Fikk: ← Fikk veldig mye fint: Alt i alt fornøyd med fangsten! ← Og så vet jeg at en ekstragave fra samboeren min venter på meg hjemme i Oslo. ← Fikk så mye fint atter.... Kjempefornøyd ← Er for det meste fornøyd. Fått ....← Fikk masse av det jeg ønsket meg Veldig fornøyd, og enda bedre er det at gavene fra meg slo an :-D ← Strålende fornøyd, alle gavene viser at familie og venner virkelig kjenner meg. Noen har virkelig tatt meg på kornet... Meget bra jul! ← Jeg har fått: Dette var jo rekordjul med tanke på at jeg er 18 og da ikke lenger får mange gaver ← Godt fornøyd med tanke på at jeg ikke greide å komme på noen gaveønsker ← Jeg oppdaga at jeg er blitt "voksen". Jeg får ting til huset fremfor ting til bare meg. For så vidt greit det altså. ← Hmmm... får litt sånn ekkel smak i munnen av disse "godt fornøy med gavefangsten"-kommentarene jeg. Er det virkelig gavene det handler om? Ja, ja.. kanskje jeg bare er gammal.... Det skulle da virkelig bare mangle at man ikke er fornøyd med gavene man får!!??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå