Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Storfornøyd. Men vi har alt for stor familie igrunn...blir mye pes med innkjøpene.

- Parfyme : Eternity

- Parfyme : Chanel

- Parfyme : Touch of Pink

- Parfyme : Euphoria

- Scanner/Skriver/Kopimaskin

- 2 bøker, Lær deg å kjenn katten. Lær .. ...hunden.

- Flanellsengetøy

- Baileys

- Div. krem/dusj/badesalt utstyr

- Bestikk til 12 pers. Dritfint arvegods!

- 2 spesial kasseroller

- 3 nydelige spisebordsduker

- Noen småduker

- Penger

- Pumpe/sprayflaske til olje

- En gigantisk mårpølse :ler:

- Skinnveske med div. sminkeutstyr

- Radio

- Hjemmelaget godter

- Ullstrømper

- En juleengel

- En gyselig telysestake med lilla perler og annet dingledangle på :ler:

- 2 esker fishermans friend (er avhengig nemlig) og en kose-genser med Snoopy på.

- Baderomskroker og smykkeskrin i samme utførelse, og med samme fliser som er på badet vårt

5 julegaver til hunden og pusene (er på en måte til meg det der også da)

+ noe mer jeg ikke kommer på.

(og har glemt å hente gaver fra den ene broren min, og et tantebarn av meg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strålende fornøyd, alle gavene viser at familie og venner virkelig kjenner meg. Noen har virkelig tatt meg på kornet...

* Bordkalender med engelske vokabularøvelser for hver dag

* Bok om "liksom-banning" på norsk

* Bok om retorikk og språkbruk av Georg Johannesen

* Bok om nordmenn sett fra en utlendings ståsted

* Flere nydelige smykker

* Kul sixpence-hatt

* Noe kjøkkengreier

* Gavekort og penger, til sammen 3000 kroner! :overrasket:

* Noe vin, hurra

...og sikkert noe jeg ikke husker i farta også. Meget bra jul!

Skrevet (endret)

Jeg har fått:

*2900 kr

*1000 kr til meg å sambo (mora hans syntes det var så koselig at vi skulle til london at hun sponset 2 netter)

*Gavekort på sørlandssenteret på ca. 1000 kroner (det var til begge oss)

*Koss portaPro øretelefoner

*En strikkevestgreie fra bikbok

*2 pynteglassgjenstander

*4 in 1 game set i glasslignendesting.

*sengesett

*Bilderamme

*2 parfymer

*t-skjorte og sokker.

Dette var jo rekordjul med tanke på at jeg er 18 og da ikke lenger får mange gaver ;)

Endret av JuleTweek
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

tenketenke... det ble så mye og alt ligger nede i stua :P

plasmaball-lampe (de med blå strøm inni) :hoppe:

mp3spiller :hoppe:

Gavekort på dreadheadhq :hoppe:

regnponcho :ler:

tarantino collection :hoppe:

gavekort på alle butikker i kvadraturen :tommelsmil:

masse skjerf og votter og dilldall og mye annet :P

Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis
Skrevet (endret)

Ja jeg fikk ting jeg ønsker meg.

Verktøyskasse med verktøy. :hoppe:

Kjøkkenbord m/ 2 stoler.

Sykkel.

Sysaker.

Dvd'er.

Dryppfri karaffel. :sjarmor:

Penger.

Sminkesett fra Dior.

Flasker (antikke greier).

En antikk bolle. :hoppe:

Vase.

Duker (3 stk faktisk).

Vin.

+ stæsj.

Ja, det var det jeg kom på.

Endret av Gresk Gudinne med bakoversveis
Skrevet

Stereoanlegg :hoppe:

Et par filmer

Justin Timberlake-cd

Klær

Noe lys og pyntegreier

Penger

Skrevet

Gullfarget klokke m/"diamanter"

Gullveske

Gullbelte

Sølvøredobber m/røde stener

Håndlaget klokke(for å ha på veggen)

Superundertøy(nei ikke noe sexy, haha)

Skritt-teller

Høretelefoner til discman/mp3

"Pilgrimsreisen" av Paulo Coelho x 2 (1 må byttes..)

Nissekone fra Hadeland Glassverk

"Helt gresk" av Fedon Lindberg

+ div. godteri og liknende

Godt fornøyd med tanke på at jeg ikke greide å komme på noen gaveønsker :)

Skrevet

Tatt i betraktning at jeg har mange søsken fikk jeg ikke så veldig masse til jul, men jeg er egentlig veldig fornøyd for da slipper jeg å drasse med meg så mye hjem igjen! :) Fikk ihvertfall

et par bøker

reisetoalettmappe

hårbørste med villsvinbust!

reflekser

smykke

telysestaker fra rosendahl

sjokolade

tykt ullpledd fra Berger

2 kalendere

Men den fineste gaven fikk jeg fra samboeren min, en nydelig Tag Heuer klokke med diamanter... :)

Skrevet (endret)

Jeg pleier hverken å kjøpe eller motta særlig mange julegaver, men fikk allikevel:

*To diamanter til allianseringen min (kombinert jule- og bursdagsgave)

*En bok om filmer som er spilt inn i New York City

*Da Vinci koden på DVD

*Fuktighetskrem

I tillegg fikk jeg og sambo noen fellesgaver:

*4 borgogne vinglass for Eva Trio

*1200 kr (som nok skal brukes til utelamper)

Endret av Malou
Skrevet

Jeg oppdaga at jeg er blitt "voksen". Jeg får ting til huset fremfor ting til bare meg. For så vidt greit det altså.

- Bøker (en livsfilosofisk, en om stein i hagen)

- Sengetøy til to

- Søte småting som barna hadde laget. :)

- To pynteputer

- To dessertskåler

- kinobilletter

- DVD Da Vinci koden

- DVD med opptak av svigerfar som døde i fjor vår.

- Også får jeg støvletter, bestilt fra England, men de ble stoppa i tollen. :sur:

Skrevet

Jeg hadde ingen spesielle ønsker for julen, men fikk likevell mye fint:

-Smykke i hvitt gull med matchende øredobber med diamant i.

-Krimbok

-Dusjsåpe og skrubb

-Isskje

-Ullundertøy med blonde; trøye og longs

-Hjemmestrikket lue matchende ett sjal jeg har fått før

-Fløtemugge formet som en kalv

-Jerngryte

-Bok om hyttemat

-Ett familiespill

-Fiskegryte

-Fenalårstativ med knivsett

-Toffin

-Lyslykt med lys

-2 flasker rødvin

Skrevet

Jeg fikk:

2 gensere

2 bukser

1 bokser

Lego brannbil

og stearinlys.

Halvparten av det var fra mamma :ler:

Skrevet

Jeg er først og fremst førnøyd over at gavene jeg kjøpte falt i smak. Har brukt lang tid i år, elsker å kjøpe gaver.

Fikk:

Undertøy

Hjemmestrikka sokker

En del penger

Beige teppe + puter

Mobiltelefonen som jeg valgte ut

Så husker jeg ikke mer

Ellers en deilig julekveld med familien.

Skrevet

Jeg er ultrasuperkjempefornøyd!!

<jeg har fått absolutt ALT jeg ønsket meg!!

Jeg fikk ny laptop, jeg fikk ny klokke, og jeg fikk krølltang, som var det som stod øverst på min liste :)

Skrevet

Fikk masse av det jeg ønsket meg, det aller beste var krølltang fra bestevenninna og fadderungen min, så fikk jeg dørskilt fra kjæresten med navnet mitt og hans til rekkehuset som han har kjøpt som jeg skal flytte inn å dele utgifter med til sommeren, (så søtt av han for han ville jeg skulle føle det var litt mitt allikavel jeg ennå ikke flytter inn) :hjerter_rundt:

Skrevet (endret)

Jeg elsker julen - men synes julegaver har en tendens til å ta overhånd. Derfor har jeg gitt mannen beskjed om å ikke kjøpe dyre smykker eller andre dyre gaver til meg .... Gavens verdi har overhodet ingen betydning - det som betyr noe for meg er at mannen jeg elsker kjøper en liten ting til meg. Iår kjøpte han 2 CD`er til meg - Vamp og Sivert Høyem - nydelige CD`er begge to.

Ellers fikk jeg av andre:

En film fra sønnen min

Et alldeles nydelig smykke av svigermor og svigerfar

Kunst av mannens bror

Penger av mormor og tante

Har hatt en deilig og sosial jul så langt - nå skal mannen og jeg slappe av og kose oss med langfri resten av julen.

Endret av Fliss
Skrevet

Vi fikk 1000,- av svigerforeldrene, og 1000,- av min far og samboeren, det skal gå til kjøleskap som vi måtte kjøpe rett før jul fordi det gamle feiga ut.

Av ene broren min fikk jeg gavekort på Glasmagasinet

Av andre broren min fikk jeg vannkoker.

Av svogern og svigerinna fikk vi to sengesett pluss laken. Pusene fikk hver sin lekemus av vår lille nevø.

Av mamma fikk vi to puter, fleecepledd, varmeflaske og en utelykt.

Av et vennepar fikk vi to fine telysestaker.

Av ei god venninne fikk jeg kubbelys og te.

Av ei annen god venninne fikk jeg en kjempeartig halmgris.

Av bestemor fikk jeg verdens styggeste genser i to størrelser for liten.

Av kjæresten fikk jeg gavekort på Norli. =)

Av bestefar fikk vi penger.

Skrevet

Fikk masse fint;

- diamant ring i hvitt gull ( sambo)

- 1 sesong av Gilmore Girls på dvd (sambo)

- usb plugg (sambo)

- juleduk sydd av besta

- 9 bøker jippi :)

- brødbakemaskin

- treningsvideo

- fleec pledd

- Stormberg jakke

- pysjamas

- stekepanne

- julepynt

- Siste filmen med elling

- Former til å lage shotte glass av is

kjempe fornøyd med hele jula jeg. som mangen andre har sagt jeg er fornøyd med at alle gavene jeg gav falt i smak!!!!

Skrevet
jeg fikk speilreflekskamera  :hakeslepp:

hadde seriøst aldri forventet dette, begynte å grine av sjokk  :rodme:

Da hadde jeg og starta å grine av lykke! :troest: Grattis!!!

Jeg har liten familie og vi vennene utveksler ikke gaver men møtes på felles middag istedet! ;) Så derfor ble gavehaugen liten for min del..

*DVD spiller (dyr...)

*Boka 1001-album

*Trådløs Optisk mus til laptop'en

*Penger

Skrevet

Ja :sjarmor:

Fikk alt jeg ønket meg, og litt til :)

Er super happy :danse:

Ja, fikk masse fint:

En super kveld !

Jeg er veldig godt fornøyd.

Fikk:

Fikk veldig mye fint:

Alt i alt fornøyd med fangsten!

Og så vet jeg at en ekstragave fra samboeren min venter på meg hjemme i Oslo.

Fikk så mye fint atter....

Kjempefornøyd :)

Er for det meste fornøyd. Fått ....

Fikk masse av det jeg ønsket meg

Veldig fornøyd, og enda bedre er det at gavene fra meg slo an :-D

Strålende fornøyd, alle gavene viser at familie og venner virkelig kjenner meg. Noen har virkelig tatt meg på kornet...

Meget bra jul!

Jeg har fått:

Dette var jo rekordjul med tanke på at jeg er 18 og da ikke lenger får mange gaver ;)

Godt fornøyd med tanke på at jeg ikke greide å komme på noen gaveønsker :)

Jeg oppdaga at jeg er blitt "voksen". Jeg får ting til huset fremfor ting til bare meg. For så vidt greit det altså.

Hmmm... får litt sånn ekkel smak i munnen av disse "godt fornøy med gavefangsten"-kommentarene jeg. Er det virkelig gavene det handler om?

Ja, ja.. kanskje jeg bare er gammal....

Det skulle da virkelig bare mangle at man ikke er fornøyd med gavene man får!!??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...