Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har vært på Koh jum, Koh Kradang, Koh Mook, eller noen av de andre øyene i Trang provinsen...

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm ingen altså?? Nå er det bare fem dager til vi reiser. Starter med en natt i krabi by og fortsetter til ko Lanta....så tar vi det defra. har vært på Lanta en gang før og likte meg godt der. Andre som har vært der? hvor bodde dere?

Men det frister å besøke en eller to øyer til...

Skrevet

Hei! :)

Jeg har ikke vært akkurat på de plassene du beskriver men jeg har vært i Krabi og på noen av de øyene i området. Jeg synes Koh Hong, Koh Poda og Railey beach var utrolig fine steder som er verdt et besøk.

Phi phi har også mange fine strender...

Ha en fin tur!!

Skrevet

hmmmm...har vært på de plassene og... Liker godt Railey og Poda, ikke besøkt Hong. PhiPhi er blitt for utbygd...var der første gang for ti år siden, supert ,og for tre år siden...altfor mye folk og bebygd helt kaotisk.. tror nok vi prøver oss på Kradang, Mook eller Jum... får se hvor vi ender. Starter ihvertfall på Lanta, deilig og avslappa øy når en reiser med småbarn.

Skrevet
Noen som har vært på Koh jum, Koh Kradang, Koh Mook, eller noen av de andre øyene i Trang provinsen...

Har vært på Koh Hai (skrives noen gangen Koh Ngai), og likte meg veldig godt der. Flott strand og et herlig latmannsliv. Bare ikke bo på den svære, harry resorten :) Vi bodde først på Coco Cottage, og siden vi ikke ville reise når oppholdet var over klarte vi å få til noen netter til på Thapvarin Resort. Jeg likte nok Coco best, sønnen i familien som eier og driver er arkitekt, og har laget noen veldig flotte løsninger over en enkel mal. Anbefales på det sterkeste!

Linker:

http://www.andaman-island-hopping.com/hotels/thapvarin.htm

http://www.andaman-island-hopping.com/hotels/thapvarin.htm

Vi dro til Koh Hai fra Koh Lanta, hvor jeg også likte meg veldig godt. Men dra sørover, det blir bare finere jo lenger sør du kommer. Kantiang Beach var vår favoritt, prøv noen netter der! Den siste stranden (Last Beach :) ) enda lenger sør er kanskje enda mer idyllisk, kanskje litt enkel standard. Men ta et par netter der og. Etter noen netter med vifte vil jeg gjerne ha aircon, og det får man på Kantiang.

Jeg var ikke så veldig imponert av resten av Koh Lanta, og likte meg ikke på Railey i det hele tatt. Men det er jo forskjell på folk :)

Skrevet

takk takk!! Nå er sekken pakket og ungene snart på vei i seng... Blir en lang reise men håper småtrollene får sove godt på flyet. Ikveld skal eg bestille en natt i krabi by, søndag til mandag...også tar vi båten til Lanta. Gleder meg masse masse. har gjort noen siste panikk innkjøp idag... to sorte singleter=) så nå har eg en rimipose til meg... og en til ungene m klær m oss... Skal kose oss meg med tre sminke og stylingfrie uker i flippflopper og lett sommerkjole!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...