Gjest Jørgen Skrevet 11. februar 2003 #1 Skrevet 11. februar 2003 Hei kjære Kvinner Selv om jeg er av hankjønn, har jeg sneket meg inn her på kvinneguiden for å få litt hjelp. Min kjære og jeg skal gifte oss i August, og vi skal ut på byllupsreise. Lurer litt på å bestille fra Sverige, da dette vel er litt billigere (eller er det det?). Jeg håper kanskje noen av dere kan hjelpe til med erfaringer og navn på reiseselskaper/ arrangører jeg kan kontakte i Sverige. Med vennlig hilseen og håp om mange svar Jørgen
Rufus Skrevet 11. februar 2003 #2 Skrevet 11. februar 2003 Hei! Litt vanskelig å vite hva du er ute etter...skal dere reise charter, eller mer på engen hånd?? Vi reiser stort sett alltid fra Sverige og sparer mer/mindre penger på det :D Charterselskapene er vel stort sett: www.apollo.se www.ving.se www.fritidsresor.se (Samme som Star Tour) www.spies.se www.always.se Vi har reist med Apollo i Sverige flere ganger og er fornøyd med dem, i tilleg til at de har relativt lave priser (iallefall sammenliknet med f eks Ving...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå