Gå til innhold

Pipende pust


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har mye pipende pust, uten å egentlig ha noen spesielle plager. Det er ikke alltid pusten piper, det er av og på. Kan man ha dette uten at det egentlig er noen grunn?

Det er på utpust. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg har også det. Det er astma. Jeg reagerer på husstøv, burot og pollen.

  • 3 måneder senere...
Gjest nybegynner
Skrevet
Jeg har også det. Det er astma. Jeg reagerer på husstøv, burot og pollen.

Hei!

Har du astma og allergi i tillegg (reagerer på husstøv, burot, pollen, etc.) burde du spørre legen din om å få prøve Singulair. Jeg fikk det i fjor og fikk et nytt liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...