Gå til innhold

Hvordan vil du beskrive deg selv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er dine positve/negative egenskaper?

Hvordan ser du ut?

Hva er viktig for deg?

Osv.

Fortell fortell....

Håper det blir noe respons, hvis ikke går jeg og legger meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

- Negative egenskaper: Sta, til tider irrasjonell, pessimistisk, litt lat.

- Positive egenskaper: Morsom, lojal, psykisk sterk, fighter, tøff når det trengs, fantasifull og levende.

Hvordan ser du ut?

- 165, 60 kg (+/-), langt mørkt bølgete hår, blå øyne, litt brun av natur.

Hva er viktig for deg?

- Familien min, vennene mine, at folk jeg er glad i har det bra, ellers har ikke jeg det bra. Hjemmet mitt er viktig for meg. Det skal være et hjem.

Privatliv og alenetid er også noe jeg setter veldig høyt.

Treningen min. Litt sløv i Jula nå og merker hvor mye den betyr for meg. :)

Endret av Bianca
Skrevet (endret)

Negative egenskaper:

Veldig følsom, har lett for å ta kritikk veldig personlig, veldig sjenert, dårlig selvtillit når det gjelder enkelte områder (utseende og gutter), pessimistisk, litt for romantisk kanskje, er veldig drømmende, temperamentsfull, stille og sta.

Postive egenskaper:

Empatisk, flink med barn, engasjert, lojal, psykisk sterk, sta (kan også være en god ting, for jeg gir ikke opp), fighter, ærlig, rettferdig, følsom (synes dette også kan være en god egenskap, såvel som negativ), kreativ og diplomatisk.

Hvordan jeg ser ut:

Blå øyne, blond hår, verken tynn eller tykk og 168 cm.

Hva er viktig for meg:

Familie, venner, politikk, film, musikk (spesielt Frank Sinatra), det å få kunne gå på lærerstudiet, bøkene mine, tegne, synge, reise og se nye steder rundt om i verden.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Positivt:

Glad, snill, flink

Negativt:

"Flink pike"-syndrom, snarsint og langsint :forvirret:

Ser ut:

Høy, slank og p.t. blond

Viktig:

Familie, venner, tid, jobb, hjem

Skrevet

Positivt:

* godt humør

* generøs

* ærlig

* hjelpsom

* leken

* kosete

* flink å lage mat

* kreativ

* rettferdig

* god mor

* holder tradisjoner oppegående samt lager våre egne

* samarbeider godt

* lærevillig

Negativt:

* stabeist

* sutrer litt for mye istedet for å ta meg i nakken :sjenert:

* rotekopp

* litt for flink å lage mat...

* fort sint og jaggu forblir jeg ikke det også til tider

* burde ikke sagt meningen min alltid

* ikke flink å si nei - lett å utnytte

* bruker for mye penger på barna våre

Ser ut:

* for mange kilo på kroppen

* brunt hår,

* blå øyner

* 169 cm høy,

* smilehull i et kinn :ler:

Viktig:

Familie og venner.

Deretter jobb og trening.

Skrevet

Positivt:

-Fighter

-Glad

-God mor og husmor

-Rampete

-impulsiv

-hjelpsom

Negativt

-Tåler litt for mye negativt av andre før glasset renner over

-Men renner det først over så kan jeg bli litt langsint ja.

-Har ikke lett for å la folk komme innpå meg

-Sta

-egenrådig

-Etter at jeg ble gift så ser det ut som om jeg har mistet alle egenskaper til å gjøre "manlige ting" i hus

Utseendet

-Litt kraftig beinbygning så litt brede skuldre, men ikke manlig nei, slank midje, passelige hofter, bølgete brunt hår, Store øyne, Litt høye kinnbein, hvit i huden med rosaskjær i(Høres helt feak ut nå ja.)

Skrevet

Positivt:

*Lojal

*Skikkelig

*Ansvarsbevisst

*Dyktig

*Kreativ

*Sterk

*Empatisk

Negativt:

*For lite egoist

*For lang lunte

Utseende:

*Kommer an på dagen. Men det meste kan fikses med litt krigsmaling.

Viktig for meg:

*Familien

*God helse

*Alenetid og tur i skogen. Ro.

*Tid og rom for kreativitet

*Egenutvikling

Skrevet

positive: jeg er meget pliktoppfyllende, veldig i godt humør, imøtekommende

negative: altfor pliktoppfyllende :forvirret: , sta, sjalu ikke minst.......

Hvordan ser du ut?

jeg er høy, normal kropp, kunn ekanskje tatt av etpar kilo her og der, men det tar vi til nyåret :legrine:

Hva er viktig for deg?

familien er det viktigste for meg! og det at jeg vet at noen er glad i meg, viser at de bryr seg om meg

Skrevet

positivt...? tja.. kan litt om mange ting

Negativt: er i ferd med å bli en asosial, gretten kjerring :ler:

Ser ut? Man blir ikke yngre med årene for å si det sånn..

168/62, kort mørkt hår

Skrevet

Positive egenskaper: skravlete, åpen, kreativ, hardtarbeidende, flink til å lage mat, impulsiv, vet hva jeg vil, glad, ærlig, snill.

Negative egenskaper: en stor rotekopp, skravler for mye, sta, hissig, kan være litt lat i perioder...

Utseende: 167 cm høy, normalt slank, men har fått litt for mye rundt magen etter denne jula... :sjenert: Har halvlangt krøllete hår som farget i en varm blondtone med lyse striper og grønne øyne med gul ring innerst. Ser vel helt normalt søt ut (har jeg hørt :sjenert: )

Viktigst for meg: samboeren min, familie og venner, at jeg har muligheten til å utvikle meg kreativt, studiene mine, tid til å være ute i naturen, reise og oppleve ting, musikk.

Skrevet

Positive ting:

Blid og ler mye, til tider morsom visstnok, ærlig, samvittighetsfull, hjelpsom, nysgjerrig, samarbeider godt med de fleste, rolig temperament, omgjengelig.

Negative ting:

Surrete, blir lett stresset, snakker noen ganger før jeg tenker, følsom -særlig for kritikk, og litt sjenert. Hender jeg ser for mørkt på livet, og har nok litt lite tro på meg selv. Ikke så lett å bli kjent med, har vanskelig for å åpne meg.

Utseende:

Blå øyne, lysbrunt hår, veier omtrent 15 kg for mye i følge BMI.

Viktig:

Min kjære, familien, venner, jobben er også veldig viktig for meg.

Skrevet (endret)

Negative egenskaper:

- Prater til dels veldig mye, sta, blir fort sint (og da gjerne langsint), morgengretten, pessimist (optimist med erfaring!) og gjerne litt for følsom til tider.

Postive egenskaper:

Omtenksom, tankefull, ærlig, humor, samvittighetsfull, sympatisk, nysgjerrig, utadvendt. Litt vill, sprø og sånt. ;)

Hvordan jeg ser ut:

1, 72 høy, rundt 53-55 kg. Halvkort/halvlangt kastanjebrunt/rødt hår, fregner, gråblågrønne øyne.

Hva er viktig for meg:

Dyr, venner, familie og naturen er vel aller viktigst. :)

Endret av Mystisk
Skrevet (endret)

Postive egenskaper:

blid, positiv, empatisk, optimist, ærlig, smart, kjapp, hjelpsom/omsorgsfull

Negative egenskaper:

begrensninger finner jeg vanskelig, utrygghet som gjør at jeg er slem med meg selv, stresser, sliter med å si nei (men har jobbet mye med det og blir bedre og bedre), litt selvhøytidelig til tider selv om jeg ikke helt vil innse det. :ler:

Hvordan jeg ser ut:

174 høy, 67 kg, veltrent (litt manko på veltrentheten nå i jula, men sånn til vanlig), halvlangt mellomblondt hår (for tiden ihvertfall), grønn-grå-blå øyne, liten munn og smilehull, fine øyne med litt lange øyevipper.

har to tatoveringer.

Hva er viktig for meg:

familie og venner, dansen min, trening kosthold og helse, alenetid, behandling og det jeg stadig lærer der (altså selvlære og selvutvikling).

Endret av aline
Gjest Vidvandre
Skrevet

Positivt: Ganske snill, for det meste glad, har selvironi, blir veldig sjelden sur, tør å være barnslig, liker å kose, har humor, ikke vanskelig å ha med å gjøre, tar hensyn til andre, er ikke materialistisk, klarer alltid å ro meg iland uansett hva det er, snakker ikke for mye og er flink til å høre etter, lærevillig, veldig rolig og uakfektet i uvante situasjoner, stresser sjeldent.

Negativt: lat, kan være grinete med familien, altfor kresen i matveien, litt for stille, har lett for å gli inn i bakgrunnen (kan være positiv og..), selv om jeg får til det meste er jeg ikke flink til noe, kan være litt for uanfektet av og til, har lett for å grine når jeg skal snakke om følelser så jeg unngår det, er lett å utnytte, litt rotete..., er litt vel rar av og til,

Utseende:

ca 171cm, rundt 55kg, blondt hår og blå øyne. Litt skral helse for tida, men ser til vanlig sunn og frisk ut.

Viktig for meg:

Mine gode venner, kjæresten, familien, og alle andre, betyr mye for meg. Ellers er hester viktig for meg, må liksom ta en ridetur i ny og ne for å ikke forgå helt. Jeg trives godt alene, men i det rette selskapet kan jeg trives like godt. Må ut å få meg frisk luft hver dag.

Skrevet

Positivt:

Lojal, ærlig, utadvendt, blir omtalt som positiv til tross for blabla, kreativ og nerd. ;)

Negativt:

Ustabil psykisk helse :ler:, dårlig til å si nei, har flere fordommer enn jeg liker å innrømme, alt for opptatt av ytre ting ved meg selv, lat... osv.

Utseeende:

158 cm, 46 kg, halvlangt blondt hår, runde kinn og ser barnslig ut.

Viktig:

Venner, familie, dyr, musikk, litteratur, å få si det jeg mener, å skrive +++

Skrevet

Negativt: Hissig

Positivt: Snill

Utseende: Lekker (puh, enda godt dette er internett!)

Annen info: Eh.. Yeah.. Så... Jeg bruker briller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...