Sukkersøta Skrevet 22. desember 2006 #1 Del Skrevet 22. desember 2006 En tanke til alle de som ikke er her blant oss lenger. De vi savner så mye. De som skulle ha vært her i jula sammen med oss, men ikke er her. En tanke til alle de.... Juletida er vanskelig synes jeg, savner mamma veldig.. Jeg vet det er så mange som har det slik i jula. . Vil gi dere en dere som savner, vi er mange.... God Jul fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curry Skrevet 22. desember 2006 #2 Del Skrevet 22. desember 2006 Samme fra meg! Har skrevet litt om det i en annen tråd, men henger med på denne også! En god til deg Sukkersøta, vet hvordan du har det, det kan være ganske sårt! Så God Jul og varme tanker til dere alle sammen fra meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 22. desember 2006 #3 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) . Endret 27. september 2017 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashing Skrevet 24. desember 2006 #4 Del Skrevet 24. desember 2006 Til min kjære mormor og morfar som døde så altfor tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 24. desember 2006 #5 Del Skrevet 24. desember 2006 Henger meg også på her. Er så tomt og trist uten mormor og morfar, farmor (farfaren min døde før jeg ble født) og grandtanta mi, Håper ikke det blir så vondt som det har vært før, i så fall kan jeg omdøpe dagen til SYTAFTEN. Nei, huff. Får heller være glad for de jeg har igjen. Som er foreldrene mine og brødrene mine. Blir få, men det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 25. desember 2006 #6 Del Skrevet 25. desember 2006 til mamma og pappa, savner dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KK fra HHNO Skrevet 25. desember 2006 #7 Del Skrevet 25. desember 2006 savner morfar, min kjære venninne ingrid som ble skutt av kjæresten i vår, steffen og adrian som tok sine egne liv.. hater når sånt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 25. desember 2006 #8 Del Skrevet 25. desember 2006 :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 26. desember 2006 #9 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg slenger meg på her. Jeg mistet mor, far og bror på 6 år. Jula er ikke så grei å komme gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldali Skrevet 1. januar 2007 #10 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg håper at min bestevenninne som døde i år (2006) har det godt der hun er nå og at alle de nærmeste kan klare å leve videre, fordi om det virker umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #11 Del Skrevet 15. juli 2008 En tanke til alle de som ikke er her blant oss lenger. De vi savner så mye. De som skulle ha vært her i jula sammen med oss, men ikke er her. En tanke til alle de.... Juletida er vanskelig synes jeg, savner mamma veldig.. Jeg vet det er så mange som har det slik i jula. . Vil gi dere en dere som savner, vi er mange.... God Jul fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå