gard Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Hei Jeg har plutselig fått problemer med PayPal. På grunn av at noen har prøvd å hacke seg inn på kontoen min har min konto fått status "Limited access". Nå må jeg bevise ovenfor PayPal at jeg er den jeg er. De vil blant annet at jeg skal fakse over dokumentasjon som viser mitt navn og adresse og de vil at jeg skal sende over f.eks. kredittkort utskrift. Jeg er litt skeptisk til dette og selv denne viser ikke selve kredittkortnummert og min adresse allikevel. Men de spør etter noe som heter "Utility bill". Er det noen som vet hva dette er?
Ueland Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Hvor står det at du har fått denne statusen hen, og hvor står det at du må sende slik info? For meg høres det ut som et svindelforsøk...
gard Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2006 Hei Det står når jeg logger meg inn på PayPal. Jeg er bedt om å sende fax til PayPal og det må sendes med en PayPal fax forside som har en spesiell strek-kode slik at de vet at det kommer fra meg.
Gjest Kermit Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Utility bill er det en regning på f.eks. kommunale avgifter, tv-lisens osv. PayPal vil se en kopi av dette, så vidt jeg vet for å sjekke at du faktisk bor på den adressen du har oppgitt. Dette er vanlig praksis fra PP, men hvis du er i tvil så kontakt PPs kundeservice. Og selvfølgelilg aldri klikk på eventuelle linker som måtte befinne seg i mailen, dette vil PP aldri be deg om å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå