Gå til innhold

Til mine to kjære!


Curry

Anbefalte innlegg

Jeg savner dere veldig, kjære pappaen min og kjære søsteren min! Det er et stort stort tomrom der dere skulle vært! Jeg savner så veldig den gode humoren deres, herlighet hvor vi lo! Jeg savner temperementet deres også, vi var så like, og så sinna! :ler: Men det gikk over på et blunk, så vi forsto hverandre så godt. Nå er savnet ekstra stort, skal på kirkegården på julaften og tenne lys for dere. Jeg tror dere er sammen et sted, et sted hvor dere surrer og ler og har en diskusjon eller to. Kanskje dere titter ned litt på oss? Savner dere veldig veldig veldig!

Ha en fredelig, men humørfylt jul da pappaen min og søsteren min! :hjerte::dagens-rose::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da vennen. Dette var trist å lese.

Håper du har stor familie rundt deg i julen og mange gode venner.

Du får ihvertfall en kjempe god og varm :klem: fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode klemmer! Ja, det er litt trist, men jeg har mye famile rundt meg og har "laget" min egen familie også. Det er noen år siden jeg mistet dem, men jeg merker jo savnet, og særlig nå før jul. Det er alltid to som mangler. Men sånn er det jo, og de fleste mennesker har noen de savner. Så jeg ønsker alle dere som mangler noen en riktig god jul! Vi får gjemme dem vi savner i hjertene våre. God jul til alle dere andre også som er så koselige med trøstende ord! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...