Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Tror det, men det er ikke så rart når jeg la på meg 35 kg i en fart... NOE måtte jo kommer på de også Puppene krympet etter jeg fikk av meg de verste kg. Det tok sin tid, men etter jeg så sammenhengen og sluttet på pillene tok det kun 2 år eller noe slikt. Så alt i alt fikk jeg "tomme" pupper, og løs hud, men det går seg sammen etterhvert
Drua Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Ja, jeg fikk større pupper fordi jeg la på meg generelt.
Gjest -eline- Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 Nei, la heller ikke på meg såvidt jeg kan huske (er 11 år siden).
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2006 #7 Skrevet 22. desember 2006 Nei, men de føltes hardere. Jeg fikk større pupper etter graviditetene. Gikk fra b cup til e cup.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 22. desember 2006 #9 Skrevet 22. desember 2006 Begynte på dem i puberteten, så enten var det dem, ellers utviklet jeg meg selv. Vettafaen. Men jeg har gått opp 2 cuper på 3 år og er samme omkrets rundt ennå. Sweeet :O
Gjest Advena Skrevet 22. desember 2006 #10 Skrevet 22. desember 2006 Gjorde faktisk det, selv om man sier at det ikke har noen forbindelse med p-pillene. Gikk fra B-cup til C-cup, la ikke noe særlig på meg ellers. Da jeg sluttet på p-pillene gikk jeg fra C-cup til B-cup igjen.
Gjest Munchy Skrevet 22. desember 2006 #14 Skrevet 22. desember 2006 Gjorde faktisk det, selv om man sier at det ikke har noen forbindelse med p-pillene. Gikk fra B-cup til C-cup, la ikke noe særlig på meg ellers. Da jeg sluttet på p-pillene gikk jeg fra C-cup til B-cup igjen. ← Samme her:-)
Gjest baby-E Skrevet 22. desember 2006 #16 Skrevet 22. desember 2006 Veit ikke omdet var pga p-pillene, for de ville nok vokst mer alikevel. Var 16år.
Gjest Frk Åberg Skrevet 22. desember 2006 #17 Skrevet 22. desember 2006 Ja, litt. La ikke på meg noe ellers. Men er egentlig en "bivirkning" jeg kunne vært foruten, faktisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå