Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #1 Skrevet 10. februar 2003 Hei! På 3510'en er det en meny som heter tidsbestemt på profiler. Noen som har en formening om hvordan denne virker/ skal virke? Jeg trodde den ville gå over i generell profil på det tidspunktet man setter, men det gjør den i alle fall ikke på min telefon. Hva med deres?
kozesmurf Skrevet 10. februar 2003 #2 Skrevet 10. februar 2003 dersom du er i foreks. normal profil og velger "stille" eller hva du måtte kalle den.. tidsbestemmer den til 06:00 om morningen.. da vil den holde seg "stille" fram til 06:00 om morningen hvor den skal automatisk stille seg tilbake til "normal" profilen din. altså.. den skal gå tilbake til den profilen du opprinnelig var i når du valgte "stille" på gitt tid. gjør den ikke det er det noe galt. Nokia er ikke kjent for å være problemfrie telefoner hvor dette somregel kan rettes opp i med en software oppdatering. er du heldig kan din butikk gjøre det på stedet (tar ca 10 minutter) er du uheldig har ikke din butikk dette utstyret og du kan risikere å levere fra deg telefonen i 2 uker (kjibt) lykke til da
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2003 #3 Skrevet 11. februar 2003 Hei igjen! Takker for svar! Nå fikk jeg det til Den funksjonen ble visst litt for komplisert for meg å forstå på egen hånd. Software oppdatering blir det vel også med tid og stunder. Heldigvis kan de gjøre det der jeg bor. Men akkurat nå har de så mange telefoner å reparere at oppdateringer ikke blir prioritert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå