Mina Skrevet 26. mars 2002 #1 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg er innom her hver morgen, før jeg går på jobben!!! sånn ved 6.30-7 - tiden. Ser at mange er innom midt på natten. Så jeg lurer på - når er dere innom. Bare av ren nysgjerrighet altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud Skrevet 26. mars 2002 #2 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg er innom flere ganger for dagen. Stikker innom for å se om det er noen gode tips, lettvindt da jeg er tilkoblet internett hele dagen på jobb 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. mars 2002 #3 Del Skrevet 26. mars 2002 Er innom før jobb, på jobb og etter jobb. Alt kommer an på hva jeg har å drive med. I helgene kan jeg også ta en tur innom midt på natta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. mars 2002 #4 Del Skrevet 26. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #5 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg er innom på dagtid og av og til på kveldstid. Mine besøk på Dagtid er min "røykepause" Kveldstid blir det sjeldent noe tid 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniN Skrevet 26. mars 2002 #6 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg pleier som regel bare være her etter jobb og utover kvelden. Ikke senere enn tolv (må tidlig opp). Siden torsdag så har jeg vært her hver dag, heeeele dagen og til langt på natt. Det er fordi jeg er syk og sengeliggende. Heldigvis har jeg bærbar og tråløst nett i stua og da ligger jeg på sofaen hele dagen og surfer på KG 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 26. mars 2002 #7 Del Skrevet 26. mars 2002 På formiddagen, før jobb mens barna er på skole/bhge. Eller sent på natten når de andre har lagt seg. Da nyter jeg stillheten!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #8 Del Skrevet 26. mars 2002 Mens småen strevar med å sovna. Greit sidan både soverom og pc er i same etg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. mars 2002 #9 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg er her på dagen når jeg er på jobb. Det har vært veldig stille her i det siste så da har det nok blitt en del turer innom...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå