Gå til innhold

Når er dere her inne ....?


Mina

Anbefalte innlegg

Jeg er innom her hver morgen, før jeg går på jobben!!! sånn ved 6.30-7 - tiden. Ser at mange er innom midt på natten.

Så jeg lurer på - når er dere innom. Bare av ren nysgjerrighet altså!

icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er innom flere ganger for dagen. Stikker innom for å se om det er noen gode tips, lettvindt da jeg er tilkoblet internett hele dagen på jobb icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom før jobb, på jobb og etter jobb. Alt kommer an på hva jeg har å drive med. I helgene kan jeg også ta en tur innom midt på natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er innom på dagtid og av og til på kveldstid. Mine besøk på Dagtid er min "røykepause" icon_smile.gif Kveldstid blir det sjeldent noe tid icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier som regel bare være her etter jobb og utover kvelden. Ikke senere enn tolv (må tidlig opp). Siden torsdag så har jeg vært her hver dag, heeeele dagen og til langt på natt. Det er fordi jeg er syk og sengeliggende. Heldigvis har jeg bærbar og tråløst nett i stua og da ligger jeg på sofaen hele dagen og surfer på KG icon_biggrin.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På formiddagen, før jobb mens barna er på skole/bhge. Eller sent på natten når de andre har lagt seg. Da nyter jeg stillheten!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg er her på dagen når jeg er på jobb. Det har vært veldig stille her i det siste så da har det nok blitt en del turer innom...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...